Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000000000000000, 0000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2019 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 10:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 10:55 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:59 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:26 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
29 жовтня 2019 14:48 |
00000000 |
29 жовтня 2019 14:44 |
0000000000000000000000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
0000000000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
000000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000000000000000000000 |
27 жовтня 2019 10:51 |
0000000000000000000000000000000000000 |
18 листопада 2019 15:26 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
29 жовтня 2019 14:48 |
00000000
|
||
29 жовтня 2019 14:44 |
0000000000000000000000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
0000000000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
000000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
00000000000000000000000000000000
|
||
27 жовтня 2019 10:51 |
0000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000119 ● dea24202e71a45b295ce9ce6591597d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2020 № 60
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-27-000220-b 27.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-31 14:27:47
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-10-27-000220-b. Для якісного проведення моніторингу виникла необхідність в отриманні пояснень.
Військовою частиною Т0410 Державної спеціальної служби транспорту (далі – Замовник) 27.10.2019 опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2019-10-27-000220-b.
Поряд з цим, згідно опублікованого в електронній системі документів по вищевказаній закупівлі Змовником передбачалося проведення відбору учасників шляхом проведення переговорів з посиланням на Закон України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
Нормами даного Закону визначено особливості проведення переговорної процедури закупівлі для гарантованого забезпечення потреб оборони.
Однак, відповідно до наявної інформації в електронній системі у формі річного плану закупівлі (UA-P-2019-10-27-000003-c, предмет закупівлі - ДК 021:2015 09132000-3 автомобільний бензин та ДК 021:2015 09134200-9 дизельне паливо, опублікованого 27.10.2019 о 10:43) та в оголошені про проведення закупівлі Замовником вказано застосування проведення процедури закупівлі: відкриті торги.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Який саме вид процедури застосовано Замовником при проведені вищевказаної закупівлі?
Згідно статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Однак, у пункті 6 Формі річного плану закупівлі UA-P-2019-10-27-000003-c на 2019 рік, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі Замовник вказав: 181 635,00 UAH. Також, в пункті 4 оголошені про проведення відбору учасників на закупівлю товару для відкритих торгів за предметом ДК 021:2015 09132000-3 автомобільний бензин та ДК 021:2015 09134200-9 Замовником вказано очікувану вартість предмета закупівлі: 181 635,5 грн з ПДВ.
Водночас у пункті 10 формі оголошення про проведення відкритих торгів розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі Замовником вказано: 208 636,00 UAH
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому сума оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає сумі очікуваної вартості у річному плані та оголошені про проведення відбору учасників на закупівлю товару для відкритих торгів?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-03 17:13:30
пояснення
На дану закупівлю замовником було застосовано процедуру відкриті торги(терміни,проведення,кількість учасників),
згідно кошторису 2019 року на закупівлю ПММ частині надано 289000 грн ,спочатку було проведено відкриті торги на суму 89000 ,під час якої була економія 8636 грн потім надійшо 200000 грн.провів процедуру відкритих торгів на 208636.Суми які вказані в плані та оголошені помилкові.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-06 14:34:02
Пояснення з власної ініціативи
Замовником було проведено відкриті торги згвдно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Після проведення аукціону в визначений Законом строк було підписано договір,нереговорів не було,що стосується пункту 16.3 оголошення було написано помилково.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами правильності здійснення процедури закупівлі відповідно до річного плану, встановлено порушення статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 12:31
|