Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали та ресурсні вузли)
Очікувана вартість
208 920,00 UAH
UA-2019-10-25-001761-c 884f3b673782436aa6150e224e55b457
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380442050124 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380442050124
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 16:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:18
Очікувана вартість: 208 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Витратні матеріали та ресурсні вузли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує Постачальнику оплату в розмірі 100% від вартості Договору, після отримання Товару в повному обсязі та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві в день підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 16:13
Документація Фарби_Ресурсні вузли.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:02
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання 1:
Відповідно до Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентної Продукції (витратні матеріали та ресурсні вузли). Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі продукцію (витратні матеріали та ресурсні вузли), торгова марка або модель якого відрізняється від продукції (витратні матеріали та ресурсні вузли), що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Відповідь на запитання 2:
Учасники закупівлі мають запропонувати у складі своєї пропозиції Продукцію, специфікація якої із зазначенням марки та моделі, а також вимоги до технічних, кількісних та якісних характеристик, чітко визначена Замовником в таблиці 1 Документації.
Відповідь на запитання 3:
Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 208 272,00
UAH з ПДВ
208 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 13:03
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:54
техвимоги_авторизація.pdf
01 листопада 2019 12:54
статут_2019_завірений.pdf
01 листопада 2019 12:54
єдрпоу пдв.pdf
01 листопада 2019 12:54
досвід_Центренерго.pdf
01 листопада 2019 12:54
досвід_маслозавод_витратні.pdf
01 листопада 2019 12:54
досвід_ГЦСК_витратні.pdf
01 листопада 2019 12:54
досвід теп_витратні.pdf
01 листопада 2019 12:54
довідка_повноваження.pdf
01 листопада 2019 12:54
довідка_аналог_досвід.pdf
01 листопада 2019 12:54
дод2_згода.pdf
01 листопада 2019 12:54
дод1_КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 208 272,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:34

Документи

06 листопада 2019 15:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
208 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 15:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:52
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 15:12
Договір укладений
13 листопада 2019 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 208 272,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 712,00 UAH)