Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з санітарної обрізки сухостійних та аварійних дерев з вивезенням непридатних відходів деревини з території закладу)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2019-10-28-000390-b 32fe0865bd264fd981675e8b5368c439
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:43
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Послуги з санітарної обрізки сухостійних та аварійних дерев з вивезенням непридатних відходів деревини з території закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, протягом 10 банківських днів шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця згідно акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування – місцевий (обласний) бюджет. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 09:54
Оголошення зрізка дерев 2019.doc
28 жовтня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 09:54
Оголошення зрізка дерев 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо висоти дерев
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:26
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:10
Добрий день! Підкажіть будь-ласка висоту дерев, які потребують санітарної обрізки. І висоту до якої необхідно здійснити обрізку цих дерев.
Відповідь: Добрий день. Виміряти висоту дерев ми не маємо можливості, у нас немає автовишки. Саме тому ми вписали пункт щодо виїзду фахівця на територію закладу для визначення обсягу робіт
Щодо платників ПДВ
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:30
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:10
Підкажіть будь-ласка - у Вашій закупівлі Очікувана вартість зазначена без ПДВ. Якщо Учасник є платником ПДВ, яку вартість необхідно зазначати у ціновій пропозиції? Чи аукціон буде здійснюватись без ПДВ для усіх Учасників, а договір буде укладатись з урахуванням ПДВ (У разі якщо Учасник є платником ПДВ), та без урахування ПДВ - у разі якщо Учасник не є платником ПДВ? Ми вірно зрозуміли?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В очікувану вартість входить ПДВ. В оголошені була допущена помилка, і вона вже виправлена

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-28-000390-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:1533511687
Дата подання: 07 листопада 2019 20:14
Пропозиція не відповідає вимогам закупівлі
Пропозиція не відповідає вимогам закупівлі

Тендерним комітетом замовника оприлюднена на веб порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" (протокол засідання тендерного комітету від 06 жовтня 2019 року)
ФОП Ткачова Олександра Григорівна було переглянуто документи пропозиції ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА", що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА"не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" не має необхідну кількість технологічних машин, обладнання, механізмів (згідно довідки №49/01 від 30.10.2019) - відсутні (автовишки, підйомні крани, будівельні ліси чи їх аналоги) для роботи на висоті, а також відсутній транспорт для вивезення непридатних відходів деревини з території закладу. ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" не може забезпечувати належне та своєчасне прибирання та вивезення залишків деревини та гілля. Кількість та якість послуг надаваємих ТОВ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА"не відповідає технічним вимогам замовника.
Згідно вимогам тендерно документації, пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і одною із необхідних умов, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Ткачова Олександра Григорівна, вимагає прийняти до розгляду дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 11:47
Добрий день, шановний Учасник. Однією з вимог закупівлі була та, що Вииконавець повинен гарантувати наявність необхідної кількості технологічних машин, обладнання, механізмів (автовишки, підйомні крани, будівельні ліси чи їх аналоги), а також повинен забезпечувати належне та своєчасне прибирання та вивезення залишків деревини та гілля. Територія після виконання послуг має виглядати охайно. Переможець даної закупівлі надав в складі кваліфікаційних документів документ під назвою "Технічне завдання", в якому надає такі гарантії. Крім того, додатково тендерний комітет затребувава в учасника гарантійний лист щодо виконання цих вимог, який був ним наданий. Тому тендерний комітет вважає що ТОВ "ПЕБ" повністю відповідає вимогам закупівлі.
Додатково інформуємо, що дана закупівля є допороговою, а значить не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", а регулюється наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА" 31 437,00
UAH з ПДВ
24 973,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 31 000,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:14
05 Виписка з ЄДР.pdf
04 листопада 2019 10:14
14 Проект договору.pdf
04 листопада 2019 10:14
01 Технічне завдання.pdf
04 листопада 2019 10:14
03 Статут.pdf
04 листопада 2019 10:14
10 Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 10:14
04 Витяг з ЄДР від 17.09.2019.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 09:23
Електронний підпис
05 листопада 2019 09:22
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 09:22
Смета.pdf
05 листопада 2019 09:22
Расчет.pdf
05 листопада 2019 09:22
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 09:22
Посвідчення електрика.pdf
05 листопада 2019 09:22
Посвідчення верхолази.pdf
05 листопада 2019 09:22
Паспорт та код.pdf
05 листопада 2019 09:22
Лист-відгук Музична школа.pdf
05 листопада 2019 09:22
Лист-відгук ІНТЕРПАЙП НТЗ.pdf
05 листопада 2019 09:22
Лист згода з проектом.pdf
05 листопада 2019 09:22
Код ІПН.pdf
05 листопада 2019 09:22
Договір ЕКОЛОГІЯ.pdf
05 листопада 2019 09:22
Договір Автопідіймач.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довіреність представника.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка статут.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка про рахунок.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка про бензопили.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка працівники.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка підпис ТП договор.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка несудимості.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка МТБ.pdf
05 листопада 2019 09:22
Довідка ліцензія.pdf
05 листопада 2019 09:22
Декларація охорони праці.pdf
05 листопада 2019 09:22
Всі сторінки паспота і код.pdf
05 листопада 2019 09:22
Витяг з ЄДР 09.09.2019.pdf
05 листопада 2019 09:22
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА"

ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА"
#38334230
Переможець 24 973,20
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 09:03

Документи

07 листопада 2019 09:02
Електронний підпис
07 листопада 2019 09:02
Протокол дерева.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА"
#38334230
24 973,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 09:02
Електронний підпис
07 листопада 2019 09:02
Протокол дерева.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:17
Договір ПЕБ Обрізка дерев.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:06
Договір ПЕБ Обрізка дерев.PDF укладений
12 листопада 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки: при завантажені договору в систему було помилково поставлено дату терміну дії таку ж, як і дата укладання, тобто 12.11.19, а згідно п. 11.1. Договору термін дії встановлено до 31.12.19
Номер договору про закупівлю: 29/19п
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/19п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 973,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 162,20 UAH)