Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація автомотрис із заміною вузлів та агрегатів та обладнання додатковим устаткуванням, в т.ч. обладнання системою АЛСН (власні кошти)
Modernization of motorways with replacement of units and units and equipment with additional equipment, incl. equipment by the ALSN system
Очікувана вартість
4 975 000,00 UAH
UA-2019-10-25-002610-b 880f61f7dc2d4b3a9251e760db440059
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Служба організації та проведення закупівель
+380443096911
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: Procurement organization
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Additional contacts: Служба організації та проведення закупівель
+380443096911
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:09
Очікувана вартість: 4 975 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 жовтня 2019 16:03
Enquiries until: 14 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 975 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 49 750 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
More information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модернізація автомотрис із заміною вузлів та агрегатів та обладнання додатковим устаткуванням, в т.ч. обладнання системою АЛСН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Modernization of motorways with replacement of units and units and equipment with additional equipment, incl. equipment by the ALSN system
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг проводиться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуг та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технические параметры
Дата подання: 01 листопада 2019 14:56
Дата відповіді: 04 листопада 2019 11:36
Укажите технические параметры системы АЛС-МП, которая должна быть установлена на автомотрису
Відповідь: Ваше запитання уважно розглянуто. Повідомляємо, що в найкоротші терміни будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000016 ● e795303d249b474dbfb8e59557150cf8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
9. UA-2019-10-25-002610-b 25.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 12:38:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 11.1 пункту 11 договору про надання послуг від 28.12.2019 № 03/Е-191548 зазначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2020 (включно), а в частині розрахунків – до повного виконання.
Пунктом 1 додаткової угоди № 1 до договору про надання послуг від 28.12.2019 № 03/Е-191548 строк дії договору продовжено до 30.04.2020 (включно), а в частині розрахунків – до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за додатковою угодою № 1 до договору про надання послуг від 28.12.2019 № 03/Е-191548?
У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 08:30:54

Відповідь на звернення від 14.12.2020 р

На запит від 14.12.2020 р. Управління Південного офісу Держаутслужби у Одеській області щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Модернізація автомотрис із заміною вузлів та агрегатів та обладнання додатковим устаткуванням, в т.ч. обладнання системою АЛСН» ДК 021:2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги № UA-2019-10-25-002610-b повідомляємо наступне.
По договору від 28.12.2019 р. № ПЗ/Е-191548/НЮ роботи не були виконані. Розрахунки не здійснювались.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 грудня 2019
UA-2019-10-25-002610-b880f61f7dc2d4b3a9251e760db440059
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Учасник Документи Рішення
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Металургтрансремонт Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ"Техекспрес-М" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 листопада 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 листопада 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 15:12
12 лист-відгук ДТЄК.pdf
21 листопада 2019 15:12
20 Баланс до протоколу _132.pdf
21 листопада 2019 15:12
18 гарантія відповідності.pdf
21 листопада 2019 15:12
17 згода з умовами тд.pdf
21 листопада 2019 15:12
16 лист- згода.pdf
21 листопада 2019 15:12
15 гарантійний термін.pdf
21 листопада 2019 15:12
6 Доверенность Настыченко.pdf
21 листопада 2019 15:12
2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 листопада 2019 15:12
1 Статут ПрАТ.pdf

Документи

24 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2019 18:46
Устав.pdf
23 листопада 2019 18:46
Протокол загальних зборів.PDF
23 листопада 2019 18:46
Оригінал довідки з банку.pdf
23 листопада 2019 18:46
Лист згода.pdf
23 листопада 2019 18:46
Відгук про договір.pdf
23 листопада 2019 18:46
Гарантийний лист договор.pdf

Документи

24 листопада 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
24 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:32
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:26
Технічна частина.rar
24 листопада 2019 12:26
2. Кваліфікаційна частина.rar
24 листопада 2019 12:26
1. Кваліфікаційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ПрАТ Металургтрансремонт

ТОВ "АРТМАКС 2010"

ТОВ"Техекспрес-М"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010" 4 825 750,00
UAH
4 825 750,00
UAH
Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 4 950 000,00
UAH
4 950 000,00
UAH
Документи
ТОВ"Техекспрес-М" 4 975 000,00
UAH
4 975 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2019 18:46
Устав.pdf
23 листопада 2019 18:46
Протокол загальних зборів.PDF
23 листопада 2019 18:46
Оригінал довідки з банку.pdf
23 листопада 2019 18:46
Лист згода.pdf
23 листопада 2019 18:46
Відгук про договір.pdf
23 листопада 2019 18:46
Гарантийний лист договор.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
24 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:32
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:26
Технічна частина.rar
24 листопада 2019 12:26
2. Кваліфікаційна частина.rar
24 листопада 2019 12:26
1. Кваліфікаційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТМАКС 2010"

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ТОВ"Техекспрес-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТМАКС 2010"
#37458404
Переможець 4 825 750,00
UAH
16 грудня 2019 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТМАКС 2010"
#37458404
4 825 750,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:17
ДУ модернізація АДМ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:00
Договір Модерню АДМ.PDF укладений
28 грудня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. п. 5..2, п.11.1 та п.12.3 викладено в новій редакції,. договор діє до 30.04.2020 р
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Е-191548/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Е-191548/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)