Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Очікувана вартість
525 239,00 UAH
UA-2019-10-26-000031-a a78c9180c86842c28b9c93bf76653eca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мила Наталія Анатоліївна

+380456951548 osvitavol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Володарської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 02143887
Місцезнаходження: 09301, Україна , Київська обл., Володарський район, селище міського типу Володарка, вулиця Шкільна, будинок 10
Контактна особа: Мила Наталія Анатоліївна
+380456951548
osvitavol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2019 23:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 525 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 252,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 т
Вугілля кам'яне марки АМ (13-25) (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09301, Україна, Київська область, Володарський район, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:00
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:40
Прохання надати пояснення, яким саме чином Замовник пропонує Учасникам використати додатки тендерної документації для надання Учасниками тендерної пропозиції та пакету документів в цілому, якщо всі (окрім тендерної пропозиції) необхідні додатки надані Замовником у файлі с обмеженням доступу для копіювання та редагування. Яким чином Учасникам заповнювати та подавати наприклад Додаток 1, Додаток 4 «Проект договору з додатками» та Додаток 5 ? Просимо згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 1 пункту 29 «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав» надати вільний доступ до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що тендерна документація викладена у форматі "pdf" (Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді. Portable Document Format (PDF) - міжнародний стандарт, номер ISO 32000-1:2008. Детальніше за посиланням - https://uk.wikipedia.org/wiki/PDF) та є вільною для завантаження, перегляду та друку, і не є об’єктом авторського права, а тому будь-хто має змогу вільно її передруковувати та поширювати. Причому, слід зауважити, що Закон України “Про публічні закупівлі”, чітких вимог до формату файлів тендерної документації не встановлює. А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо додатків до
тендерної документації , пояснюємо, що її умовами не передбачено заповнення чи надання Додатку №1 та №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі, оскільки вони не містять форм для заповнення, а містять лише вимоги надати ті чи інші необхідні документи та / або довідки чи гарантійні листи у довільній формі за підписом і печаткою учасника процедури закупівлі.
Умовами тендерної документації не передбачено редагування додатку №4 та №5 тендерної документації, а лише заповнення передбачених полів даними формами (зокрема роздрукована форма завіряється підписом та печаткою учасника, зазначається П.І.Б. підписанта та його посада, сканується та завантажується учасником у систему ProZorro через будь-який авторизований електронний майданчик). Внесення в дані форми змін, у т. ч. щодо їх умов, вимог, пунктів та граф, недопустимо, про що до речі зазначено у самих формах.
Файл (Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx), який потребує редагування викладений у форматі "docx".
Разом з тим, якщо Учасник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Загальне
Дата подання: 30 жовтня 2019 14:13
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:58
Яким саме чином можливо внести реквізити постачальника (згідно примітки до Додатку 4) у проект договору? Не буде вважатись за порушенні, якщо не заповнювати Проект договору взагалі (в тому числі реквізити постачальника, лише роздрукувавши відповідний файл без змін ( з приміткою) та завірив кожен лист печаткою та підписом уповноваженої особі?
Відповідь: Все дуже просто:
1. Роздруковуєте Додаток №4 тендерної документації.
2. Берете такий писальний інструмент як кулькова ручка (https://uk.wikipedia.org/wiki/Кулькова_ручка) і у місцях форми де це передбачено (Згодні з проектом договору про закупівлю та з порядком змін його умов:

__(Учасник / Уповноважена / посадова особа Учасника)__.......(М.П./ підпис)........_____ (прізвище, ім’я, по батькові, повністю)___..) проставляєте підпис та зазначаєте повністю П.І.Б. підписанта та його посаду, завіряєте печаткою.
3. Заповнений вищезазначеним способом Додаток №4 тендерної документації сканується та завантажується учасником у систему ProZorro через будь-який авторизований електронний майданчик.
Загальне
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:48
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 23:57
Замовник, таким чином, вважає що у епоху інформаційних технологій і загальної комп'ютеризації процесів та електронного документообігу для Учасників це зручно - 1. Роздруковуєте Додаток №4 тендерної документації. 2. Берете такий писальний інструмент як кулькова ручка (https://uk.wikipedia.org/wiki/Кулькова_ручка) і у місцях форми де це передбачено (Згодні з проектом договору про закупівлю та з порядком змін його умов: __(Учасник / Уповноважена / посадова особа Учасника)__.......(М.П./ підпис)........_____ (прізвище, ім’я, по батькові, повністю)___..) проставляєте підпис та зазначаєте повністю П.І.Б. підписанта та його посаду, завіряєте печаткою. 3. Заповнений вищезазначеним способом Додаток №4 тендерної документації сканується та завантажується учасником у систему ProZorro через будь-який авторизований електронний майданчик. Чи не простіше зняти захист з файлів які не мають конфіденційної інформації, та не є об'єктом авторських прав або суміжних прав, тим самим спростивши завдання з оформлення для всіх Учасників закупівлі. Або Замовник принципово наполягає на використанні " пір'яних ручок"? Вважаємо що Замовник нехтує 29 пунктом 1 статті Закону України «Про публічні закупівлі», де читко зазначено що Замовник повинен надати вільний доступ до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші коментарі, розмірковування та “фантазії” нецікаві..., а тому рекомендуємо задавати питання по суті, із дотриманням вимог статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка передбачає лише право учасника процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, - в іншому випадку всі ваші наступні запити чи недолугі коментарі, які не будуть відповідати вимогам даної статті, будуть відхилені.
Окрім цього, якщо Ви вважаєте, що ваші права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, то в такому разі, рекомендуємо звернутися до органу оскарження у встановлені Законом України “Про публічні закупівлі” строки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРРЕСУРС." 405 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРКВУД" 447 975,00
UAH з ПДВ
447 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 477 000,00
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 10:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 листопада 2019 10:17
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
08 листопада 2019 10:17
ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХ ВИМОГАМ.pdf
08 листопада 2019 10:17
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ.pdf
08 листопада 2019 10:17
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ UKRRESOURCE.pdf

Публічні документи

10 листопада 2019 11:32
Електронний підпис
10 листопада 2019 11:31
12.Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2019 11:31
11.Проект договору.pdf
10 листопада 2019 11:31
10.Сертифікат якості.pdf
10 листопада 2019 11:31
9.Договір з постачальником.pdf
10 листопада 2019 11:31
8.Технічні характеристики.pdf
10 листопада 2019 11:31
7.Аналогічний договір.pdf
10 листопада 2019 11:31
6.Статут.pdf
10 листопада 2019 11:31
5.Довідки.pdf
10 листопада 2019 11:31
4.Стаття 17.pdf
10 листопада 2019 11:31
3.Протокол та наказ.pdf
10 листопада 2019 11:31
2.Доручення.pdf
10 листопада 2019 11:31
1.Довіреність.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:58
Довідка МВС 09.11.19.zip
26 листопада 2019 15:58
ДФС 21.11.2019.pdf
26 листопада 2019 15:58
Довідки переможця.pdf
04 листопада 2019 11:27
Електронний підпис
04 листопада 2019 11:26
реєстр документів.pdf
04 листопада 2019 11:17
8 інші документи.pdf
04 листопада 2019 11:17
6 лист згода Додаток 5.pdf
04 листопада 2019 11:17
5 згода з проектом договору.pdf
04 листопада 2019 11:17
4 пропозиція.pdf
04 листопада 2019 11:17
2 відповідність ст 17.pdf
04 листопада 2019 11:17
1 технічні характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРРЕСУРС."

ТОВ "СТАРКВУД"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРРЕСУРС."
#39330132
Відхилено 405 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 23:10
ТОВ "СТАРКВУД"
#41563642
Відхилено 447 975,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 23:44
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Переможець 477 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 23:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 23:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:25
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:08
Договір-537_09-12-2019.pdf.pdf укладений
09 грудня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 477 000,00
UAH