Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-10-28-001239-b 0e04f7968fc14169be1c1c8881961c3c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Решетник

+380435821274 lipfin16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Липовецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02311566
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 4
Контактна особа: Олександр Решетник
+380435821274
lipfin16@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:57
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 13:39
ТД компьютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації можуть допускатися на торги, але за умови збереження всіх технічних характеристик. Так як ми не являємось платниками ПДВ, то сума вказана в ціновій пропозиції є остаточною з врахуванням ПДВ, якщо постачальник платник ПДВ, чи без врахування, якщо постачальник являється неплатником ПДВ. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ також можуть допускатися до торгів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 11 802,00
UAH з ПДВ
11 613,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 12 018,00
UAH з ПДВ
11 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 13:18
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
04 листопада 2019 13:18
Сертификаты GTL (1).rar
04 листопада 2019 13:18
Сервіс_центри.pdf
04 листопада 2019 13:18
11802.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:44
Гарантійний лист на товар .pdf
04 листопада 2019 11:44
гарантійний лист.pdf
04 листопада 2019 11:44
Microsoft AEPCertificate .pdf
04 листопада 2019 11:44
довідка щодо ліцензування.pdf
04 листопада 2019 11:44
договір.doc
04 листопада 2019 11:44
13265134 пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 11 613,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 08:35

Документи

06 листопада 2019 08:35
Електронний підпис
06 листопада 2019 08:30
Рiшення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
11 613,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 08:35
Електронний підпис
06 листопада 2019 08:30
Рiшення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 08:55
Договір.pdf укладений
21 листопада 2019 08:53