Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори)
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2019-10-25-003318-b dc8fc5e8ce0e4739bda26fe9132bf8d3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слабик Олена

+380332244468 delivery-dep@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Слабик Олена
+380332244468
delivery-dep@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 22:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Код ДК 021:2015 –38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори). Детально викладено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Проектори (Кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів про отримання товару, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено в проекті договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Тендерна документація.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
Оголошення.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Тендерна документація.pdf
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Перелік змін_1.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
Оголошення.pdf
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Перелік змін_1.pdf
05 листопада 2019 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 22:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Тендерна документація.pdf.p7s
25 жовтня 2019 22:20
38650000-6_Тендерна документація.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
Оголошення.pdf.p7s
25 жовтня 2019 22:20
Оголошення.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Тендерна документація.pdf
25 жовтня 2019 22:20
38650000-6_Тендерна документація.pdf
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Перелік змін_1.pdf.p7s
05 листопада 2019 22:26
Оголошення.pdf
25 жовтня 2019 22:20
Оголошення.pdf
05 листопада 2019 22:26
38650000-6_Перелік змін_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:50
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 01:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І.
від 30 жовтня 2019 року

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 38650000-6 Фотографічне обладнання (проектори) ”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Роспопа М.І. від 25 жовтня 2019 року р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

28 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-10-25-003318-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
4) Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

Щодо питання першого повідомляємо, що умовами Тендерної документації, а саме пунктом 1.1.4 Додатка 3 передбачено, що у разі якщо умови цього Додатку містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму (фірмові найменування, комерційні назви, моделі), патент (патентована назва), конструкцію або тип продукції, джерело походження або виробника, то учасник має право пропонувати на торги (включати до своєї тендерної пропозиції) продукцію (товари, матеріали, обладнання) вказаних торгівельних марок / фірм, патентів, конструкції / типів предмета закупівлі, джерел походження / виробників або еквівалент (еквівалентні товари, еквівалентна продукція) з урахуванням вимог цього Додатку.
Щодо питання другого наголошуємо: підпунктом (a) пункту 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою № 1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація в останній редакції відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій);
недискримінація учасників.
Окрім того частиною п’ять статті 10 Закону передбачено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), є вільним. Отже всі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитись із відповідною закупівлею (в тому числі точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника).
Щодо питання третього, то пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено термін «учасник процедури закупівлі», тобто дане поняття передбачає те, що учасником може бути і фізична особа – підприємець (в тому числі неплатник ПДВ), яка подала тендерну пропозицію. Одночасно повідомляємо: вимогами Закону не передбачено функцій Замовника в частині допускати або не допускати учасників до участі в закупівлі та технічно дані дії здійснити, з використанням ресурсів авторизованих електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу, неможливо.
На питання четверте надаємо наступну інформацію:
На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, пунктом 5.1 Розділу 5 Тендерної документації та пунктом 6.1 Додатка 3 до Тендерної документації визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції. При чому даними пунктами встановлено, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має технічної можливості приймати участь в процесі розгляду, оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику для вивчення тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації, з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції (в тому числі врахування/не врахування ПДВ), а замовник не може її змінювати.
Одночасно повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 18:22
Електронний підпис
11 листопада 2019 18:19
1-Кваліфікаційні вимоги.zip
11 листопада 2019 17:28
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:27
5-Інші документи.zip
11 листопада 2019 17:26
4-Повноваження.zip
11 листопада 2019 17:26
3-Технічний опис.zip
11 листопада 2019 17:26
2-Інформація щодо статті 17.zip
11 листопада 2019 17:26
1-Кваліфікаційні вимоги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій