Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво волоконно-оптичної лінії зв’язку між м. Балта і с. Мирони, с. Оленівка с. Євтодія, с. Кармалюковка, с. Обжиле, с. Березівка, с. Білине, с. Пасицели, с. Козацьке, с. Коритне, с. Пасат, с. Бендзари (Андріяшівка), с. Немировське (Перельоти), с. Гольма, с. Лісничівка, с. Перейма, с. Саражинка, с. Борсуки [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Очікувана вартість
5 212 963,00 UAH
UA-2019-10-25-001889-b ● 91ed9b53c94d4d71a9d297e918e401ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Балтська міська рада Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056954 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., Балта, вул.Любомирська, 193 |
Контактна особа: |
Эдуард +380972455002 balta.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 5 212 963,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво волоконно-оптичної лінії зв’язку між м. Балта і с. Мирони, с. Оленівка с. Євтодія, с. Кармалюковка, с. Обжиле, с. Березівка, с. Білине, с. Пасицели, с. Козацьке, с. Коритне, с. Пасат, с. Бендзари (Андріяшівка), с. Немировське (Перельоти), с. Гольма, с. Лісничівка, с. Перейма, с. Саражинка, с. Борсуки [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)] (місцевий та державний бюджет)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66101, Україна, Одеська область, м.Балта, вул.Любомирська, буд.193
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Замовником в такому порядку та розмірах: - за належне виконання робіт, змонтоване обладнання - проміжними платежами за фактично виконані обсяги робіт, що прийняті Замовником відповідно до щомісячних актів на виконані роботи, актів змонтованого обладнання; - протягом 25 банківських днів з дати підписання Замовником актів про належне виконання етапів проектної роботи, щомісячних актів на виконані роботи, актів змонтованого обладнання, за наданим Підрядником (після підписання зазначених актів) оригіналом рахунка, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Статті 201 Податкового кодексу України, | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 14:51 |
Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf | |
01 листопада 2019 14:51 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
28 жовтня 2019 16:33 |
Перелік змін до ТД.pdf |
01 листопада 2019 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 листопада 2019 14:51 |
Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
|
||||||
01 листопада 2019 14:51 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
28 жовтня 2019 16:33 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вхідних дани наданих в тендерній документації.
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:44
Шановні організатори тендеру,
В наданій тендерній документації відсутня інформація щодо обладнання та матеріалів які повинні використовуваттся при будівництві даного об`єкту .
Відповідно до пункту 10 проекту договору підпунку 37,1 Замовник повинен передати Підряднику проектно-кошторисну документаціїю та всю необхідну документацію яка необхідноа для будівництва даного об`єкту.
Таким чином на даний момент Ви як організатори тендеру вже маєте проект а тим самим можете надати конкретні дані відностно обсягів робіт по іх виду та перелік матеріалів та обладнання які необхідно врахувати при надання комерційної пропозиції.
То що ми маємо зараз в тендерній документації крім того, що фактично перечисленно 112 кінцевих точек даного обєкту ( 50 відео камери міця не вказано тільки населені пункти) та тип кабель але не вказано його ємкість і на яких ділянках.
Дуже прошу надати повну інформацію для того, щоб було можливо розрахувти вартість робіт.
Маю надію на Ваше розуміння.
З повагою та самих найкращих побажань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. У відповідь публікуємо нову редакцію тендерної документації. Внесено доповнення до Додатку 3 тендерної документації «Технічне завдання» та додано: пояснювальну записку; локальний кошторис; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:34
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.1.4. Додатку №3 до Тендерної документації передбачено вимогу про наявність у учасника ліцензії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації України про право технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку на території Балтської ОТГ.
Аналогічна вимога міститься в п. 5 Додатку №1 до тендерної документації.
Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити з неї вищевказану вимогу про наявність ліцензії.
Відповідно до п.8 ч.1 ст. 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" дійсно передбачено, що діяльність у сфері телекомунікацій підлягає ліцензуванню з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про телекомунікації". Водночас, відповідно до ч.2 ст. 21 цього ж Закону - Ліцензування діяльності у сфері телекомунікацій, передбаченої пунктом 8 частини першої статті 7 цього Закону, втрачає чинність з 1 січня 2018 року.
Таким чином, на даний час вимога про наявність вищевказаної ліцензії є незаконною.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічна вимога міститься в п. 5 Додатку №1 до тендерної документації.
Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити з неї вищевказану вимогу про наявність ліцензії.
Відповідно до п.8 ч.1 ст. 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" дійсно передбачено, що діяльність у сфері телекомунікацій підлягає ліцензуванню з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про телекомунікації". Водночас, відповідно до ч.2 ст. 21 цього ж Закону - Ліцензування діяльності у сфері телекомунікацій, передбаченої пунктом 8 частини першої статті 7 цього Закону, втрачає чинність з 1 січня 2018 року.
Таким чином, на даний час вимога про наявність вищевказаної ліцензії є незаконною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4) Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:49
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.1.4 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасника про наявність аналогічного досвіду з прокладання кабельних мереж на високовольтних опорах 0,4/10 кВ ПАО "Одесаобленерго".
Дана вимога є дискримінаційною оскільки обмежує можливість участі в даній закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт в інших регіонах України.
Виконання робіт з прокладання кабельних мереж на високовольтних опорах 0,4/10 кВ регулюються Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами улаштування електроустановок, та іншими нормативно-правовими актами відповідних державних та регулюючих органів в даній сфері, незалежно від того, яке це обленерго.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною оскільки обмежує можливість участі в даній закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт в інших регіонах України.
Виконання робіт з прокладання кабельних мереж на високовольтних опорах 0,4/10 кВ регулюються Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами улаштування електроустановок, та іншими нормативно-правовими актами відповідних державних та регулюючих органів в даній сфері, незалежно від того, яке це обленерго.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4). Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001889-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 31 жовтня 2019 17:01
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В п.4 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання учасником довідки, за зразком з Таблиці №1, де описується досвід виконання аналогічних робіт (послуг) за останні 3 роки. Таблиця №1, за своїми змістом та структурою - допускає таке підтвердження досвіду виключно наданням інформації про аналогічні договори, що були виконані учасником для третіх осіб. Тим самим дана вимога тендерної документації безпідставно обмежує участь в даній закупівлі субєктів господарювання, які належним чином, з дотриманням всіх вимог чинного законодавства України, виконували аналогічні роботи у власних цілях, зокрема самостійно прокладали лінії зв'язку на високовольтних опорах 0,4/10 кВ для надання телекомунікаційних послуг власним клієнтам.
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:14
Внесено зміни до Тендерної документації (протокол від 01.11.2019р. №4). Див. - Тендерна документація ВОЛЗ_1.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністью "САНТОША" |
5 212 963,00
UAH з ПДВ
|
4 812 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод |
5 212 963,00
UAH з ПДВ
|
5 012 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністью "САНТОША" #36074281 |
Переможець |
4 812 963,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:29
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 09:43
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:14
|
Додаткова угода 8 інтернет.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 15:12
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 13:12
|
додугода5до222.pdf | укладений |
09 липня 2020 13:10
|
додугода5до222.pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:15
|
Дод угода 1 до дог 222 від 25112019.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 17:13
|
Дог 222 від 25112019.pdf | укладений |
25 листопада 2019 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до пунктів 4, 40 та 73 договору від 25.11.2019р. №222 в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 31 березня 2021 року. Загальна сума договору залишається без змін та становить 4748963 грн., у тому числі: 2019 рік - 2448438,22грн.; 2020 рік - 987500грн.; 2021 рік - 1313024,78грн. Об’єктивні обставини, що спричинили продовження дії договору: затримка фінансування витрат замовника за рахунок невиконання дохідної частини бюджету Балтської об’єднаної територіальної громади у зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України в частині звільнення від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фізичних та юридичних осіб - власників об’єктів нежитлової нерухомості та податку на майно в частині плати за землю та надзвичайною ситуацією, зумовленою введенням обмежувальних заходів (карантину), пов’язаних з пандемією, спричиненою коронавірусом COVID-19. Сума договору, обсяг виконання робіт не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погодними умовами (часті опади) неможливо було провести земляні роботи згідно графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |