Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Personal Computer
Очікувана вартість
13 680 000,00 UAH
UA-2019-10-25-002900-b 7fcd0a8bf5e84323b5416f0a1b751ecd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Качмар

+380322973067 tender_dpslo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143039
Місцезнаходження: 79003, Україна , Львівська область обл., м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35
Контактна особа: Леся Качмар
+380322973067
tender_dpslo@i.ua
Додаткові контактні особи: Марта Кравець
+38050 736 33 93
mkravets84@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GOLOVNE UPRAVLINNYa DPS U LVIVSKIY OBLASTI
National ID: 43143039
Contact point: Lesia Kachmar
+380322973067
tender_dpslo@i.ua
Additional contacts: Марта Кравець
+38050 736 33 93
mkravets84@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:23
Очікувана вартість: 13 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH
Publication date: 25 жовтня 2019 16:54
Enquiries until: 18 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 24 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2019 18:00

Information

Estimated total value: 13 680 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 680 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79003, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 35
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal Computer
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:03
Рішення про внесення змін.docx
21 листопада 2019 14:03
Тендерна документація_нова редакція.doc
21 листопада 2019 14:03
Проект договору_нова редакція.docx
25 жовтня 2019 16:54
Технічні вимоги.doc
21 листопада 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:03
Рішення про внесення змін.docx
21 листопада 2019 14:03
Тендерна документація_нова редакція.doc
25 жовтня 2019 16:54
Тендерна документація.doc
21 листопада 2019 14:03
Проект договору_нова редакція.docx
25 жовтня 2019 16:54
Проект договору.docx
25 жовтня 2019 16:54
Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 04 листопада 2019 15:32
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:36
Доброго дня! п. 12 Додатку 3 тендерної документації в моніторі вимагається не менше ніж 1 порт DP, 1 порт DVI та 1 порт VGA, п. 9 Додатку 3 в системному блоці вимагається не менше ніж 1 порт VGA (D-Sub); не менше ніж 1 порт DisplayPort; не менше ніж 1 порт HDMI. Оскільки системні блоки та монітор входять як складові до одного пристрою (системи) "Персональний комп'ютер" та складають єдину систему, що є предметом закупівлі, вищезазначені порти в них повинні співпадати, щоб під'єднатися одне до одного. Просимо пояснити, як будет використовуватись порт DVI в моніторі, якщо за допомогою цього порту монітор не може бути під'єднаний до системного блоку, який вимагається тендерною документацією? Наскільки наявність цього порта є для Замовника принциповою з огляду на вищезазначене? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у технічних вимогах п. 12 Додатку 3 тендерної документації до моніторів дійсно вимагається наявність не менше ніж одного порта DVI.

Такі вимоги обумовлені необхідністю сумісності з вже наявним у нашій інфраструктурі обладнанням.

Дякуємо.
Щодо протоколу, яким затверджена тендерна документація
Дата подання: 14 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:18
Доброго дня! Прохання повідомити номер та дату протоколу, яким затверджено тендерну документацію. Ця інформація потрібна для оформлення банківськї гарантіх. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Номер протоколу № 8 від 25 жовтня 2019 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-002900-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 04 листопада 2019 13:00
Вимога щодо технічних параметрів системного блоку персонального комп'ютера
Доброго дня, шановний Замовник! В додатку 3 "Технічні вимоги" до тендерної документації пунктом 2 таблиці вимагається корпус форм-фактора MFF. Різниця між стандартами корпусів полягає в різному розмірному ряді призначених під даний корпус материнських плат. Доводимо до вашого відома, що форм-фактора MFF, який вимагається тендерною документацією не існує. Позначення MFF (micro form factor) застосовується лише одним виробником - DELL для маркування своїх моделей системних блоків для материнських плат форм-фактора Mini-ITX (170х170 мм). Таким чином, вимога документації щодо корпусу форм-фактора MFF є некорректною і додатково звужує конкуренцію до одного виробника DELL, що суперечить закону України "Про публічні закупівлі".

Вимога: Внести зміни до тендерної документації та вказати форм фактор, згідно загальноприйнятим позначенням (ATX, Mini-ATX, MicroATX, FlexATX, ITX, Mini-ITX тощо)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 11:37
Шановний Учаснику! Ми згідні з вашим зауваженням щодо абревіатури MFF, це є сленгове поняття на кшталт MiniTower та подібне.

