Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошки та фліпчарти для оснащення ресурсних кімнат
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2019-10-28-000489-a ● 6ab8070c286c42be8934e7fd7b9ce820
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136258 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район |
Контактна особа: |
Славний Сергій Володимирович +380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2019 15:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2019 15:48 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 33 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 336,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Пологівський колегіум № 1, СРШ №2, Основа, ЗОШ №6, Басаньська ЗОШ, Шевченківська ЗОШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Дошки та фліпчарти для оснащення ресурсних кімнат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70600, Україна, Запорізька область, Пологівський район, Пологівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету (загальний фонд) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 15:44 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:34
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Документацією передбачена можливість надання еквіваленту товару, про це зазначено в Додатку 1 до Оголошення.
- В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення вимог документації замовника - запорука Вашого успіху!
- Документацією передбачена можливість надання еквіваленту товару, про це зазначено в Додатку 1 до Оголошення.
- В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення вимог документації замовника - запорука Вашого успіху!
На рахунок монтажу
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 11:37
Доброго дня, у пункті: 4.8. Лист-гарантія про те, що вартість товару включає послуги з доставки товару, завантажувальних-розвантажувальних робіт, збірки, монтажу (за необхідності) тощо. В даній закупівлі необхідний монтаж? Чи достатньо доставити та розвантажити вже зібраний товар?
Відповідь: Доброго дня, так, доставити за адресами поставки та розвантажити вже зібраний товар буде достатньо..
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-28-000489-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2960009437
Дата подання: 04 листопада 2019 16:30
неправомірна кваліфікація
Учасник в складі своєї пропозиції не надав документи, які вимагалися замовником:4.5. Документи, які засвідчують якість та безпеку товару (його складових) (ліцензії, сертифікати якості від виробника, сертифікати відповідності від виробника, декларації про відповідність, висновки СЕС тощо).ненаданого гігієнічного висновку на Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна 125 × 160 см
4.6. Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* підприємства, складена у довільній формі з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору протягом 2018-2019 рр., відповідно до предмета закупівлі із зазначенням номеру та дати договору, назви, адреси контрагента, ПІБ, номеру телефону контактних осіб, яким здійснювалась поставка предмету закупівлі. немає с складі аналогічних поставок: Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна 125 × 160 см
Розгорнути
Згорнути
4.6. Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* підприємства, складена у довільній формі з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору протягом 2018-2019 рр., відповідно до предмета закупівлі із зазначенням номеру та дати договору, назви, адреси контрагента, ПІБ, номеру телефону контактних осіб, яким здійснювалась поставка предмету закупівлі. немає с складі аналогічних поставок: Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна 125 × 160 см
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 11:30
На виконання вимог Замовника щодо надання документів, які засвідчують якість та безпеку товару (його складових) Учасник ФОП Мошинський Андрій Анатолійович у складі своєї пропозиції надав наступні документи: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.10.2019 № 12.2-18-1/23979, Звіт за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції № 6710 від 22.10.2019, Протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.10.2019 № 6710 видані безпосередньо на виробника товару - ФОП Мошинського Андрія Анатолійовича, згідно яких об’єкт експертизи, а саме шкільні дошки, виготовлені відповідно до ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів. Ергономічні технічні вимоги і вимоги щодо безпеки та методи випробування». Згідно наданих документів шкільні дошки, які є предметом закупівлі, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України в частині безпеки для здоров’я людини. що для Замовника є достатнім підтвердженням якості та безпеки товару, який є предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до предмета закупівлі (згідно п. 4.6 Оголошення) Учасником ФОП Мошинським Андрієм Анатолійовичем надана Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Договору № 20/09 від 20 вересня 2019 року, Договору № 15/10 від 15 жовтня 2019 року. Підтверджуючими документами до наданої Довідки є копії раніше виконаних договорів відповідно до предмета закупівлі та копії видаткових накладних згідно яких предметом закупівлі є ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. а саме дошки та фліпчарти в асортименті (згідно Специфікацій до Договорів). Так як предметом даної закупівлі є саме ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Дошки та фліпчарти для оснащення ресурсних кімнат) Учасник ФОП Мошинський Андрій Анатолійович повністю підтвердив вимоги Замовника у частині наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до предмета закупівлі.
Для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до предмета закупівлі (згідно п. 4.6 Оголошення) Учасником ФОП Мошинським Андрієм Анатолійовичем надана Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Договору № 20/09 від 20 вересня 2019 року, Договору № 15/10 від 15 жовтня 2019 року. Підтверджуючими документами до наданої Довідки є копії раніше виконаних договорів відповідно до предмета закупівлі та копії видаткових накладних згідно яких предметом закупівлі є ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. а саме дошки та фліпчарти в асортименті (згідно Специфікацій до Договорів). Так як предметом даної закупівлі є саме ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Дошки та фліпчарти для оснащення ресурсних кімнат) Учасник ФОП Мошинський Андрій Анатолійович повністю підтвердив вимоги Замовника у частині наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-28-000489-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2960009437
Дата подання: 05 листопада 2019 11:48
тех умови
Дошка-екран жорстка виготовляється, згідно інших технічних регламентів ніж ДСТУ EN 14434:2009, має антиблікову поверхню і ширину робочої зони 125 см
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 14:32
Для підтврдження якості та безпеки товару, який є предметом закупівлі, Учасником надано всі необхідні документи, які вимагались документацією, що є достатнім для Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович |
17 992,80
UAH з ПДВ
|
11 545,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
19 813,00
UAH з ПДВ
|
11 547,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
27 400,00
UAH з ПДВ
|
27 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович #2416023578 |
Переможець |
11 545,20
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:30
|
Договір | укладений |
08 листопада 2019 14:28
|