Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
434 935,00 UAH
UA-2019-10-28-001114-c 67243428c47c49b7af234a260f955f13
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агеєва Олена Олександрівна

+380532562953 pdusch3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА №3 З ПЛАВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 23553598
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Європейська, 9а
Контактна особа: Агеєва Олена Олександрівна
+380532562953
pdusch3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 12:55
Очікувана вартість: 434 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 174,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37000 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Котляревського, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 25 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 15:07
проект договору.doc
28 жовтня 2019 15:07
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000035 ● 2b7395554435423a94e66811dc2813c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.11.2019 № 73
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.11.2019 № 73

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-28-001114-c 28.10.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-10-28-001114-c. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків процедуру закупівлі очікуваною вартістю 434935,00 грн. відмінено через неможливість усунення порушень. Таким чином, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Тендерний комітет вживає усі необхідні заходи для належного проведення закупівель, в той же час суміщення функцій тендерного комітету з основними обов'язками могло бути фактором окремих недоліків. Висловлюємо вдячність за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.

2019-11-07 15:28:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-11-07 15:38:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 листопада 2019 15:01
Коментар щодо відміни: Задля усунення виявлених недоліків процедуру відмінено через неможливість усунення порушень.
Документи:
07 листопада 2019 15:00
протокол