Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Відновлення житлового будинку по вул. Заводська, 37, м. Мар'їнка (капітальний ремонт)" (продовження робіт)
Очікувана вартість
1 543 800,00 UAH
UA-2019-10-25-002830-b a4435c51d5954b71ac4adc721d934b76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Винокуров

+380932682037 bud.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юрій Винокуров
+380932682037
bud.d@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:45
Очікувана вартість: 1 543 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС1. Строк виконання - 30 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9236,83 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Відновлення житлового будинку по вул. Заводська, 37, м. Мар'їнка (капітальний ремонт)" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, Марїнка, вул. Заводська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" 1 543 600,00
UAH з ПДВ
1 543 600,00
UAH з ПДВ
1 1 543 600 Документи
ПП "Юг-Сервіс" 1 541 800,00
UAH з ПДВ
1 541 800,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 1 464 710 Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 10:02
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:01
2. Досвід.pdf
08 листопада 2019 10:01
10. Ліцензії.pdf
08 листопада 2019 10:01
3. Зведена довідка.pdf
08 листопада 2019 10:01
5. Субпідрядники.pdf
08 листопада 2019 10:01
8. Баланс.pdf
08 листопада 2019 10:01
9. Довідка банку.pdf
08 листопада 2019 10:01
6. Відомість обсягу робіт.pdf
08 листопада 2019 10:01
4. Графік.pdf
08 листопада 2019 10:01
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 11:54
довідки.pdf
09 листопада 2019 15:54
10. Ліцензії.pdf
09 листопада 2019 15:54
9. Довідка банку.pdf
09 листопада 2019 15:54
8. Баланс.pdf
09 листопада 2019 15:54
6. Відомість обсягів робіт.pdf
09 листопада 2019 15:54
5. Субпідрядники.pdf
09 листопада 2019 15:54
4. Графік.pdf
09 листопада 2019 15:54
3. Зведена довідка.pdf
09 листопада 2019 15:54
2. Досвід.pdf
09 листопада 2019 15:54
1. Заява-пропозиція.pdf
09 листопада 2019 15:54
0.Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"

ПП "Юг-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
Переможець 1 541 800,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
1 541 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 15:39
ду3 від 18.08.2020 дог 118б-19 від 02.12.2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 15:38
ду1 від 19.08.2020 дог 132б-19 від 26.12.2019.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 10:30
ду2 від 26.03.2020 дог 118б-19 від 02.12.2019.PDF зміни до договору
27 березня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:11
ду1 від 24.12.19 дог 118б-19 від 02.12.19.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 17:56
договір 118б-19 від 02.12.2019.pdf укладений
02 грудня 2019 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31.12.2020 у відповідності до п.10.3 договору
Номер договору про закупівлю: 118 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 118 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 118 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду3 від 18.08.2020 дог 118б-19 від 02.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML