Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Очікувана вартість
1 270 000,00 UAH
UA-2019-10-26-000017-c ● c655682d415b47b6b13013e3532477c3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148 |
Контактна особа: |
Шапошнік Ярослав Ігорович 380459352431 mtz1@pushcha.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 1 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Всмі заначені технічні характеристики в Додатку №4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул.Леніна 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах Постачальника, протягом п’ятнадцяти робочих днів після отримання Товару у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 12:11 |
ТД РАД_ОСТАНЦ_Ї 27112019_1 нова.doc | |
03 грудня 2019 11:44 |
ТД РАД_ОСТАНЦ_Ї 27112019_1 нова.doc | |
03 грудня 2019 11:44 |
зміни радіостанції.doc | |
26 жовтня 2019 12:18 |
Договір рації.docx |
03 грудня 2019 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2019 12:11 |
ТД РАД_ОСТАНЦ_Ї 27112019_1 нова.doc
|
|||
03 грудня 2019 11:44 |
ТД РАД_ОСТАНЦ_Ї 27112019_1 нова.doc
|
|||
03 грудня 2019 11:44 |
зміни радіостанції.doc
|
|||
26 жовтня 2019 12:18 |
Договір рації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-26-000017-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 29 жовтня 2019 15:58
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведені відкритих торгів замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме технічні вимоги під одного виробника.
Так в Додатку 4 Технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації вказані конкретні типи обладнання з можливістю постачання еквіваленту, але:
в технічних характеристиках на стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 1), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 2), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM 4400e (тип 3) вказана характеристика «чутливість», прописана під конкретне радіообладнання конкретного виробника, що обмежує участь інших учасників. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Так в Додатку 4 Технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації вказані конкретні типи обладнання з можливістю постачання еквіваленту, але:
в технічних характеристиках на стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 1), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 2), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM 4400e (тип 3) вказана характеристика «чутливість», прописана під конкретне радіообладнання конкретного виробника, що обмежує участь інших учасників. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 13:59
Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
П.2.9 додатку №4 містить обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника:
- у тендерній документації на закупівлю міститься посилання на конкретні моделі обладнання торгової марки Mototrbo стандарту DMR виробництва компанії Motorola Solutions. Таке посилання зумовлено необхідністю забезпечення повної сумісності з вже наявним обладнанням радіозв`язку у 11 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Київській області, включаючи сумісність ретрансляторів за IP протоколом.
Закупівля іншого обладнання стандарту DMR, яке відповідно до стандарту DMR сумісне з вже наявним обладнанням радіозв`язку в частині, що стосується базового функціоналу, призведе до несумісності у частині з’єднання ретрансляторів по IP, що унеможливіть взаємодію з підрозділами ДСНС під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у зоні відчуження, та водночас, закупівля іншого обладнання зумовить виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Розгорнути
Згорнути
П.2.9 додатку №4 містить обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника:
- у тендерній документації на закупівлю міститься посилання на конкретні моделі обладнання торгової марки Mototrbo стандарту DMR виробництва компанії Motorola Solutions. Таке посилання зумовлено необхідністю забезпечення повної сумісності з вже наявним обладнанням радіозв`язку у 11 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Київській області, включаючи сумісність ретрансляторів за IP протоколом.
Закупівля іншого обладнання стандарту DMR, яке відповідно до стандарту DMR сумісне з вже наявним обладнанням радіозв`язку в частині, що стосується базового функціоналу, призведе до несумісності у частині з’єднання ретрансляторів по IP, що унеможливіть взаємодію з підрозділами ДСНС під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у зоні відчуження, та водночас, закупівля іншого обладнання зумовить виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Надаємо відповідь на Вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2019-10-26-000017-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 29 жовтня 2019 15:59
Дискримінаційні вимоги
Оскільки Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща" не є спеціальним користувачем радіочастотного ресурсу України, а відноситься до загальних користувачів, то одним з керівних документів щодо технічних характеристик для нього є «Узагальнені умови застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», що прийняті рішенням НКРЗІ від 12.01.2012 року № 18, де вказана максимальна потужність стаціонарних радіостанцій та ретрансляторів 25 Вт. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію щодо вимог до технічних характеристик на двоканальну базову станцію на базі ретранслятора SLR8000, стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 1), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 2), стаціонарну станцію в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM 4400e (тип 3) що стосується максимальної потужності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 13:58
Відповідно до пункту 7 додатку 31 до рішення НКРЗІ від 12.01.2012 №18 максимальна дозволена потужність передавача для стаціонарних радіостанцій складає 25 Вт, для возивних радіостанцій - 10 Вт, для носивних радіостанцій - 5 Вт. Обмежень щодо потужності ретранслятора вказане рішення не містить. Разом з цим, максимальна дозволена потужність передавача радіостанції, ретранслятора, базової станції радіомережі вказується в дозволі на експлуатацію РЕЗ. Таким чином, обмеження максимальної потужності у даному випадку не стосується технічних характеристик радіопередавального обладнання, що закуповується. Налаштування рівня потужності стаціонарних радіостанцій та ретрансляторів можливе через програмне забезпечення та може бути змінено відповідно до вимог у процесі отримання дозволу на експлуатацію.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною
Надаємо відповідь на Вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2019-10-26-000017-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:46
Дискримінаційні вимоги
Закупівля радіообладнання з метою уніфікації, забезпечення до штатної потреби, яка передбачає закупівлю конкретної марки товару вимагає проведення переговорної процедури. У випадку проведення відкритих торгів на закупівлю обладнання тендерна документація має передбачати вимоги, які зможуть задовільнити як мінімум два виробники обладнання, та згідно п.3 ст.5 цього Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме технічні вимоги під одного виробника.
Зазначивши технічні вимоги: «станція в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 1), стаціонарна станція в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 2), «Чутливість приймача не гірше 0,16 мкВ при 5% BER у цифровому режимі, не гірше 0,18 мкВ в аналоговому режимі при 12dB SINAD» - Замовник звузив коло можливих виробників радіостанцій до одного, а процедура, що позиціонується як відкрити торги є фактично закупівлею конкретної моделі конкретного виробника без можливості надання еквіваленту, що є порушенням принципу відкритих торгів, які передбачають створення конкурентного середовища та запобіганню монополії та корупції.
Вимагаємо привести вимоги тендерної документації до законодавчої бази до проведення відкритих торгів.
В іншому випадку, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Зазначивши технічні вимоги: «станція в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 1), стаціонарна станція в комплекті на базі цифро-аналогової радіостанції DM-4400e (тип 2), «Чутливість приймача не гірше 0,16 мкВ при 5% BER у цифровому режимі, не гірше 0,18 мкВ в аналоговому режимі при 12dB SINAD» - Замовник звузив коло можливих виробників радіостанцій до одного, а процедура, що позиціонується як відкрити торги є фактично закупівлею конкретної моделі конкретного виробника без можливості надання еквіваленту, що є порушенням принципу відкритих торгів, які передбачають створення конкурентного середовища та запобіганню монополії та корупції.
Вимагаємо привести вимоги тендерної документації до законодавчої бази до проведення відкритих торгів.
В іншому випадку, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 15:11
Відповідно до пункту 5 статті 35 розділу 4 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Дана закупівля не є додатковою та не здійснюється в того самого постачальника. В даному випадку Ви трактуєте норму закону невірно. Просимо ретельніше вивчати вимоги нормативних актів у сфері публічних закупівель.
Стосовно посилань на конкретного виробника обладнання, які містяться у тендерній документації зазначаємо наступне.
Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
П.2.9 додатку №4 Тендерної документації містить обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а специфікація містить вираз "або еквівалент".
Тендерна документація не має на меті обмежити конкуренцію чи порушити принципи проведення відкритих торгів.
Водночас, за нашою інформацією в України є набагато більше одного постачальника зазначеного обладнання.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Розгорнути
Згорнути
Дана закупівля не є додатковою та не здійснюється в того самого постачальника. В даному випадку Ви трактуєте норму закону невірно. Просимо ретельніше вивчати вимоги нормативних актів у сфері публічних закупівель.
Стосовно посилань на конкретного виробника обладнання, які містяться у тендерній документації зазначаємо наступне.
Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
П.2.9 додатку №4 Тендерної документації містить обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а специфікація містить вираз "або еквівалент".
Тендерна документація не має на меті обмежити конкуренцію чи порушити принципи проведення відкритих торгів.
Водночас, за нашою інформацією в України є набагато більше одного постачальника зазначеного обладнання.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Відповідь на Вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2019-10-26-000017-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:47
Дискримінаційні вимоги
Дійсно, відповідно до пункту 7 додатку 31 до рішення НКРЗІ від 12.01.2012 №18 максимальна дозволена потужність передавача для стаціонарних радіостанцій складає 25 Вт, для возивних радіостанцій - 10 Вт, для носивних радіостанцій - 5 Вт. Але в примітці до пункту 2 дається роз’яснення, що «Радіостанції (стаціонарні, возивні, носивні (включаючи портативні)) з кутовою модуляцією для передавання мови та(або) даних, що використовуються як технічний засіб телекомунікації (в якості базової станції (ретранслятора, повторювача)), або як кінцеве обладнання (рухомий (носивний, возивний) або стаціонарний РЕЗ, що входить до складу мережі радіозв’язку). Тобто максимальна потужність базової станції (ретранслятора, повторювача) не може бути більше ніж у стаціонарних, а саме 25 Вт. Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію. В іншому випадку, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 15:12
Згадане рішення НКРЗІ не вносить обмеження максимальної потужності радіопередавального обладнання, що закуповується.
Більш того, налаштування рівня потужності стаціонарних радіостанцій та ретрансляторів можливе через програмне забезпечення та може бути встановлено у розмірі 25 Вт.
Крім того, ретранслятори потужністю 100 Вт у майбутньому можуть бути використані для побудови багатоканальних базових станцій (до 8 ретрансляторів у стійці) з використанням гібридних комбайнерів з великими втратами, які вносять великі затухання в передавальний тракт. У цьому випадку для компенсації цих втрат в передавальному тракті і потрібна можливість налаштування в ретрансляторах потужності 100 Вт.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Розгорнути
Згорнути
Більш того, налаштування рівня потужності стаціонарних радіостанцій та ретрансляторів можливе через програмне забезпечення та може бути встановлено у розмірі 25 Вт.
Крім того, ретранслятори потужністю 100 Вт у майбутньому можуть бути використані для побудови багатоканальних базових станцій (до 8 ретрансляторів у стійці) з використанням гібридних комбайнерів з великими втратами, які вносять великі затухання в передавальний тракт. У цьому випадку для компенсації цих втрат в передавальному тракті і потрібна можливість налаштування в ретрансляторах потужності 100 Вт.
Зважаючи на вищевикладене вимушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Відповідь на Вашу вимогу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-26-000017-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН ДИСТРИБЬЮШН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38308551
Дата подання: 06 листопада 2019 23:34
Дата подання: 06 листопада 2019 23:34
скарга на вимоги тендерної документації (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
тендерна документація розроблена під конкретного виробника (Motorola Solutions) предмету закупівлі без можливості надання еквіваленту, що суперечить умовам проведення відкритих торгів.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2019 18:33
Рішення від 11.11.2019 № 16377 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 18:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 № 17422.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:29
Рішення від 26.11.2019 № 17422.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2019 01:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2019 12:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” |
566 352,00
UAH з ПДВ
|
566 352,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ" |
926 100,00
UAH з ПДВ
|
926 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ" |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СВ ТЕЛЕКОМ" |
1 269 000,00
UAH з ПДВ
|
1 269 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ" #38234684 |
Очікує рішення |
926 100,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 13:08
|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” #23151836 |
Відхилено |
566 352,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 13:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2019 19:22 |
Коментар щодо відміни: | згідно абз.3 ч.2 статті 31 ЗУ "Про Публічні закупівлі" |
Документи:
12 грудня 2019 19:21
|
Протокол торги не відбулися.pdf |