Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу №220 по вул. Давидова, 11 Ленінського району м. Запоріжжя
Очікувана вартість
19 754 264,00 UAH
UA-2019-10-25-002106-b c448469f7a704d3c97190b442d8dbc3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:02
Очікувана вартість: 19 754 264,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу №220 по вул. Давидова, 11 Ленінського району м. Запоріжжя
(джерело фінансування - за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Давидова, 11, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ" 19 586 034,51
UAH з ПДВ
19 586 034,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 21" 19 622 870,82
UAH з ПДВ
19 622 870,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:55
Додаток 10 Дозвіл на ОПД.pdf
08 листопада 2019 15:55
Додаток 7.1 Довідка стаття 17.pdf
08 листопада 2019 15:55
Ліцензія з переліком.pdf
08 листопада 2019 15:55
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2019 15:55
Статут Містострой.pdf
08 листопада 2019 15:55
ліцензія Ремшляхбуд.pdf
08 листопада 2019 15:55
Копія табл. 6 вересень 2019р..pdf
08 листопада 2019 15:55
Копія договору Ремшляхбуд.pdf
08 листопада 2019 15:55
Додаток 3 Довідка техніка.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 17:30
устав.pdf
07 листопада 2019 17:30
копия лицензии.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.13.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.10.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.8.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.7.1.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.6.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.5.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.4.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.3 (2).pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.3 (1).pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.2.pdf
07 листопада 2019 17:30
Дод.1.pdf
07 листопада 2019 17:30
Довидки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
Переможець 19 586 034,51
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"
#42481208
19 586 034,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:22
Договір №010-19-218 від 26.11.2019.PDF укладений
26 листопада 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:07
ДУ№10 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019р.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 11:12
ДУ№9 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:18
ДУ №8 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
20 січня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:10
ДУ №7 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
20 січня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:20
ДУ №6 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:18
ДУ№5 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019р.PDF зміни до договору
10 липня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 17:57
ДУ №4 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
12 березня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:11
ДУ№3 до Договору №010 19 218 від 26.11.19р.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 17:42
ДУ №2 до Договору №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
14 січня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 16:34
ДУ №1 до Дог №010-19-218 від 26.11.2019.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт,викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №8 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода №9 до Договору у зв'язку з новим Додатком №3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо доповнення Договору п. 3.8.
Номер договору про закупівлю: 010/19/218
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML