Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для потреб загальноосвітних закладів Черкаського району
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-10-28-000938-c 5164bdc7dabc4d55bd5044fc1b283cfb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


відповідність технічному опису та вимогам чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбуки для потреб загальноосвітних закладів Черкаського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19620, Україна, Черкаська область, с. Будище, 30-річчя Перемоги, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:41
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 09:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Розглядаємо запропонований товар, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації якщо він буде відповідати всім технічним характеристикам, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками указаними в тендерній документації. 2. ФОП- платники ПДВ та ті, що не є платниками ПДВ оцінюються на рівних умовах. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:45
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
04 листопада 2019 10:45
сертификатWindows-10-Pro.jpg
04 листопада 2019 10:45
Сервіс_центри.pdf
04 листопада 2019 10:45
висновок СЕС ACER.pdf
04 листопада 2019 10:45
propozitsiya_ 80000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:20

Документи

06 листопада 2019 10:19
ПРОТОКОЛ № 141-2019.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 10:19
ПРОТОКОЛ № 141-2019.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan-191118-0002.pdf укладений
18 листопада 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 333,33 UAH)