Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост
physical protection of the objects of the enterprise - 21 posts
Очікувана вартість
7 378 560,00 UAH
UA-2019-10-28-000339-a 0d0b3487d2c841e9829fd169b69e0f1d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Chornoivanenko Snizhana
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 06 січня 2020 13:22
Очікувана вартість: 7 378 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 28 жовтня 2019 14:28
Enquiries until: 20 листопада 2019 11:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2019 11:00

Information

Estimated total value: 7 378 560 UAH including VAT
Minimal lowering step: 147 500 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Світловодськ, Олександрія, Знам"янка, с. Смоліне, с. Новоархангельск, Місця розташування об"єктів ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

physical protection of the objects of the enterprise - 21 posts
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги щомісячно не пізніше 20 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис
28 жовтня 2019 14:29
Проект договору.doc
28 жовтня 2019 14:29
ТД охорона 21 пост 2020 рік.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 11 листопада 2019 11:21
Дата відповіді: 11 листопада 2019 14:21
Просимо надати пояснення та трактування кваліфікаційних вимог до Учасника, які зазначено у Тендерній документації: п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників п.п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у період з 2016-2018рр з оригіналом позитивного відгуку від замовника по договору у спосіб, що передбачений Додатком №1. Питання: Аналогічний договір, в підтвердження досвіду, повинен надаватися за будь-який рік з 2016 -2018р. Чи аналогічний договір повинен надаватися за кожний рік з 2016р по 2018р, тобто аналогічні договори за 2016, 2017 та 2018 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Аналогічний договір повинен надаватися за будь-який рік з 2016 -2018р. Тобто надається один аналогічний договір за вищезазначений період на вибір учасника.
Термін постачання
Дата подання: 13 листопада 2019 13:17
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:09
Доброго дня. В тенденій документації, період надання послуг вказаний з 01 січня по 31 грудня 2020 року. Аукціон запланований на 06 січня, підписання договору, згідно Закону, не раніше 10 днів. Підскажіть будь-ласка, як правильно розрахувати ціну, з якого періоду будут надаватись послуги охорони?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі та положень тендерної документації, строк надання послуг з 01.01.2020 - 31.12.2020 рр.
Відображення системою аукціону 06 січня 2020 р. пов"язано з тим, що дана процедура проводиться з додатковою публікацією оголошення про її проведення англ. мовою, а це означає, що після прийому тендерних пропозицій від учасників наступним етапом закупівлі буде їх кваліфікація на відповідність умовам тендеру, максимальний термін якої складає 20 днів. Після завершення прекваліфікації, строк проведення аукціону автоматично відкоригується системою по факту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000005 ● 081bb0f9d3d4474b924d4e1298632349
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.10.2019 № 60

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.10.2019 № 60

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-10-28-000339-a 28.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 14:58:21

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Фізична охорона об’єктів - 21 пост» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-28-000339-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» , частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому тендерна документація, оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019.
2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністкерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 11:59:09

Відповідь на запит по моніторингу

Шановна Ларисо Євгенівно!

Підприємством розглянуто Ваш запит щодо можливих порушень законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівлі UA-2019-10-28-000339-a та повідомляємо Вам про наступне.
28 жовтня 2019 року ОКВП «Дніпро – Кіровоград» опублікувало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a. На підставі положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення з тендерною документацією (далі – Документація) до даної закупівлі було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно з положеннями ч. 2, ст. 22 Закону Документація до закупівлі «Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a містить у складі свого змісту:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Під час складання та затвердження Документації до закупівлі нашим підприємством було повністю дотримано вимоги вищезазначеної статті. Додатково звертаємо Вашу увагу, що перелік вимог які повинна містити тендерна документація є вичерпним. Будь – яких інших положень або посилань на нормативно – правові акти, що зобов’язують Замовників вносити до Тендерної документації інформацію, зокрема передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пунктом 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 вищезазначеною статтею Закону не передбачено.
Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень законодавства в частині складання тендерної документації до закупівлі.
Щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року повідомляємо Вам наступну інформацію.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року визначено, зокрема, що формами документів зазначених у пункті 1 цього наказу (в тому числі і форму оголошення про проведення відкритих торгів), затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Станом на 28 жовтня 2019 року, тобто на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a, обов’язкове поле «10². Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що починаючи з 1 листопада 2019 року в системі з'явиться нове поле – «джерело фінансування». Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада 2019 року державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер). До інформації про джерела фінансування буде запропоновано внести інформацію про суму та валюту. Замовник може вказати декілька джерел фінансування.
При створенні закупівлі після 31 жовтня замовники отримають в особистому кабінеті на майданчиках сповіщення про необхідність внесення змін в річний план, де мають зазначити джерело фінансування. У випадку створення річного плану після 31 жовтня замовникам потрібно буде відразу заповнити дану інформацію в плані закупівель.
Дана інформація додатково підтверджується, зокрема публікацією на офіційному веб-сайті ДП «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novaciya-prozorro-dopomozhe-v-monitoringu-vitrat-byudzhetiv.
Таким чином, підприємство не мало технічної можливості для внесення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі.
Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» вважає, що підприємством не було допущено порушень Закону під час складання Документації, заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів під час публікації даної закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 09:23:18

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Фізична охорона об’єктів - 21 пост» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-28-000339-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З якої причини при складанні та затвердженні тендерної документації Вами не враховано, що згідно з пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» видом санкцій є заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Також, додатками 1 та 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019, введеного в дію Указом президента України від 19.03.2019 № 82/2019 визначено перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
В той же час, згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, у разі подання тендерної пропозиції учасником, який зазначений в пункті 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та додатках 1 та 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію такого учасника відповідно до вимог пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. З якої причини при проведенні даної закупівлі Вами не враховано лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 згідно з яким, в полі «Конкретна назва закупівлі» відображається інформація про джерело фінансування закупівлі, яка, згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року, є обов’язковим полем для заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів.
З огляду на викладене, у формі оголошення про проведення відкритих торгів заповнена інформація щодо джерела фінансування закупівлі була б відображена у полі «Конкретна назва предмета закупівлі» (Джерело фінансування закупівлі)», з урахуванням вищезазначених змін.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 09:49:33

Пояснення по запиту

Шановна Ларисо Євгенівно!

Підприємством розглянуто Ваш запит щодо можливих порушень законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівлі UA-2019-10-28-000339-a та повідомляємо Вам про наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону.
Положеннями ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік вимог які повинна містити тендерна документація до закупівлі. Будь – яких інших положень або посилань на нормативно – правові акти, що зобов’язують Замовників вносити до Тендерної документації інформацію, зокрема передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пунктом 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 вищезазначеною статтею Закону не передбачено.
Крім того беручи до уваги інформацію, що зазначена у листі МЕРТУ № 3304-04/15309-06 від 10.04.2019 «Щодо застосування санкцій» про роз’яснення їх застосування, в якому вказано, що до суб'єктів, визначених пунктами 1 - 10, 11 - 19, 171, 185 - 191, 194-197, 274- 276 додатка 2 до рішення РНБО (юридичних осіб), застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави , а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом.
До суб'єктів, визначених пунктами 179 і 180 додатка 2 до рішення РНБО, застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж програмних продуктів "Маcroscop"; "МL Маcroscop"; "LS Маcroscop"; "SТ Маcroscop", розроблених Товариством з обмеженою відповідальністю "Сателіт Інновація" (общество с ограниченной ответственностью "Сателит Инновация", ИНН 5902851746, ОКПО 88083608).
До суб'єктів, визначених пунктом 192 додатка 2 до рішення РНБО, застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у суб'єктів господарюванню, що здійснюють продаж програмних продуктів "Axxonsoft", "Axxon Next", "Інтер Лайт" та "Інтелект", розроблених ТОВ "Ай Ти Ви Групп").
Будь – яких інших застережень про застосування обмежень під час проведення процедури закупівлі даним листом не визначено.
Крім того усі суб’єкти господарювання, що зазначені вище, не надають послуги охорони підприємствам, а відтак потенційно не будуть приймати участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень законодавства в частині складання тендерної документації до закупівлі.
Щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року повідомляємо Вам наступну інформацію.
При здійсненні замовником закупівель товарів, робіт і послуг інформування про проведення процедур відкритих торгів забезпечується, насамперед, відповідно до вимог статті 21 Закону. Згідно частини другої вказаної статті в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Відтак, у статті 21 Закону визначений вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів та надано диспозитивне право замовнику зазначати додаткову інформацію. При цьому Законом не передбачений імперативний обов’язок щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. Разом з тим, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463) у формі оголошення про проведення відкритих торгів зазначається, зокрема, інформація про джерело фінансування закупівлі. З огляду на викладене вбачається суперечність законодавства з питань публічних закупівель: вимога підзаконного акту (наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») щодо обов’язкового зазначення у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі суперечить та не узгоджується з правовими нормам статті 21 Закону, оскільки остання такого імперативного обов’язку не встановлює та не наділяє Уповноважений орган правом на власний розсуд доповнювати (розширювати) вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року визначено, зокрема, що формами документів зазначених у пункті 1 цього наказу (в тому числі і форму оголошення про проведення відкритих торгів), затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Станом на 28 жовтня 2019 року, тобто на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a, обов’язкове поле «10². Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє.
На даний момент у системі «Прозорро» відображається нове поле – «джерело фінансування». Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада 2019 року державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-тендер.
Таким чином, незазначення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі є наслідком недосконалої технічної реалізації можливостей веб-порталу, є малозначним і не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджету, так як фінансування вищезазначеної закупівлі здійснюється за рахунок власних коштів підприємства.
Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» вважає, що підприємством не було допущено порушень Закону під час складання Документації, заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів під час публікації даної закупівлі.



З повагою

Генеральний директор Р. Ілик

Надання інформації про усунення порушення замовником

15 листопада 2019 року Тендерним комітетом ОКВП "Дніпро-Кіровоград", на виконання припису, що викладений у висновку за результатами моніторингу від 14 листопада 2019 року проведеним Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою «ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор - UA-2019-10-28-000339-a на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Даний протокол додатково буде оприлюднений через авторизований кабінет замовника на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, що передбачений ч. 3, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-11-15 13:11:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-11-18 10:43:41

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 13:25
Коментар щодо відміни: Торги відмінено на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
15 листопада 2019 13:25
Протокол відміни торгів