Звертаємо вашу увагу, що в даному випадку критичним параметром для нас є габаритні розміри корпуса, що не повинні перевищувати показники (182х36x178 мм).

А також персональні комп’ютери в комплекті мають комплектуватися кріпленням VESA з можливістю кріплення до монітору.
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002900-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 06 листопада 2019 12:52
Щодо технічних характеристик
Доброго дня, шановний Замовнику!

В додатку 3 "Технічні вимоги" до тендерної документації пунктом 2 таблиці вимагається корпус форм-фактора MFF, що не є форм-фактором та ВИКЛЮЧНО застосовується, як позначення лише одним виробником – DELL для системних блоків форм-фактору mini-ITX. На нашу вимогу визначити форм-фактор відповідно до загальноприйнятих стандартів, ви зазначили, що критичним параметром для вас є габаритні розміри корпусу, які не повинні перевищувати показники (182х36x178 мм), які є теж ВИКЛЮЧНО розмірами системних блоків виробника DELL форм-фактору mini-ITX.

Існує багато виробників системних блоків форм-фактору mini-ITX, які відрізняються від зазначених вами параметрів корпусу виробника DELL на 0,5-2 мм в більшу сторону, що НІЯКИМ чином не впливає на функціональність системних блоків, на це впливають інші параметри, такі як частота процесору, обсяг пам’яті, обсяг жорсткого диску тощо. Перевищення на зазначену величину розмірів корпусу також не впливає на кріплення корпусу до монітору, що вимагається вами, оскільки визначальним при цьому є стандарт кріплення VESA, а не розмір системного блоку.

Все вищенаведене звужує конкуренцію та створює умови для спотворення результатів торгів шляхом дискримінації інших учасників державних закупівель ( ст. 3, ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Вимога: зазначити форм-фактор корпусу відповідно до загальноприйнятих стандартів (в даному випадку mini-ITX) та внести зміни до тендерної документації.

В іншому випадку, спираючись на все вищенаведене, ми залишаємо за собою право розцінювати зазначені вами вимоги, як спробу лобіювання інтересів виробника DELL, що тягне за собою корупційну складову, та звернутися з цього приводу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 14:18

Доброго дня.

Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу хотіли б зазначити, що запропонований вами форм-фактор Mini-ITX,

відноситься не до форм-фактору корпусу, а саме до форм-фактору материнської плати.

Також повідомляємо, що зазначеним габаритним розмірам (182х36x178 мм) відповідають моделі ПК від багатьох виробників, а саме: ASUS, Dell, HP, Lenovo.

Цим самим вищезазначене не створює дискримінаційних вимог щодо учасників закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002900-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 12 листопада 2019 16:55
Щодо стандарту та розміру корпусу системного блоку
Шановний Замовнику! У відповідь на нашу вимогу щодо зазначення в технічних вимогах форм-фактору або розміру корпусу системного блоку у відповідності до загальноприйнтих стандартів, в даному випадку mini-ITX, ви зазначили, що mini-ITX - це форм-фактор материнськох плати. Ми не можемо погодитися з вашим твердженням. Існує три основні размери корпусу: Full Tower, Mid-Tower та Mini-ITX. Корпуса mini-ITX - призначені для мініатюрних материнських плат mini-ITX. (посилання на авторитетне джерело https://www.pcworld.com/article/3226748/how-to-buy-pc-case.html) (скрін додається)
Вимога: 1. Зазначити вимоги щодо розмірів корпусу у відповідності до загально прийнятих стандартів. 2. Аргументувати з технічної точки зору неможливість використання вашою організацією корпусів більших за вказаного вами розміру на 1-2 мм., з метою можливості Учасникам запропонувати альтернативне конструкторське рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 16:29
Шановний Учасник, доводимо до Вашого відома, що відповідь на подібну до вашої вимоги була надана одному з учасників 11.11.2019 (номер вимоги UA-2019-10-25-002900-b.b2 від 06.11.2019) :
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу хотіли б зазначити, що запропонований вами форм-фактор Mini-ITX, відноситься не до форм-фактору корпусу, а саме до форм-фактору материнської плати.

Також повідомляємо, що зазначеним габаритним розмірам (182х36x178 мм) відповідають моделі ПК від багатьох виробників, а саме: ASUS, Dell, HP, Lenovo.

