Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей до автоматичної пожежної сигналізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна, 26
Очікувана вартість
104 930,00 UAH
UA-2019-10-25-001979-b 5a4566f2bc46403489d7ee0cb8e0624e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Браславець

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:26
Очікувана вартість: 104 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 524,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
(Послуги з улаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей до автоматичної пожежної сигналізації в адміністративно – хірургічному корпусі КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» ДОР» м. Дніпро, пр. Пушкіна, 26) (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконані послуги здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:25
ТД.н.р.4.doc
11 листопада 2019 15:25
перелік змін 4.PDF
11 листопада 2019 15:25
проект договору.docx
08 листопада 2019 14:47
перелік змін 3.PDF
31 жовтня 2019 15:15
перелік змін.PDF
28 жовтня 2019 09:00
перелік змін.PDF
25 жовтня 2019 14:40
ПРОЕКТ.pdf
11 листопада 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:25
ТД.н.р.4.doc
08 листопада 2019 14:47
ТД.н.р.3.doc
31 жовтня 2019 15:15
ТД.н.р...doc
28 жовтня 2019 09:00
ТД.н.р..doc
25 жовтня 2019 14:40
ТД...doc
11 листопада 2019 15:25
перелік змін 4.PDF
11 листопада 2019 15:25
проект договору.docx
25 жовтня 2019 14:40
проект договору.docx
08 листопада 2019 14:47
перелік змін 3.PDF
31 жовтня 2019 15:15
перелік змін.PDF
28 жовтня 2019 09:00
перелік змін.PDF
25 жовтня 2019 14:40
ПРОЕКТ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-001979-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:12
Ліцензія
Шановний Замовник!
В тендерній документації вами встановлена вимога щодо надання Учасниками в складі пропозиції Ліцензії виданої ДСНС на:
- право виконання робіт протипожежного призначення об’єктів з високим, середнім та незначним ступенем ризику;
- право виконання технічного обслуговування систем протипожежного захисту об’єктів з високим, середнім та незначним ступенем ризику
Звертаємо вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2019 14:15
Доброго дня.

До ТД будуть внесені зміни в розділ І. "Дозвільні документи..." до Додатку № 2, а саме додамо формулювання "провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ".
У разі винекнення будь-яких додаткових питань можете звертатись до відповідальних осіб:
заступника головного лікаря з технічних питань Генсієвського Михайла Анатолійовича - моб. 068 795 3298 та
інженера з організації експлуатації та ремонту Македонського Дениса Олександровича - моб.098 483 4870.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 104 700,00
UAH з ПДВ
104 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Охоронні Технології - ВІБ" 104 900,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 11:13
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:32
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:32
Довідка-10.zip
21 листопада 2019 15:32
Довідка-9.zip
21 листопада 2019 15:32
Довідка МВС 24.10.2019р..pdf
20 листопада 2019 11:05
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:04
Посвідчення працівників.rar
20 листопада 2019 11:04
Інші документи частина 2.pdf
20 листопада 2019 11:04
Інші документи частина 1.pdf
20 листопада 2019 11:04
Додаток 4 (ст. 17).pdf
20 листопада 2019 11:04
Додаток 3.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 16:16
Статут.pdf
19 листопада 2019 16:16
Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 16:16
Наявність працівників.pdf
19 листопада 2019 16:16
наказ.PDF
19 листопада 2019 16:16
Матеріально-технічна база.pdf
19 листопада 2019 16:16
Ліцензія.pdf
19 листопада 2019 16:16
довідка аналог.договір.PDF
19 листопада 2019 16:16
Відгук.pdf
19 листопада 2019 16:16
Виписка з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 16:16
аналог.договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП "Охоронні Технології - ВІБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 104 700,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
104 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 08:50
09-12 т..PDF зміни до договору
16 грудня 2019 08:49
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 15:33
09-12 т.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:07
д.09-12 т.PDF укладений
09 грудня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договору, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 09-12 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-12т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договору, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 09-12 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-12т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 700,00
UAH