Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл офісний прямий, стіл офісний кутовий, стіл комп'ютерний, шафа офісна для одягу, шафа офісна для документів, стелаж офісний за ДК 021:2015 39130000-2 (Офісні меблі)
Очікувана вартість
224 700,00 UAH
UA-2019-10-28-000535-c 5200809f32844358b8410420803199f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечеглод Т.М.

235-80-57 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37 Б
Контактна особа: Нечеглод Т.М.
235-80-57
buhgalter103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 13:33
Початок аукціону: 13 листопада 2019 13:33
Очікувана вартість: 224 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 123,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Стіл офісний прямий (1100х600х750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Стіл офісний кутовий (1400*1300х700х750 правобічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Стіл офісний кутовий (1300*1400х700х750 лівобічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Стіл офісний для паперів (800х600х650)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл комп'ютерний (1300х600х750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Шафа офісна для одягу (800х400х2150)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафа офісна для одягу (800х400х1800)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа офісна для документів (800х400х2150)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа офісна для документів (800х400х1100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Стелаж офісний для документів на п'ять полиць, відкритий 800х400х2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стелаж офісний для документів на п'ять полиць, дві нижні полиці закриті дверцятами 800х400х2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
17 штуки
Стелаж офісний для документів на п'ять полиць, дві нижні та дві верхні полиці закриті дверцятами 800х400х2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Стелаж офісний для документів на п'ять полиць, дві нижні та дві верхні полиці закриті дверцятами 800х400х1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стелаж офісний для документів на три полиці, дві нижні полиці закриті дверцятами 800х400х1100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Кутовий сегмент до комп'ютерного столу з опорою 700х700х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Славгородська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:02
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. До розгляду будуть допущені цінові пропозиція, де технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати предмету закупівлі або бути кращими. 2. Не передбачено вимогами Закону України "Про публічні закупівлі". 3.До участі в електронних торгах допускаються ФОП неплатники ПДВ. Сума ПДВ до ціни для ФОП не додається. Будуть розглядатися цінові пропозиції з найменшою ціною після проведення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 178 194,00
UAH з ПДВ
178 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 222 834,00
UAH з ПДВ
222 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 13:39
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:14
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:56
20 Паспорт.pdf
12 листопада 2019 15:56
17 Витяг з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 15:56
16 Виписка з ЄДР.pdf
12 листопада 2019 15:56
05 Паспорти товару.PDF
12 листопада 2019 15:56
01 Тендерна пропозиція.PDF
12 листопада 2019 15:56
00 Опис.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 14:31
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:21
Кваліфікація та тех опис.pdf
12 листопада 2019 14:21
Інші документи.pdf
12 листопада 2019 14:21
опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 178 194,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
178 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 12:16
Договір № 484 від 03.12.2019 - ФОП Карпівський Г.І. - офісні меблі.pdf укладений
03 грудня 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 178 194,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 699,00 UAH)