Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі
Очікувана вартість
22 909 102,80 UAH
UA-2019-10-25-002932-b ● 33a6f25b4ed04a1487b755fe26752e1f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Юрій Винокуров +380932682037 bud.d@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 22 909 102,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 687 273,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 210 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 7523,57 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру, 5/62 в м. Маріуполі. (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 5/62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 70 |
Iнша подія | Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. | Аванс | 35 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання: | 5% |
у строк, що складає менш ніж 60 %: | 5% |
у строк від 60 % до 80 %: | 3% |
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: | 1% |
у строк, що дорівнює 100%: | 0% |
25 жовтня 2019 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 17:04 |
Специфікація Маріуполь Коледж мистецтв Капрем.rar | |
25 жовтня 2019 17:04 |
Проект Договору.docx | |
25 жовтня 2019 17:04 |
ТД_№66 (452) Маріуполь Коледж мистецтв Капрем.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002932-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД", Код ЄДРПОУ:41113070
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:53
Вимога
Відповідно до п.2 Додатку 1 Тендерної документації: Учасник має надати Аналогічний договір про виконання робіт за останні 5 років. Вартість виконаних робіт за договором, підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, має становити не менше 30% вартості предмета закупівлі(оголошеної Замовником), якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 10 млн.грн, що в даному випадку складає не менше 6 872 731 грн. Тобто, Ви, вимагаєте надати один договір на загальну суму не менше 6 872 731 грн, що дискримінує нас, як можливого учасника.
Відповідно ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.2 Додатку 1 до тендерної документації без дискримінації шляхом надання можливості ,в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору подати не один договір, а кілька та акти КБ-3 до аналогічних договорів на загальну суму, що буде складати не менше 6 872 731 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.2 Додатку 1 до тендерної документації без дискримінації шляхом надання можливості ,в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору подати не один договір, а кілька та акти КБ-3 до аналогічних договорів на загальну суму, що буде складати не менше 6 872 731 грн.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 09:30
Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації (Надалі – Департамент) розглянув вимогу від 30.10.2019, ідентифікатор вимоги UA-2019-10-25-002932-b.b1, в якій викладено прохання переглянути тендерну документацію (Надалі – ТД) та скасувати дискримінаційну вимогу і може повідомити наступне.
Департаментом 25.10.2019 року був оголошений тендер на закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів по об’єкту "Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру,5/62 в м. Маріуполі", ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-10-25-007462-b. Строк подання тендерних пропозицій спливає 11.11.2019.
Вимогами ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з положенням ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до пп. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити у т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерний комітет Департаменту рішенням від 24.10.2019 протокол № 66 (452)ТД затвердив тендерну документацію (надалі – ТД) щодо закупівлі робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру,5/62 в м. Маріуполі".
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ ТД Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (дивись п.п. 2-3 Додатку 1).
Таким чином, Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.), проте Замовникові надано право встановлювати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з вимогами п. 2 до додатку до ТД вартість виконаних робіт за договором повинна бути підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3 та має становити не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), якщо вартість предмета закупівлі перевищує 10 млн. грн.
Департамент керуючись принципом встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників торгів, тому що вважає, що підрядна організація, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості.
Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Департаментом 25.10.2019 року був оголошений тендер на закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів по об’єкту "Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру,5/62 в м. Маріуполі", ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-10-25-007462-b. Строк подання тендерних пропозицій спливає 11.11.2019.
Вимогами ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з положенням ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до пп. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити у т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Тендерний комітет Департаменту рішенням від 24.10.2019 протокол № 66 (452)ТД затвердив тендерну документацію (надалі – ТД) щодо закупівлі робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт учбового корпусу Вищого навчального закладу комунальної форми власності "Маріупольського коледжу мистецтв" за адресою: пр. Миру,5/62 в м. Маріуполі".
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ ТД Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (дивись п.п. 2-3 Додатку 1).
Таким чином, Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.), проте Замовникові надано право встановлювати спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з вимогами п. 2 до додатку до ТД вартість виконаних робіт за договором повинна бути підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3 та має становити не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), якщо вартість предмета закупівлі перевищує 10 млн. грн.
Департамент керуючись принципом встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників торгів, тому що вважає, що підрядна організація, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості.
Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
МПП " БМД И КО" |
21 700 000,00
UAH з ПДВ
|
21 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 21 700 000 | Документи |
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" |
22 831 578,00
UAH з ПДВ
|
22 831 578,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 21 689 999.10 | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 листопада 2019 11:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі