Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерна техніка- ноутбук ( ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» )
Очікувана вартість
16 720,00 UAH
UA-2019-10-28-001025-b ● 65659d870c6943a8a4abdd1a49cc9eca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "СЕЛИДІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 22039540 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Карла Маркса. 41а |
Контактна особа: |
Вікторія Осіпцова +380992992099 selidcz@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 16 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комп'ютерна техніка- ноутбук ( ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп'ютерна техніка- ноутбук ( ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул. К.Марка 41А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2019
—
22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 12:39 |
tech_requirements.doc |
28 жовтня 2019 12:39 |
Проект договора.doc |
28 жовтня 2019 12:39 |
ogoloshennya.doc |
28 жовтня 2019 12:39 |
proposition.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:00
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Все повинно бути згідно технічним характеристикам.
Учасники закупівлі у формі тендерної пропозиції повинні надати найменування товару запропонованого учасником та найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації.
Замовник, не є платником ПДВ. Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Учасники закупівлі у формі тендерної пропозиції повинні надати найменування товару запропонованого учасником та найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації.
Замовник, не є платником ПДВ. Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВА ЕЛЬВІРА АНАТОЛІЇВНА" |
13 514,00
UAH з ПДВ
|
13 214,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
13 812,00
UAH з ПДВ
|
13 362,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
16 500,00
UAH з ПДВ
|
16 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
16 584,00
UAH з ПДВ
|
16 584,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВА ЕЛЬВІРА АНАТОЛІЇВНА" #2601610667 |
Переможець |
13 214,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 10:56
|
договор ноутбук.pdf | укладений |
14 листопада 2019 10:41
|