Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

4862 Операційні системи (Закупівля пакетів оновлень програмного забезпечення (ліцензій) виробництва компаній VMware та Quest Software)
4862 Operating systems (Procurement of software (licenses) upgrading packages manufactured by VMware and Quest Software companies)
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2019-10-25-002615-b e5b83e881db24b2bbe21ff6732465edd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гаманєк Віктор Олексійович
+380444228507
vicalex@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Osadchiy Oleksandr
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Гаманєк Віктор Олексійович
+380444228507
vicalex@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:30
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:24
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86000 UAH
Publication date: 25 жовтня 2019 16:04
Enquiries until: 17 листопада 2019 17:30
Complaints submission until: до 23 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2019 17:30

Information

Estimated total value: 4 300 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 43 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Закупівля пакетів оновлень програмного забезпечення (ліцензій) виробництва компаній VMware та Quest Software (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 151
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

Procurement of software (licenses) upgrading packages manufactured by VMware and Quest Software companies
CPV: 48620000-0
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену Програмну продукцію проводиться шляхом сплати у розмірі 100% суми, зазначеної в п.3.1. Договору, протягом 120 робочих днів з дати підписання СТОРОНАМИ відповідного Акту прийому-передачі Програмної продукції (сертифікатів), які підтверджують продовження технічної підтримки програмного забезпечення виробництва компаній VMware та Quest Software протягом терміну з 01.01.2020 року до 31.12.2020 року, на підставі виставленого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 16:04
Проект Договору VMWare.doc
25 жовтня 2019 16:04
ТД VMWare.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2019
UA-2019-10-25-002615-be5b83e881db24b2bbe21ff6732465edd
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Софтліст" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2019 17:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2019 15:43
Dovirenist_Savchenko.zip
27 листопада 2019 15:43
Dovidka pro nazvu.zip
27 листопада 2019 15:43
Bankivska Licenzia.zip
27 листопада 2019 15:43
201719_ГР_1068_86_000.zip
27 листопада 2019 15:43
1. Наказ.pdf
27 листопада 2019 15:43
Авторизаційний лист VMware.pdf
27 листопада 2019 15:43
Авторизаційний лист Quest.pdf
27 листопада 2019 15:43
2.1. Аналогічний договір.PDF

Документи

27 листопада 2019 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 грудня 2019 10:50
Документи переможця.pdf
27 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:03
6. Забезпечення.zip
27 листопада 2019 17:03
5. Згода з проектом договору.pdf
27 листопада 2019 17:03
2.2 Авторизаційні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Софтліст"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 4 292 350,00
UAH
4 206 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Софтліст" 4 298 500,00
UAH
4 212 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 10:50
Документи переможця.pdf
27 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:03
6. Забезпечення.zip
27 листопада 2019 17:03
5. Згода з проектом договору.pdf
27 листопада 2019 17:03
2.2 Авторизаційні листи.PDF

Публічні документи

27 листопада 2019 15:43
Dovirenist_Savchenko.zip
27 листопада 2019 15:43
Dovidka pro nazvu.zip
27 листопада 2019 15:43
Bankivska Licenzia.zip
27 листопада 2019 15:43
201719_ГР_1068_86_000.zip
27 листопада 2019 15:43
1. Наказ.pdf
27 листопада 2019 15:43
Авторизаційний лист VMware.pdf
27 листопада 2019 15:43
Авторизаційний лист Quest.pdf
27 листопада 2019 15:43
2.1. Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "Софтліст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 4 206 000,00
UAH
19 грудня 2019 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
4 206 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 12:41
ДУ№3_Дог№481_АМАЙНД.PDF зміни до договору
24 лютого 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 13:53
ДУ№2_Дог№481_ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ.PDF зміни до договору
23 січня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 13:34
ДУ№1_Дог№481_ГАРТЕН_КОНСАЛТИНГ.pdf зміни до договору
03 січня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:24
Дог№481_ГАРТЕН_КОНСАЛТИНГ.pdf укладений
03 січня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору в такій редакції: «Ціна Договору становить 3 995 700 (три мільйони дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сімсот) грн. 00 коп., без ПДВ, відповідно до пункту 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України.». 2. Викласти Додаток 2 до Договору у редакції, що додається до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Договір № 481
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору в такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 2 900 001 (два мільйони дев’ятсот тисяч одна) грн. 00 коп., без ПДВ, відповідно до пункту 26¹ підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України.». 2. Викласти Додаток 2 до Договору у редакції, що додається до Додаткової угоди (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: Договір № 481
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що у зв`язку зі зміною назви, на підставі Протоколу № 28-01-2020 Загальних зборів учасників від 28 січня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ» іменується як Товариство з обмеженою відповідальністю «АМАЙНД», з метою уникнення розбіжностей та засвідчуючи, що зміна назви ПОСТАЧАЛЬ-НИКА не впливає на чинність та не змінює умов Договору для Сторін, Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору та домовились про наступне: 1. Цією Додатковою угодою Сторони підтверджують, що зміна назви ПОСТАЧАЛЬНИКА з Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ» на Товариство з обмеженою відповідальністю «АМАЙНД» жодним чином не впливає на права та обов’язки Сторін по Договору. Відповідно усі права та обов’язки Сторін, які виникли і були чинними для кожної Сторони до зміни назви, залишаються чинними та діючими для Сторін. 2. Сторони підтверджують, що усі та будь-які права та обов’язки кожної Сто-рони, що мають виникнути згідно умов Договору у майбутньому, після зміни назви, за-лишаються в силі. 3. В преамбулі та в тексті самого Договору, а також в тексті документів, які складаються на підтвердження/виконання Договору (включаючи але не обмежуючись первинними бухгалтерськими документами), Сторони будуть вживати назву ПОСТАЧАЛЬНИКА – Товариство з обмеженою відповідальністю «АМАЙНД». 4. Сторони домовилися внести зміни до реквізитів ПОСТАЧАЛЬНИКА в Договорі та усіх його невід’ємних частинах, виклавши їх у наступній редакції: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Амайнд» Юридична адреса: 03067, м. Київ, бульвар Вацлава Гавела, будинок 4; Поштова адреса: м. Київ, 03067, а/с 1 ЄДРПОУ 38282958 п/р № UA963005280000026009455024797 в АТ «ОТП БАНК», МФО 300528 ІПН 382829526582»
Номер договору про закупівлю: Договір № 481
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 900 001,00
UAH