Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 522 560,20 UAH
UA-2019-10-25-002078-b 6b95d6eeafb044cc89a98e0c8bff7ef4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження замовника: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа замовника: Олена Христенко
+380963916514
derg07@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:36
Очікувана вартість: 18 522 560,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92 612,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 612,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дитячого садка по пров. Корсіковському,19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, м. Дергачі, пров. Корсіковський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - бюджетні кошти. Poзpaхунки пpoвoдяться шляхoм oплaти зa фaктичнo виконані poбoти.Oблiк та oплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa» протягом 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення виконання договору
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:31
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:33
Просимо надати розяснення: на який період учасник-переможець має внести задаток як забезпечення виконання договору? Також прохання надати реквізити для внесення договірного забезпечення.
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: згідно з ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Договір про закупівлю за результатами торгів укладаєтьна на 2 роки, тобто до 31.12.2020 року. Тому учасник має внести забезпечення виконання договору шляхом перерахувння всієї суми договору на рахунок Замовника в казначействі до укладання договору до 31.12.2020 року. У випадках , передбачених ч. 4 ст. 36 вказаного Закону щодо продовження строку дії договоору та виконання робіт - строк внесення забезпечення буде продовжено
проект
Дата подання: 30 жовтня 2019 10:59
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:45
проект пройшов експертизу? Коли можна ознайомитися з документацією
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: станом на 01.11.2019 року проект ще не пройшов експертизу. Відповідно до норм ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року права учасника на етапі подання пропозицій встановлені вказаною статтею.
інформацію на субпідрядника
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:04
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:35
Як подати інформацію на субпідрядника, (певний вид робіт) якщо обсяг робіт не перевищує 2% від вартості тендерної пропозиції і чи є він субпідрядником для Замовника
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: Учасник торгів зобовязаний вказати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформація про наявність субпідрядників в обсязі менше 20% учасник має право подати на власний розсуд
+380685047748
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:58
набраний номер не обслуговується
Відповідь: Пропонуємо Вам скористатися наступним телефонним номером +380963916514
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-002078-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 06 грудня 2019 18:23
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі ПП Фірма "ОБЕРОН"
Дергачівська міська рада (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-10-25-002078-b на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Рішенням Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-06/12 від 06.12.2019 р.) тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" (далі – ПП ФІРМА «ОБЕРОН», учасник-переможець) була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оформлена вірно та опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ФІРМА «ОБЕРОН», якого було визнано переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
11 грудня 2019 18:44
Тендерний комітет Замовника розглянув вашу Вимогу та повідомляє про наступне: відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи те, що зміст Вашої Вимоги від 06.12.2019 року № 06/12 не стосується відхилення вашої тендерної пропозиції, а лише обрання переможця закупівлі, Замовник повідомляє про залишення її без розгляду.

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 18:23
Вимога Дергачі.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-25-002078-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 28 листопада 2019 12:07
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дергачівська міська рада (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-10-25-002078-b на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Рішенням Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-18/11 від 18.11.2019 р.) тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" (далі – ПП ФІРМА «ОБЕРОН», учасник-переможець) була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оформлена вірно та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ФІРМА «ОБЕРОН», якого було визнано переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 02.12.2019 № 17764 .pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 15:27

Документи подані скаржником

28 листопада 2019 12:06
Скарга Дергачі.pdf
28 листопада 2019 12:07
скарга Дергачі.docx

Документи подані замовником

29 листопада 2019 15:14
Протокол_29.11.2019.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000070 ● e7ee28177a9b46a99b77e1052af38bf4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-28 18:06:12
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.11.2019 № 287
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 28.11.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.11.2019 № 287

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2019-10-25-002078-b 25.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

керуючись ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та у зв’язку з відсутністю потреби у виконані робіт у поточному 2019 році відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (UA-2019-10-25-002078-b) відмінено.

2019-12-13 12:21:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Дергачівська міська рада, 04059496, Україна, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дитячого садка по пров. Корсіковському,19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування, 18522560.2UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 6b95d6eeafb044cc89a98e0c8bff7ef4, 2019-10-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідність умов договору умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Дергачівської міської ради (далі – Замовник), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01 листопада 2019 року № 1-01/11; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА «ОБЕРОН» (далі – ПП ФІРМА «ОБЕРОН»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 №1-18/11. Аналізом тендерної пропозиції учасника торгів ПП ФІРМА «ОБЕРОН» встановлена невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації в частині непідтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання яких відповідно до відомості ресурсів необхідне перевезення грунту до 10 км (КАМАЗ), перевезення грунту до 30 км (КАМАЗ), перевезення грунту до 5 км (КАМАЗ). Однак, ПП ФІРМА «ОБЕРОН» в довідці про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, поданій за формою згідно підпункту 5.1 «Наявність обладнення та матеріально-технічної бази» пункту 5 «Квaлiфiкaцiйнi кpитepiї дo учaсникiв тa вимoги, устaнoвлeнi стaттeю 17 Зaкoну» рoздiлу III Iнстpукцiї з пiдгoтoвки тeндepнoї пpoпoзицiї, наявність транспорту не підтверджено. Крім того, на підтвердження права власності на будівельні машини ПП ФІРМА «ОБЕРОН» у складі тендерної пропозиції надано Оборотно - сальдову відомість за рахунком 10 за 9 місяців 2019 року в якій відсутні машини і механізми, які зазначені в довідці про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, а саме: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, апарат для стикового зварювання поліетиленових труб, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, компресори пересувні з електродвигуном, кран переносний, машини полювально-мійні, машини свердлильні електричні, молотки відбійні пневматичні, насос вакуумний, опалубка, рулетка електрична, лазерний нівелір. Вищезазначене є порушенням підпункту 5.1 «Наявність обладнення та матеріально-технічної бази» пункту 5 «Квaлiфiкaцiйнi кpитepiї дo учaсникiв тa вимoги, устaнoвлeнi стaттeю 17 Зaкoну» рoздiлу III Iнстpукцiя з пiдгoтoвки тeндepнoї пpoпoзицiї. Також, ФІРМА «ОБЕРОН» у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів щодо навяності необхідної освіти в працівнків субпідрядних організацій, що є порушенням абзацу 5.2.1 підпункту 5.2 «нaявнiсть пpaцiвникiв вiдпoвiднoї квaлiфiкaцiї, якi мaють нeoбхiднi знaння тa дoсвiд» пункту 5 «Квaлiфiкaцiйнi кpитepiї дo учaсникiв тa вимoги, устaнoвлeнi стaттeю 17 Зaкoну» розділу III Iнстpукцiї з пiдгoтoвки тeндepнoї пpoпoзицiї. Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону., 06 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" 15 900 000,00
UAH з ПДВ
15 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 16 510 818,00
UAH з ПДВ
15 207 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО СЛОБОЖАНЩИНИ" 16 626 245,50
UAH з ПДВ
15 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 09:20
sign.p7s
10 грудня 2019 09:16
sign.p7s
19 листопада 2019 14:37
sign.p7s
19 листопада 2019 14:36
Документи переможця.pdf
13 листопада 2019 08:24
sign.p7s
09 листопада 2019 12:50
sign.p7s
09 листопада 2019 12:49
sign.p7s
09 листопада 2019 12:40
Страхова гарантiя 100-181-000332.rar
09 листопада 2019 12:40
Лiцензiя ФiнРизик.pdf.rar
09 листопада 2019 12:40
1К Призначення_ГП.pdf.rar
09 листопада 2019 12:40
завiрена копiя Свiдоцтво.PDF.rar
09 листопада 2019 12:40
Правила фiн.ризик_18_дод_1-5.pdf.rar

Публічні документи

08 листопада 2019 18:00
sign.p7s
08 листопада 2019 18:00
Свідоцтво.rar
08 листопада 2019 18:00
Правила.rar
08 листопада 2019 18:00
Ліцензія.rar
08 листопада 2019 18:00
Гарантiя_1024.rar
08 листопада 2019 18:00
договір страхування 1024.pdf.p7s
08 листопада 2019 18:00
договір страхування 1024.pdf
08 листопада 2019 18:00
10. Субп_дрядники.pdf.p7s
08 листопада 2019 18:00
10. Субп_дрядники.pdf
08 листопада 2019 17:59
4. Проект договору.pdf.p7s
08 листопада 2019 17:59
4. Проект договору.pdf
08 листопада 2019 17:59
2. Форма тендерн. пропозиції.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 11:27
Розрахунок д.ц. у ПК.zip
08 листопада 2019 11:27
Тендерна пропозиц.-ч.4.rar
08 листопада 2019 11:27
Тендерна пропозиц.-ч.3.rar
08 листопада 2019 11:27
Тендерна пропозиц.-ч.2.rar
08 листопада 2019 11:26
Тендерна пропозиц.-ч.1.rar
08 листопада 2019 11:26
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"
#30560361
Рішення скасоване 15 206 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:11
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"
#30560361
Переможець 15 206 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"
#30560361
15 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
13 грудня 2019 12:33
Причина скасування
керуючись ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII відмінити відкриті торги
Документи
13 грудня 2019 12:18 ПРОТОКОЛ відм-13-12-2019.pdf
13 грудня 2019 12:33 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку