Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
663 000,00 UAH
UA-2019-10-25-001945-c 811b720a9ac246b990cd7f5107b0f208
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія

380997975209 NATALEEYA1976@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144399
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Кісельова Наталія
380997975209
NATALEEYA1976@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:18
Очікувана вартість: 663 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 шт
Багатофункціональний пристрій для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська обл., Суми, Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:22
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:55
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації торгова марка не вказувалась, а в технічних вимогах зазначені лише технічні характеристики.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідь на ваше запитання вказано в п.1 розділу V тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-001945-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 12 листопада 2019 14:24
вимога про перевірку належності виконання ч. 7 Розділу І Тендерної документації
Шановний, Замовник!
Звертаємося до Вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
Ч. 7 Розділу І Тендерної документації встановлено наступне:
«Усі документи, що подаються у складі пропозиції повинні бути складені української мовою.
У разі, якщо документи викладений іноземною мовою до нього додається переклад українською мовою.
Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем (з наданням у складі тендерної пропозиції учасника копії документів, що підтверджують кваліфікацію перекладача) або бюро перекладів.»
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду Органом оскарження (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) скарг щодо невиконання учасниками вимог ТД щодо мови, якою повинно бути складено тендерні пропозиції.
Зокрема Орган оскарження у своєму Рішенні від 06.08.2019 № 10754 щодо скарги UA-2019-06-25-000769-a.a1 (Закупівля UA-2019-06-25-000769-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000769-a) висловив позицію, що наявні у складі пропозиції документи складені на російській мові без перекладу на українську мову свідчать про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
П.2 Додатку4 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання Інформації про Товар (інструкція тощо). Замовником не визначений чіткий вичерпний перелік та вид документу, яким має бути надана відповідна інформація. На виконання вимог п.2 Додатку 4 Тендерної документації у складі пропозиції ТОВ "Інтеграційні рішення" наявний архівна папка workcentre_3345.zip в якій наявні файли broshyura_ru.pdf (Принтер Xerox® Phaser® 3330 и многофункциональное устройство Xerox® WorkCentre® 3335/3345) та rukovodstvo_polzovatelya_ru.pdf (Xerox® WorkCentre® 3335/3345 Руководство пользователя). Проте зазначені документи складені на іншій ніж українська мова, а тому мають містити переклад на українську мову.
Водночас в порушення вимоги ч. 7 Розділу І Тендерної документації у складі пропозиції відсутні переклади наданих документів, що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам ТД.
Враховуючи наведене просимо перевірити пропозицію ТОВ "Інтеграційні рішення" на належність виконання вимог ч. 7 Розділу І Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 16:44
Доброго дня, шановний Учаснику.
Ваше питання, щодо перевірки належності виконання ч.7 Розділу І Тендерної документації Учасником ТОВ «Інтеграційні технології», уважно розглянуто.
Під час оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації Вашу вимогу буде розглянуто.

Документи

14 листопада 2019 16:44
Протокол ТК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення" 486 172,80
UAH з ПДВ
486 172,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 616 080,00
UAH з ПДВ
616 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:27
Довідка переможця ст17.pdf
15 листопада 2019 16:37
Dovidka_19317318960540373627.pdf.p7s
15 листопада 2019 16:37
Dovidka_19317318960540373627.pdf
15 листопада 2019 16:37
Довідка ДПС.pdf
09 листопада 2019 14:28
Електронний підпис
09 листопада 2019 14:28
workcentre_3345.zip
09 листопада 2019 14:28
Установчі документи.pdf
09 листопада 2019 14:28
Технічні вимоги Додаток 4.pdf
09 листопада 2019 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2019 14:28
Інші довідки.pdf
09 листопада 2019 14:28
Довідки Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтеграційні рішення"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтеграційні рішення"
#35384692
Переможець 486 172,80
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтеграційні рішення"
#35384692
486 172,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:30
вид.накладна № 546 від 09.12.2019.pdf укладений
02 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 17:42
Договір №205 від 03.12.2019.pdf укладений
03 грудня 2019 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 486 172,80
UAH (в тому числі ПДВ 81 028,80 UAH)