Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
16 932,00 UAH
UA-2019-10-28-001276-c 14eb3c472d9642ab84b5aa4d3e19c6b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Праведний Євген Віталійович


knmctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський науково-методичний центр по охороні, реставрації та використанню пам'яток історії, культури і заповідних територій
Код ЄДРПОУ: 21507625
Вебсайт: http://www.knmc.org.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Спаська,12
Контактна особа: Праведний Євген Віталійович
,
knmctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:06
Очікувана вартість: 16 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату тільки за фактично поставлені товари протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної, яка відображає обсяг та вартість поставлених Виконавцем товарів. Пiсляоплата 11 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:34
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 16:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам або мати НЕ ГІРШІ якісні характеристики. Аналоги допускаються. Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 16 237,20
UAH з ПДВ
14 228,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 15 719,22
UAH з ПДВ
15 230,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:39
Цінова прпозиція оновленна.pdf
01 листопада 2019 17:17
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:16
Сертификат.rar
01 листопада 2019 17:16
Цінова прпозиція.pdf
01 листопада 2019 17:16
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
01 листопада 2019 17:16
Техн. характеристики.pdf
01 листопада 2019 17:16
ВІДГУКИ_БРАВО.rar

Публічні документи

01 листопада 2019 17:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:55
Аналогічний договір №3.PDF
01 листопада 2019 17:55
Аналогічний договір №2.PDF
01 листопада 2019 17:55
Аналогічний договір №1.PDF
01 листопада 2019 17:55
Лист про неліцензування.pdf
01 листопада 2019 17:55
Згода з договором.pdf
01 листопада 2019 17:55
ЕКО4858_Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:55
ЕКО4858_Проект Договору.pdf
01 листопада 2019 17:55
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Переможець 14 228,88
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
14 228,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договора127.PDF укладений
20 листопада 2019 18:05