Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Базові ресурсні набори для вивчення основ робототехніки з допоміжними деталями до них.
Очікувана вартість
190 186,00 UAH
UA-2019-10-27-000010-a 39e0eee3d11f4f87886b014e95c710dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2019 22:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 22:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 22:32
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:45
Очікувана вартість: 190 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 од
Базові ресурсні набори для вивчення основ робототехніки з допоміжними деталями до них.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:48
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Аналоги не приймаються.
- «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-27-000010-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:00
Вимога включити декларації про відповідність обладнання радіодоступу до вимог Додатку №3 тендерної документації
Згідно постанови КМУ від 24.05.17 №355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання» п.27 Виробники повинні забезпечити супроводження кожної одиниці радіообладнання копією декларації про відповідність або спрощеної декларації про відповідність. Поставки на ринку України і подальша реалізація продукції, яка не відповідає встановленим вимогам Технічних регламентів з оцінки відповідності є порушенням чинного законодавства. Згідно ст. 44 розділу VII Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» суб'єкти господарювання, які ввели в обіг продукцію, яка не відповідає вимогам технічних регламентів несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність. Комплекти «Розумний будинок. Інтернет речей», «J-BOT», «WiFi машина Робот Arduino на керуванні + камера iOS/Android», «Конструктор «Робот S-Bot», «Стартовий набір Rasberry Pi 3», «WiFi машинка робот Arduino/HD камера обучающий набор» містять у собі бездротові модулі Bluetooth та WiFi, а отже підпадають під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 679 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання» та Постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання».
Враховуючи вищезгадане вимагаємо додати декларації про відповідність обладнання радіодоступу до пункту 6 вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2019 22:06
Замовником було уважно розглянуто вимогу від 30.10.2019 р. ідентифікатор вимоги UA-2019-10-27-000010-a.С1 та повідомляє, що дана вимога не підлягає задоволенню скаржника з огляду на наступне:
По-перше у своїй вимозі заявник посилається на вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 679 «Про затвердження технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання», яка втратила чинність на момент подання вимоги на підставі Постанови КМУ від 24 травня 2017 р. № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання». По-друге: відповідно до п. 2 розділу Загальна частина Постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 «Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання», дія Технічного регламенту не поширюється на радіообладнання, яке використовується радіоаматорами відповідно до Регламенту аматорського радіозв’язку України, якщо таке обладнання не надається на ринку. Не надається на ринку, зокрема, радіокомплекти для складання, які призначені для складання радіоаматорами в експериментальних і наукових цілях, пов’язаних з аматорським радіозв’язком. Крім того, перелічені навчалні набори конструкторів не є електрообладнанням в контексті технічного регламенту, оскільки не призначені для випромінювання та/або приймання радіохвиль з метою радіозв’язку та/або радіовизначення.
Виходячи з вище вказаного вимога ідентифікатор UA-2019-10-27-000010-a.С1 від 30.10.2019 не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-10-27-000010-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:01
Вимога внести зміни до Додатку №3 тендерної документації.
У Додатку №3 тендерної документації чітко не зазначені технічні характеристики предметів закупівлі з порядковими номерами 5, 9 та 15.
Враховуючи вищезгадане вимагаємо додати технічні характеристики відповідних предметів закупівлі з порядковими номерами 5, 9 та 15 до вимог Додатку №3 тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2019 22:09
Зміни у тендерну документацію внесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОШИН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 181 000,00
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Близнюк Вадим Васильович 189 470,00
UAH з ПДВ
189 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 18:04
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 18:04
ФОРМА Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:27
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 17:27
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
01 листопада 2019 17:27
Паспорт.pdf
01 листопада 2019 17:27
Лист згода.pdf
01 листопада 2019 17:27
Витяг з реєстру.pdf
01 листопада 2019 17:27
Виписка.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 22:31
Паспорт та ІНН (1).pdf
31 жовтня 2019 22:31
Виписка з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка рахунок.pdf
31 жовтня 2019 22:31
ДОГОВІР.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Фін.звітність.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Відгук 259.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Відгук 361.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Лист санкції.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка про учасника.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Відгук про співпрацю.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка сертифікація.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Згода на обробку ПД.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка статут.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Лист гарантія якості.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка мат-тех база.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка не платник ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка право підпису.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка пакування.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка фін.звіт.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка не корупція.pdf
31 жовтня 2019 22:31
Довідка офшорні зони.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Довідка реєстр. ФОП.pdf
31 жовтня 2019 22:30
довідка рахунок IBAN.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Довідка бранкрутство.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Тех.вимоги.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Специфікація.pdf
31 жовтня 2019 22:30
Цінова робототехніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОШИН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Близнюк Вадим Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОШИН ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3575503732
Відхилено 181 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 11:05
ФОП Близнюк Вадим Васильович
#2951702816
Переможець 189 470,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 11:07

Документи

05 листопада 2019 11:05
Протокол

Документи

05 листопада 2019 11:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Близнюк Вадим Васильович
#2951702816
189 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 11:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
12 листопада 2019 10:46