Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
454 991,00 UAH
UA-2019-10-25-002455-b e934eef09bab43c7b35166feaf3a9826
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Руженко

+380542601530 tanin-ru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03527891
Вебсайт: http://sumy.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
Контактна особа: Тетяна Руженко
+380542601530
tanin-ru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 454 991,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

25 жовтня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 листопада 2019 09:59
Вимога дискваліфікувати ТОВ "Комел"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі , UA-2019-10-25-002455-b звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера материнську плату , що має не менше ніж 2 порти x PS/2 для клавіатури та миші, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату ASRock H310CM-HDV, що має лише 1 порт PS/2 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.asrock.com/MB/Intel/H310CM-HDV/index.ru.asp#Specification).
Відповідно до Додатку №2 для підтвердження можливості забезпечення виконання вимог, визначених у цьому пункті Учасник надає довідку/інформацію у довільній формі про наявність сервісних центрів (пунктів прийому) з обслуговування комп’ютерного обладнання, яке є предметом цієї закупівлі обов’язково у місті Суми із зазначенням адреси та контактних телефонів. ТОВ "КОМЕЛ" не надано підтвердження наявності сервісного центру в місті Суми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 15:40
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для розгляду вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 листопада 2019 10:30
Вимога дискваліфікувати ТОВ "Комел"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі , UA-2019-10-25-002455-b звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера материнську плату , що має не менше ніж 2 порти x PS/2 для клавіатури та миші, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату Asus PRIME-B360-PLUS, що має лише 1 порт PS/2 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.asus.com/ua-ua/Motherboards/PRIME-B360-PLUS/specifications/) та не забезпечило комлектацію додатковим перехідником на 2хPS/2. Також замовник вимагав, щоб частота монітора була не менше 75 Гц, при цьому ТОВ «Комел» запропонувало монітор Acer R221Qbmid з частотою 60Гц. (Посилання на сайт виробника https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/model/UM.WR1EE.001), що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Відповідно до Додатку №2 для підтвердження можливості забезпечення виконання вимог, визначених у цьому пункті Учасник надає довідку/інформацію у довільній формі про наявність сервісних центрів (пунктів прийому) з обслуговування комп’ютерного обладнання, яке є предметом цієї закупівлі обов’язково у місті Суми із зазначенням адреси та контактних телефонів. ТОВ "КОМЕЛ" не надано підтвердження наявності сервісного центру в місті Суми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 15:39
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для розгляду вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 листопада 2019 11:09
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "Комел"
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера материнську плату , що має не менше ніж 2 порти x PS/2 для клавіатури та миші, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату Asus PRIME-B360-PLUS, що має лише 1 порт PS/2 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.asus.com/ua-ua/Motherboards/PRIME-B360-PLUS/specifications/) та не забезпечило комлектацію додатковим перехідником на 2хPS/2.
Відповідно до Додатку №2 для підтвердження можливості забезпечення виконання вимог, визначених у цьому пункті Учасник надає довідку/інформацію у довільній формі про наявність сервісних центрів (пунктів прийому) з обслуговування комп’ютерного обладнання, яке є предметом цієї закупівлі обов’язково у місті Суми із зазначенням адреси та контактних телефонів. ТОВ "КОМЕЛ" не надано підтвердження наявності сервісного центру в місті Суми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 15:42
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для розгляду вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 13 листопада 2019 16:06
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" звертає увагу Замовника на те, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" надано всі документи, які вимагались тендерною документацією, у тому числі Лист-відгук щодо виконання аналогічного договору від КНП "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги" №1059 від 28.10.2019, тому ТОВ "Юдітрейд" підтвердив кваліфікаційний критерій стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ "ЮДІТРЕЙД" містить накладний електронний цифровий підпис (далі- ЕЦП)(КЕП) особи, що має такі повноваження, але у зв'язку з технічними проблемами порталу Zakupki.Prom.Ua накладний ЕЦП відобразився некоректно. Враховуючи наведене, просимо Замовника скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 12:05
Вимогу Учасника задоволено
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 листопада 2019 11:25
ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" в тендерній закупівлі , UA-2019-10-25-002455-b звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера материнську плату , що має не менше ніж 2 порти x PS/2 для клавіатури та миші, тоді як ТОВ "Тірекс Юкрейн" запропонувало материнську плату Asus PRIME-B360-PLUS, що має лише 1 порт PS/2 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.asus.com/ua-ua/Motherboards/PRIME-B360-PLUS/specifications/) та не забезпечило комлектацію додатковим перехідником на 2хPS/2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2019 17:30
Подана вимога задоволенню не підлягає по причині відсутності підстав, визначених Законом для її розгляду
Номер вимоги: UA-2019-10-25-002455-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 19 листопада 2019 09:30
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» в тендерній закупівлі , UA-2019-10-25-002455-b звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персонального комп’ютера материнську плату , що має не менше ніж 2 порти x PS/2 для клавіатури та миші, тоді як ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» запропонувало материнську плату Asus PRIME-B360-PLUS, що має лише 1 порт PS/2 (посилання на офіційний сайт виробника https://www.asus.com/ua-ua/Motherboards/PRIME-B360-PLUS/specifications/) та не забезпечило комлектацію додатковим перехідником на 2хPS/2.
Замовник у тендерній документації вимагав зазначити торгівельну марку, виробника, країну походження та характеристику товару (по кожному найменуванню), що пропонується, проте в порівняльній таблиці наданій ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» відсутня інформація про модель клавіатури та миші, що не відповідає вимогам замовника.
Відповідно до Розділу 6 Тендерної документації учасник повинен надати довідку/інформацію у довільній формі про згоду щодо включення оперативно-господарських санкцій до договору про закупівлю, у тому числі їх виду та порядку застосування, запропонованому Замовником у проекті договору наведеного у Додатку 5 до цієї документації, у разі перемоги в торгах. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надано вказану довідку.
Згідно з Розділом 3 учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою* Учасника, в якому інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами в Україні на товар, що закуповується Замовником. ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надано вказаний лист.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 15:48
Вимога (ІD: UA-2019-10-25-002455-b.b6) по лоту 5 у закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV), ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) задоволенню не підлягає по причині відсутності підстав, визначених Законом для її розгляду

Документи подані скаржником

Документи

12 листопада 2019 15:40
Лот 2.pdf

Документи подані скаржником

Документи

12 листопада 2019 15:39
Лот 1.pdf

Документи подані скаржником

Документи

12 листопада 2019 15:42
Лот 3.pdf

Документи

14 листопада 2019 12:05
IMG_20191114_0001.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

21 листопада 2019 15:48
IMG_20191121_0001.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп'ютери
Опис предмету закупівлі:
Лот-1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 75 491,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 755,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 листопада 2019 11:45
Закінчення: 11 листопада 2019 12:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Персональні комп'ютери (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33, на склад
Дата доставки: 23 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 15:40
ТД_3110_ПК- 1_7 шт.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:10
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 09:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаю увагу, що прочитавши вимоги тендерної документації, будь-які запитання даного характеру вичерпаються. Дякую за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 69 398,28
UAH з ПДВ
67 888,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 70 910,00
UAH з ПДВ
68 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 74 480,00
UAH з ПДВ
74 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 71 488,97
UAH з ПДВ
70 733,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:37
CET 602 for A4TECH mouses G3 G7 G9 G11 series.pdf
08 листопада 2019 15:37
CET 600 for A4TECH keyboard.pdf
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_6.jpg
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_5.jpg
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_4.jpg
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_3.jpg
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_2.jpg
08 листопада 2019 15:33
Технічна специфікація_1.jpg
08 листопада 2019 15:06
Додаток до СЕС-2.jpg
08 листопада 2019 15:06
Додаток до СЕС-1.jpg
08 листопада 2019 15:06
ISO 9001_effective 2017-11-02.pdf
08 листопада 2019 15:06
IMG_20191001_0002.pdf
08 листопада 2019 15:06
CЕС.jpg
08 листопада 2019 15:06
Acer-ISO 14001.pdf
08 листопада 2019 15:06
Acer-ISO 9001.pdf
08 листопада 2019 14:56
Тендерна пропозиція_2.jpg
08 листопада 2019 14:56
Тендерна пропозиція_1.jpg
08 листопада 2019 14:56
Статут Комел 2018.pdf
08 листопада 2019 14:56
Санкції.jpg
08 листопада 2019 14:56
Ринкові ціни.jpg
08 листопада 2019 14:56
Прокуратура видаткова_2.jpg
08 листопада 2019 14:56
Прокуратура видаткова_1.jpg
08 листопада 2019 14:56
Охорона довкілля.jpg
08 листопада 2019 14:56
Не сертифікований товар.pdf
08 листопада 2019 14:56
Лист-згода.jpg
08 листопада 2019 14:56
Лист-довідка.jpg
08 листопада 2019 14:56
Лист про сертифікування.jpg
08 листопада 2019 14:56
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
08 листопада 2019 14:56
Захист персональних даних.jpg
08 листопада 2019 14:56
Договір 46.pdf
08 листопада 2019 14:56
Гарантійний лист.jpg
08 листопада 2019 14:56
Гарантійний лист СЦ.jpg
08 листопада 2019 14:56
Відповідність пропозиції.jpg
08 листопада 2019 14:56
Відомості про учасника.jpg
08 листопада 2019 14:56
Витяг Комел 16.09.2019.pdf
08 листопада 2019 14:56
Виписка з ЄДРПОУ 2015 нов..pdf
08 листопада 2019 14:56
Аналогічний договір.jpg
08 листопада 2019 14:56
IMG_20191001_0002.pdf

Публічні документи

10 листопада 2019 18:41
Електронний підпис
10 листопада 2019 18:39
Тендерна пропозиція лот1.pdf
10 листопада 2019 18:39
Аналогічний договір.pdf
10 листопада 2019 18:39
Копія паспорту.pdf
10 листопада 2019 18:39
Статут ТОВ.pdf
10 листопада 2019 18:39
Протокол загальних зборів.pdf
10 листопада 2019 18:39
Виписка з ЄДР.pdf
10 листопада 2019 18:39
Довідка про ліцензуванняя.pdf
10 листопада 2019 18:39
Сертифікати лот1.zip
10 листопада 2019 18:39
Копія ІПН директора.pdf
10 листопада 2019 18:39
Довідка про право підпису.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
10 листопада 2019 23:51
Електронний підпис
10 листопада 2019 22:47
Гарантійний лист на товар.pdf
10 листопада 2019 18:44
Електронний підпис
10 листопада 2019 18:43
Договір Суми ІТ_сервіс.pdf
10 листопада 2019 14:53
Цінова Пропозиція Суми .pdf
10 листопада 2019 14:53
Договір Суми .pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
23 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 19:14
Документи переможця.pdf
15 листопада 2019 20:42
Електронний підпис
09 листопада 2019 14:35
Електронний підпис
09 листопада 2019 11:38
СТАТУТ нова редакція.pdf
09 листопада 2019 11:38
Сертифікати Philips.pdf
09 листопада 2019 11:38
Оригінал паспортні дані.pdf
09 листопада 2019 11:37
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
09 листопада 2019 11:37
Лист-відгук.pdf
09 листопада 2019 11:37
Лист щодо ціни.pdf
09 листопада 2019 11:37
Лист санкції.pdf
09 листопада 2019 11:37
Лист про несертифікацію.pdf
09 листопада 2019 11:37
Копія статуту.pdf
09 листопада 2019 11:37
Копія паспорту.pdf
09 листопада 2019 11:37
Копія ідентифікаційного.pdf
09 листопада 2019 11:37
Копія витягу пдв.pdf
09 листопада 2019 11:37
Інформаційна довідка.pdf
09 листопада 2019 11:37
інструкція ExpertPC.pdf
09 листопада 2019 11:37
Згода з проектом договору.pdf
09 листопада 2019 11:37
Довідки.pdf
09 листопада 2019 11:37
Довідки повноваження.pdf
09 листопада 2019 11:37
Довідки Ст. 17 ЗУ.pdf
09 листопада 2019 11:36
Довідка про довкілля.pdf
09 листопада 2019 11:36
Довідка ліцензування.pdf
09 листопада 2019 11:36
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf
08 листопада 2019 17:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 67 888,28
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 11:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Відхилено 68 446,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:33
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 70 733,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
70 733,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 08:45
Ду Лот1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 08:44
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 08:36
IMG_20191211_0001.pdf укладений
11 грудня 2019 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна суми договору
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 70 732,90
UAH (в тому числі ПДВ 11 788,82 UAH)