Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2019-10-25-002414-b 4591badfb2b847ea808627b2753c93e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Альона Юріївна

+380615372016 tender_bcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38699838
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, проспект Перемоги будинок 8
Контактна особа: Ковальова Альона Юріївна
+380615372016
tender_bcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 15:40
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:47
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, проспект Перемоги, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник відпускає товар за накладними, а Замовник проводить оплату товару переданого відповідно до видаткових накладних на товар за ціною, що відповідає рахунку, специфікації. Розрахунок за товар здійснюються в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після надання останнім відповідних документів для оплати, з відстрочкою платежу 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - Додаток 5.docx
25 жовтня 2019 15:35
СПЕЦИФІКАЦІЯ - Додаток 3.docx
25 жовтня 2019 15:35
ТД полная.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 26 жовтня 2019 11:57
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:40
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Ваша пропозиція буде розглянута.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 26 жовтня 2019 15:27
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:41
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Ваша пропозиція буде розглянута.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:11
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовник розглядатиме тільки ті пропозиції, характеристики яких відповідають Додатку 3 до тендерної документації. Розгляд пропозицій здійснюється на загальних підставах.
Документація
Дата подання: 28 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовник розглядатиме тільки ті пропозиції, характеристики яких відповідають Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-002414-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 12 листопада 2019 09:48
Не відповідність тендерній документації
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник ФОП Лисак Наталія Володимирівна у складі своєї тендерної пропозиції подає на розгляд корпус Vinga CS108B, який за своїми фізичними розмірами є значно більшим, ніж корпус, який надав Замовник у якості прикладу у Додатку 3 до тендерної пропозиції . Готуючи свою тендерну пропозицію, ми ретельно підбирали Корпус, який максимально буде відповідати прикладу Замовника за всіми характеристиками, у тому числі й фізичними розмірами. У зв'яку з вищенаведеним, просимо Вас дискваліфікувати Учасника за невідповідніть тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 15:23
Про прийняття рішення щодо дискваліфікації учасника

Документи

15 листопада 2019 15:23
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 78 771,00
UAH з ПДВ
78 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 88 000,92
UAH з ПДВ
86 299,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Линдін Євген Геннадійович 99 750,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 109 830,00
UAH з ПДВ
109 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 15:16
Технічні вимоги.pdf
09 листопада 2019 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2019 15:16
Сан-епідем_висновки_ПК_Арма.pdf
09 листопада 2019 15:16
Проект договору.pdf
09 листопада 2019 15:16
Паспорт.pdf
09 листопада 2019 15:16
Несертифікація.pdf
09 листопада 2019 15:16
Лист-повідомлення.pdf
09 листопада 2019 15:16
Лист-згода.pdf
09 листопада 2019 15:16
Лист сервісний центр.pdf
09 листопада 2019 15:16
Код.pdf
09 листопада 2019 15:16
Експертний_висновок_Windows10Pro.pdf
09 листопада 2019 15:16
Довідки.pdf
09 листопада 2019 15:16
Довідка ПДВ.pdf
09 листопада 2019 15:16
Довідка з банку.pdf
09 листопада 2019 15:16
Гарантійний лист.pdf
09 листопада 2019 15:16
Витяг2.pdf
09 листопада 2019 15:16
Витяг1.pdf
09 листопада 2019 15:16
Виписка.pdf
09 листопада 2019 15:16
Аналогічний договір.pdf
09 листопада 2019 15:16
Автор-лист.pdf
09 листопада 2019 15:16
Philips СЕС.pdf
09 листопада 2019 15:16
Philips Декларація.pdf
09 листопада 2019 15:16
Genius.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 12:02
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:57
Scan.PDF
18 листопада 2019 11:57
Scan0006.PDF
18 листопада 2019 11:57
Scan0005.PDF
18 листопада 2019 11:57
Scan0004.PDF
18 листопада 2019 11:57
Scan0003.PDF
05 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:45
Ценовое предложение.pdf
05 листопада 2019 16:45
СПЕЦИФІКАЦІЯ - Додаток 3.pdf
05 листопада 2019 16:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - Додаток 5.pdf
05 листопада 2019 16:45
наказ+протокол.pdf
05 листопада 2019 16:45
Гарантийный талон ВСЕСВИТ.pdf
05 листопада 2019 16:45
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2019 15:34
Данні.pdf
09 листопада 2019 15:34
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2019 16:10
ДФС 29.11.zip
08 грудня 2019 16:10
МВС 04.12.zip
08 грудня 2019 16:10
Довідка_Кор_Фіз_08.12..zip
08 грудня 2019 16:10
Довідка_Кор_Юр_08.12..zip
09 листопада 2019 12:07
Електронний підпис
09 листопада 2019 11:57
Гарантійний лист на товар.pdf
09 листопада 2019 11:57
ДВ Philips монітори.pdf
09 листопада 2019 11:57
Гарантійний лист.pdf
09 листопада 2019 11:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП Линдін Євген Геннадійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
Відхилено 78 771,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:25
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Рішення скасоване 86 299,08
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:22
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 86 299,08
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:31
ФОП Линдін Євген Геннадійович
#2792816231
Відхилено 88 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:36
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 109 830,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:40

Документи

15 листопада 2019 15:25
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:24
Протокол
11 листопада 2019 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 листопада 2019 15:20
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 грудня 2019 15:31
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:24
Протокол

Документи

04 грудня 2019 15:36
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
109 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:27
Договір укладений
16 грудня 2019 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 109 830,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 305,00 UAH)