Цим самим вищезазначене не створює дискримінаційних вимог щодо учасників закупівель.

Також хочемо зазначити, що персональні комп’ютери з розмірами корпусу більшими на 1-2 мм допускаються.

У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, він повинен бути не гіршим за технічними та якісними характеристиками, та відповідати комплектації, що вимагаються Замовником.

Остаточне рішення про відповідність запропонованого Учасником еквіваленту товару вимогам тендерної документації, Замовник залишає за собою.

Номер вимоги: UA-2019-10-25-002900-b.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:05837085
Дата подання: 18 грудня 2019 17:13
Подання вимоги на рішення прекваліфікації
Протоколом, який не було оприлюднено Замовником, ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на електронному майданчику в порушення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого протокол повинен бути оприлюднений протягом одного дня з дня його затвердження, було дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «згідно з п. 3.2 ч.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати роботи по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку Вих. №03-1/2-1-259 про наявність грошового покриття під банківську гарантію, яка у своєму змісті містила номер рахунку, якого Учасник не зазначив у відомостях про учасника. Також Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківська гарантія, а отже який є його обслуговуючим.»
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" в складі своєї пропозиції було надано відомості про учасника з зазначенням реквізитів обслуговуючого банку, та на виконання п. 3.2 ч.2 «Інша інформація» надано довідки з АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами з обслуговуючого банку в якому розміщені кошти та відкриті рахунки, для ведення господарської діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА ". АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» не є обслуговуючим банком. Рахунок в ньому відкривається тільки для надання банківської гарантії та закривається після закінчення терміну її дії, та не може бути використаній для інших банківських операцій та ведення господарської діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА". Також звертаємо Вашу увагу, що рахунок, зазначений в довідці Вих. №03-1/2-1-259 про наявність грошового покриття, а саме, UA213802810000002602809521201, є внутрішнім рахунком банку (спеціальним банківським рахунком), а саме - рахунком грошового покриття, ніякі інші грошові операції по даному рахунку не ведуться. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" вважає, що відсутні законі підстави для нашої дискваліфікації, та вимагає переглянути нашу тендерну пропозицію та допустити для участі у аукціоні.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002900-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 16 грудня 2019 12:51
Оскарження результатів прекваліфікації
Протоколом кваліфікації, який було сформовано 13.12.2019, але не оприлюднено Замовником, ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на електронному майданчику в порушення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого протокол повинен бути оприлюднений протягом одного дня з дня його затвердження, було дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «СІ-ЕЛ» на підставі:

1. Згідно з п. 3.2 ч.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ МОЖЛИВОСТІ ВИКОНАТИ РОБОТИ ПО ДОГОВОРУ, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківська гарантія, а отже який є його обслуговуючим.
2. Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ЕЛ" перебуває в стані припинення. При ліквідації підприємства його права та обов'язки припиняються. Відповідно до пункту 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Щодо вищенаведених причин дискваліфікації повідомляємо:

1. Щодо п.1 маємо зазначити, що предметом тендерної закупівлі є товари, а не роботи. То ж в разі укладання договору буде виконуватись договір на поставку товарів, а не виконання робіт, що за Законом є суттєвою різницею.

Метою надання довідок з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, за вимогою Замовника є ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ МОЖЛИВОСТІ ВИКОНАТИ РОБОТИ ПО ДОГОВОРУ.

Зазначаємо, що в такому випадку обслуговуючим банком (-ами) є банк в якому розміщені кошти, що будуть використовуватися для виконання договору, в разі його укладання, тобто – на закупівлю товару, доставку, розрахунки тощо. Єдиним обслуговуючим банком в якому розміщені кошти та відкриті рахунки, які можуть бути використані для виконання договору є АТ КБ «ПРИВАТБАНК», з якого і було надано довідки про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

Банк АТ «Банк інвестицій та заощаджень» в цьому сенсі не є обслуговуючим банком. Рахунок в ньому відкривається тільки для надання певної банківської гарантії та закривається після закінчення терміну її дії, та не може бути використаній для інших банківських операцій, тобто він не може бути використаний для ВИКОНАНАННЯ РОБІТ ПО ДОГОВОРУ або постачання товарів, та не є кредитним рахунком.

Таким чином, у Замовника не було підстав дискваліфікувати ТОВ «СІ-ЕЛ», на підставі ненадання довідок з про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами з банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень».


2. Щодо стану припинення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ЕЛ", в складі тендерної пропозиції було надане роз’яснення та копія протоколу, що з 01 жовтня 2019 року щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» прийнято рішення про припинення шляхом перетворення в Приватне підприємство «СІ-ЕЛ» (рішення єдиного учасника від 01.10.2019).

Перетворення — зміна організаційно-правової форми юридичної особи (п. 1 ст. 108 ЦК). ТОВ «СІ-ЕЛ» перетворюється в ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО, при цьому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НЕ ЛІКВІДУЄТЬСЯ, а змінює свій юридичний статус, код ЄДРПОУ залишається 30404738, юридична адреса не змінюється.

Звертаємо увагу, що всі укладені правочини, в тому числі договори/угоди, від імені ТОВ «СІ-ЕЛ», залишаються дійсними та чинними, і зміна організаційно-правової форми юридичної особи не припиняє та не змінює права та обов’язки сторін за укладеними правочинами.

В п. 8 ст.17 Закону «Про публічні закупіві» йдеться про «Ліквідаційну процедура банкрутства», яка є однією з найбільш відомих та поширених процедур банкрутства юридичних осіб. Ліквідація боржника – це припинення існування суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом. Ліквідаційна процедура, як стадія провадження у справі про банкрутство, є однією з найбільш ймовірних та прогнозованих процедур, які застосовуються до неплатоспроможного боржника та є механізмом виведення з ринку нерентабельних та неперспективних підприємств.

Єдиним документом, що свідчить про банкрутство та відкриття ліквідаційної процедури є інформаційна довідка з «Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство», яка надається в електронному варіанті. Доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є вільним. Згідно закону «Про публічні закупіві» Замовник повинен був перевірити цю інформацію сам.

У Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відсутня інформація щодо ТОВ «СІ-ЕЛ», код ЄДРПОУ 30404738., тобто ТОВ «СІ-ЕЛ» не є банкрутом і проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру. (довідка Додається)

Таким чином, у Замовника не було підстав дискваліфікувати ТОВ «СІ-ЕЛ», на підставі невідповідності ст.17 Закону «Про публічні закупівлі», та Замовник неправомірно застосував вищезгадану статтю для дискваліфікації.

Також повідомляємо, що Антимонопольним комітетом України вже розглядалась скарга ТОВ «СІ-ЕЛ» з цього приводу і 18.11.2019 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення No16847-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "СІ-ЕЛ" від 28.10.2019 No UA-2019-09-17-000534-c.b5, Управління освіти Рівненського міськвиконкому зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СІ-ЕЛ" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015:30230000-0 — Комп’ютерне обладнання", оголошення No UA-2019-09-17-000534-c про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Тобто рішення було прийняте на користь ТОВ «СІ-ЕЛ».

https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase_complaint/purchase_complaints/179733/complaint/view?back=LzEyODc0MzMzL2xpc3Q=
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 16:55
Додаток до вимоги.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-25-002900-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 19 листопада 2019 17:39
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 25 жовтня 2019р. оприлюднила відкриті торги за № UA-2019-10-25-002900-bна закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 (Персональний комп’ютер). Ознайомившись з тендерною документацією, затвердженою рішенням Тендерного комітету Головного управління ДПС у Львівській області, протокол №8 від 25.10.2019р. (далі-Документація), ми виявили в ній вимоги, які порушують наші права, суперечать чинному законодавству, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації в частині термінів поставки товару, з огляду на наступне: В електронній системі закуівель визначено адреса поставки 79003, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 35 та період поставки по 26-12-2019. П.4.4. Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації встановлений строк поставки товарів: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору, але не пізніше 26.12.2019 року. в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації), як однією з істотних умов зазначено термін поставки товару в наступному формулюванні: п. 5.1. Строк (термін) поставки товару _____ робочих днів після замовлення; п.5.2. Поставка Товарів здійснюється згідно замовлення (але не більше як протягом 7 кал. днів з моменту отримання заявки від Покупця) ч. 6 п.2 ст. 21 Закону встановлює: В оголошенні про проведення процедури закупівлі відкритих торгів обов'язково зазначаються: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. п.2. ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація повинна містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (пп.6) та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку його змін (пп.7). п. 4. цієї ж статті Закону встановлює: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником на порушення вимог ст.22 Закону та чинного законодавства наведено чотири абсолютно різні терміни поставки, що не дозволяє нам, як потенційному учаснику розрахувати свої можливості у виконанні вимог закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2019 18:24
Рішення від 22.11.2019 №17178+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 18:24
Рішення від 09.12.2019 №18182.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 21:00

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 17:39
Скарга.pdf
19 листопада 2019 17:39
Инф письмо.pdf
19 листопада 2019 17:39
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

29 листопада 2019 15:01
vidpovid001(1).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 грудня 2019
UA-2019-10-25-002900-b7fcd0a8bf5e84323b5416f0a1b751ecd
Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143039
Місцезнаходження: 79003, Україна, Львівська область обл., м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуальні технології і системи" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 16:09
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:02
Довідка МВС
20 грудня 2019 16:02
ЕЦП
20 грудня 2019 16:02
Довідка ДПС
28 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:13
Реєстр наданих документів.pdf
28 листопада 2019 16:13
Бюро переводов Lenovo- ISO 9001 2015.PDF
28 листопада 2019 16:12
Лист-гарантія про санкції.pdf
28 листопада 2019 16:12
Лист-відгук Рісеч.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_Лицензия_цвет.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Опису до статуту.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія договору поставки.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_G1119-9631-GL_tender.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_dovidka_1.pdf
28 листопада 2019 16:12
Паспорт директора.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 листопада 2019 16:12
Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка про мат.-тех. базу.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка про бенефіціарів.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка до ст. 17.pdf
28 листопада 2019 16:11
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 16:11
Авторизаційний лист Lenovo.pdf

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:38
Справка Спецвузавтоматика..pdf
28 листопада 2019 16:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 листопада 2019 16:38
28 Авторизаційний лист.pdf
28 листопада 2019 16:38
27 Таблиця відповідності.pdf
28 листопада 2019 16:38
26 Опис предмету закупівлі.pdf
28 листопада 2019 16:38
24 Проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:38
23 Довідка захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 16:38
20 Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 16:38
19. Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 16:38
17 довідка ст. 17.pdf
28 листопада 2019 16:38
15. Лист відгук.pdf
28 листопада 2019 16:38
12 довідка про працівників.pdf
28 листопада 2019 16:38
9. Довідка про санкції.pdf
28 листопада 2019 16:37
8. Довідки з банку.pdf
28 листопада 2019 16:37
4.Паспорт.pdf
28 листопада 2019 16:37
1 Реєстр наданих документів.pdf

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:42
23766_СІ-ЕЛ_Гарантія_28_11_2019.rar
28 листопада 2019 16:42
026_Проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:42
023_Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 16:42
020_Статут ТОВ СІ-ЕЛ.pdf
28 листопада 2019 16:42
017_Сертифікати ISO.pdf
28 листопада 2019 16:42
016_Авторизаційний лист.pdf
28 листопада 2019 16:42
015_Таблиця відповідності.pdf
28 листопада 2019 16:42
010_Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 13 659 840,00
UAH з ПДВ
13 496 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 13 523 112,00
UAH з ПДВ
13 508 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 16:09
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:02
Довідка МВС
20 грудня 2019 16:02
ЕЦП
20 грудня 2019 16:02
Довідка ДПС
28 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:19
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:13
Реєстр наданих документів.pdf
28 листопада 2019 16:13
Бюро переводов Lenovo- ISO 9001 2015.PDF
28 листопада 2019 16:12
Лист-гарантія про санкції.pdf
28 листопада 2019 16:12
Лист-відгук Рісеч.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_Лицензия_цвет.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Опису до статуту.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія договору поставки.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_G1119-9631-GL_tender.pdf
28 листопада 2019 16:12
Підписаний_dovidka_1.pdf
28 листопада 2019 16:12
Паспорт директора.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 16:12
Копія Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 листопада 2019 16:12
Згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка про мат.-тех. базу.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка про бенефіціарів.pdf
28 листопада 2019 16:12
Довідка до ст. 17.pdf
28 листопада 2019 16:11
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 16:11
Авторизаційний лист Lenovo.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:41
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Переможець 13 496 400,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
13 496 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 14:07
Коментар щодо відміни: через відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, оскільки Замовник не встигне укласти договір до кінця бюджетного року
Документи:
27 грудня 2019 14:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:06
prot35001.pdf