Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво волоконно-оптичної лінії зв’язку між м. Балта і с. Мирони, с. Оленівка с. Євтодія, с. Кармалюковка, с. Обжиле, с. Березівка, с. Білине, с. Пасицели, с. Козацьке, с. Коритне, с. Пасат, с. Бендзари (Андріяшівка), с. Немировське (Перельоти), с. Гольма, с. Лісничівка, с. Перейма, с. Саражинка, с. Борсуки [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Очікувана вартість
5 212 963,00 UAH
UA-2019-10-25-001889-b 91ed9b53c94d4d71a9d297e918e401ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Эдуард

+380972455002 balta.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балтська міська рада Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04056954
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., Балта, вул.Любомирська, 193
Контактна особа: Эдуард
+380972455002
balta.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 12:44
Очікувана вартість: 5 212 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво волоконно-оптичної лінії зв’язку між м. Балта і с. Мирони, с. Оленівка с. Євтодія, с. Кармалюковка, с. Обжиле, с. Березівка, с. Білине, с. Пасицели, с. Козацьке, с. Коритне, с. Пасат, с. Бендзари (Андріяшівка), с. Немировське (Перельоти), с. Гольма, с. Лісничівка, с. Перейма, с. Саражинка, с. Борсуки [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)] (місцевий та державний бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м.Балта, вул.Любомирська, буд.193
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником в такому порядку та розмірах: - за належне виконання робіт, змонтоване обладнання - проміжними платежами за фактично виконані обсяги робіт, що прийняті Замовником відповідно до щомісячних актів на виконані роботи, актів змонтованого обладнання; - протягом 25 банківських днів з дати підписання Замовником актів про належне виконання етапів проектної роботи, щомісячних актів на виконані роботи, актів змонтованого обладнання, за наданим Підрядником (після підписання зазначених актів) оригіналом рахунка, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Статті 201 Податкового кодексу України, Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:51
Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
01 листопада 2019 14:51
Перелік змін до ТД.pdf
28 жовтня 2019 16:33
Перелік змін до ТД.pdf
01 листопада 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:51
Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
28 жовтня 2019 16:33
Нова редакція ТД.pdf
25 жовтня 2019 14:56
ТД інтернет.pdf
01 листопада 2019 14:51
Перелік змін до ТД.pdf
28 жовтня 2019 16:33
Перелік змін до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вхідних дани наданих в тендерній документації.
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:44
Шановні організатори тендеру, В наданій тендерній документації відсутня інформація щодо обладнання та матеріалів які повинні використовуваттся при будівництві даного об`єкту . Відповідно до пункту 10 проекту договору підпунку 37,1 Замовник повинен передати Підряднику проектно-кошторисну документаціїю та всю необхідну документацію яка необхідноа для будівництва даного об`єкту. Таким чином на даний момент Ви як організатори тендеру вже маєте проект а тим самим можете надати конкретні дані відностно обсягів робіт по іх виду та перелік матеріалів та обладнання які необхідно врахувати при надання комерційної пропозиції. То що ми маємо зараз в тендерній документації крім того, що фактично перечисленно 112 кінцевих точек даного обєкту ( 50 відео камери міця не вказано тільки населені пункти) та тип кабель але не вказано його ємкість і на яких ділянках. Дуже прошу надати повну інформацію для того, щоб було можливо розрахувти вартість робіт. Маю надію на Ваше розуміння. З повагою та самих найкращих побажань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. У відповідь публікуємо нову редакцію тендерної документації. Внесено доповнення до Додатку 3 тендерної документації «Технічне завдання» та додано: пояснювальну записку; локальний кошторис; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:34
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.1.4. Додатку №3 до Тендерної документації передбачено вимогу про наявність у учасника ліцензії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації України про право технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку на території Балтської ОТГ.
Аналогічна вимога міститься в п. 5 Додатку №1 до тендерної документації.
Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити з неї вищевказану вимогу про наявність ліцензії.
Відповідно до п.8 ч.1 ст. 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" дійсно передбачено, що діяльність у сфері телекомунікацій підлягає ліцензуванню з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про телекомунікації". Водночас, відповідно до ч.2 ст. 21 цього ж Закону - Ліцензування діяльності у сфері телекомунікацій, передбаченої пунктом 8 частини першої статті 7 цього Закону, втрачає чинність з 1 січня 2018 року.
Таким чином, на даний час вимога про наявність вищевказаної ліцензії є незаконною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4) Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:49
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.1.4 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасника про наявність аналогічного досвіду з прокладання кабельних мереж на високовольтних опорах 0,4/10 кВ ПАО "Одесаобленерго".
Дана вимога є дискримінаційною оскільки обмежує можливість участі в даній закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт в інших регіонах України.
Виконання робіт з прокладання кабельних мереж на високовольтних опорах 0,4/10 кВ регулюються Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами улаштування електроустановок, та іншими нормативно-правовими актами відповідних державних та регулюючих органів в даній сфері, незалежно від того, яке це обленерго.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4). Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 17:01
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.4 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання учасником довідки, за зразком з Таблиці №1, де описується досвід виконання аналогічних робіт (послуг) за останні 3 роки. Таблиця №1, за своїми змістом та структурою - допускає таке підтвердження досвіду виключно наданням інформації про аналогічні договори, що були виконані учасником для третіх осіб. Тим самим дана вимога тендерної документації безпідставно обмежує участь в даній закупівлі субєктів господарювання, які належним чином, з дотриманням всіх вимог чинного законодавства України, виконували аналогічні роботи у власних цілях, зокрема самостійно прокладали лінії зв'язку на високовольтних опорах 0,4/10 кВ для надання телекомунікаційних послуг власним клієнтам.
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:14
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4). Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "САНТОША" 5 212 963,00
UAH з ПДВ
4 812 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод 5 212 963,00
UAH з ПДВ
5 012 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 11:12
Фінзвіт_2018.pdf
11 листопада 2019 11:11
Фінзвіт_2017.pdf
11 листопада 2019 11:11
Паспорт.pdf
11 листопада 2019 11:09
Лист по фінзвітності.pdf
11 листопада 2019 11:07
ВИТЯГ_НАКАЗ_№_1.pdf
11 листопада 2019 11:07
Витяг_з_реєстру.pdf
11 листопада 2019 11:07
Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2019 11:06
Критерії_ст16_досвід роботи.pdf
11 листопада 2019 11:06
Ліцензія_2019.pdf
11 листопада 2019 11:06
Лист згода з договором.pdf
11 листопада 2019 11:06
Дозвіл.pdf
11 листопада 2019 11:06
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2019 11:06
Декларація з охорони праці.pdf
11 листопада 2019 11:06
Ліцензія будівельна.pdf
11 листопада 2019 11:06
Договори_досвід_роботи.pdf
11 листопада 2019 11:06
Ліцензія.pdf
11 листопада 2019 11:06
Договір.pdf
11 листопада 2019 11:06
Довідка_досвід_робіт.pdf
11 листопада 2019 11:06
Лист згода з техзавданням.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 16:43
Електронний підпис
11 листопада 2019 16:42
Фінзвіт-2018.pdf
11 листопада 2019 16:42
Фінзвіт 2017.pdf
11 листопада 2019 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2019 16:42
Реквізити.pdf
11 листопада 2019 16:42
Наказ _ 1.pdf
11 листопада 2019 16:42
Ліцензія будівельна.pdf
11 листопада 2019 16:42
Лист по фінзвітності.pdf
11 листопада 2019 16:42
Лист згода з техзавданням.pdf
11 листопада 2019 16:42
Лист згода з договором.pdf
11 листопада 2019 16:42
Досвід роботи.pdf
11 листопада 2019 16:42
Договор.pdf
11 листопада 2019 16:42
Довідка з налогової.pdf
11 листопада 2019 16:42
Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2019 16:42
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТОША"

ТОВ Котовський асфальтобетонний завод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністью "САНТОША"
#36074281
Переможець 4 812 963,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "САНТОША"
#36074281
4 812 963,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 15:18
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:29
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:25
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 09:43
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:14
Додаткова угода 8 інтернет.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:12
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 13:12
додугода5до222.pdf укладений
09 липня 2020 13:10
додугода5до222.pdf зміни до договору
09 липня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:15
Дод угода 1 до дог 222 від 25112019.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:14
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 17:13
Дог 222 від 25112019.pdf укладений
25 листопада 2019 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пунктів 4, 40 та 73 договору від 25.11.2019р. №222 в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 31 березня 2021 року. Загальна сума договору залишається без змін та становить 4748963 грн., у тому числі: 2019 рік - 2448438,22грн.; 2020 рік - 987500грн.; 2021 рік - 1313024,78грн. Об’єктивні обставини, що спричинили продовження дії договору: затримка фінансування витрат замовника за рахунок невиконання дохідної частини бюджету Балтської об’єднаної територіальної громади у зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України в частині звільнення від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фізичних та юридичних осіб - власників об’єктів нежитлової нерухомості та податку на майно в частині плати за землю та надзвичайною ситуацією, зумовленою введенням обмежувальних заходів (карантину), пов’язаних з пандемією, спричиненою коронавірусом COVID-19. Сума договору, обсяг виконання робіт не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погодними умовами (часті опади) неможливо було провести земляні роботи згідно графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 748 962,99
UAH (в тому числі ПДВ 791 493,83 UAH)