Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
53 711 757,60 UAH
UA-2019-10-25-002860-b d5f7852d741a4164a05be54e7f83a5b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Винокуров

+380932682037 bud.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юрій Винокуров
+380932682037
bud.d@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:35
Очікувана вартість: 53 711 757,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611 352,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 360 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9000,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Привокзальна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" 53 500 000,00
UAH з ПДВ
53 500 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 50 825 000 Документи
МПП " БМД И КО" 51 015 000,00
UAH з ПДВ
51 015 000,00
UAH з ПДВ
1 51 015 000 Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:03
Документи з ЕЦП.zip
08 листопада 2019 16:03
10.Ліцензії.pdf
08 листопада 2019 16:03
9.Довідка банку.pdf
08 листопада 2019 16:03
8.Баланс.pdf
08 листопада 2019 16:03
6. Відомість обсягів робіт.pdf
08 листопада 2019 16:03
5.Субпідрядники.pdf
08 листопада 2019 16:03
4.Графік.pdf
08 листопада 2019 16:03
3.Зведена довідка.pdf
08 листопада 2019 16:03
2.Досвід.pdf
08 листопада 2019 16:03
1.Заява-пропозиція.pdf
08 листопада 2019 16:03
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

08 листопада 2019 10:49
10.Ліцензії.pdf
08 листопада 2019 10:49
9.Довідка з банку.pdf
08 листопада 2019 10:49
8.Баланс.pdf
08 листопада 2019 10:49
7.Повноваження щодо підпису.pdf
08 листопада 2019 10:49
6.Відомість обємів робіт.pdf
08 листопада 2019 10:49
5.Субпідрядники.pdf
08 листопада 2019 10:49
4.График.pdf
08 листопада 2019 10:49
3.Зведена довідка.pdf
08 листопада 2019 10:49
2.Досвід.pdf
08 листопада 2019 10:49
1.Заява пропозиція.pdf
08 листопада 2019 10:49
0.Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"

МПП " БМД И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
Відхилено 53 500 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:33
МПП " БМД И КО"
#20346597
Відхилено 51 015 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

22 листопада 2019 17:33
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:32
Пр-л №65 (451)-Р1.pdf
19 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МПП " БМД И КО" #20346597

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:34
Пр-л №65 (451)-Р2.pdf
22 листопада 2019 17:34
Пр-л №65 (451)-В.pdf
22 листопада 2019 17:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі