Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (РІДКИЙ ХЛОР)»
«CODE DK 021: 2015 24310000-0 - MAIN CHARACTERISTICS OF NON-ORGANIC CHEMICALS (LIQUID CHLORINE)»
«CODE DK 021: 2015 24310000-0 - MAIN CHARACTERISTICS OF NON-ORGANIC CHEMICALS (LIQUID CHLORINE)»
Очікувана вартість
84 800 000,00 UAH
UA-2019-10-25-001310-b ● 39f693c8bf214bff905ad7cf38e74c8b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk |
National ID: | 03341305 |
Contact point: |
Gennadiy Demenin +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Additional contacts: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 84 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 424 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 жовтня 2019 12:33 |
Enquiries until: | 01 грудня 2019 20:00 |
Complaints submission until: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 грудня 2019 20:00 |
Information
Estimated total value: | 84 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 424 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Джерело фінансування : власні кошти Замовника.
Financing source: Customer's own funds.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1820 тонни
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (РІДКИЙ ХЛОР)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
«CODE DK 021: 2015 24310000-0 - MAIN CHARACTERISTICS OF NON-ORGANIC CHEMICALS (LIQUID CHLORINE)»
CPV: 24310000-0
Період постачання:
з 02 січня 2020 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата партії Товару здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Джерело фінансування : власні кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 14:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (кінцева)2.pdf | |
03 грудня 2019 14:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (порівняльна)2.pdf | |
03 грудня 2019 14:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (кінцева)2.pdf | |
03 грудня 2019 14:30 |
перелік змін 2.pdf | |
03 грудня 2019 14:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (порівняльна)2.pdf |
03 грудня 2019 14:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2019 14:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (кінцева)2.pdf
|
||||||
03 грудня 2019 14:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (порівняльна)2.pdf
|
||||||
03 грудня 2019 14:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (кінцева)2.pdf
|
||||||
03 грудня 2019 14:30 |
перелік змін 2.pdf
|
||||||
03 грудня 2019 14:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (порівняльна)2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 14 листопада 2019 16:30
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:36
Шановний Замовник. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», всі технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. При цьому, взагалі не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації.
Оскільки предметом даної закупівлі є рідкий хлор в контейнерах, а наповнення контейнерів рідким хлором та їх технічний огляд є технологічним процесом, що відноситься до робіт підвищеної небезпеки, тому, виходячи з вимог зазначеного закону, контейнери (устаткування підвищеної небезпеки) та технологічний процес наповнення контейнерів та їх технічний огляд, повинен пройти відповідну експертизу на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Зазначена вимога Закону покликана забезпечити безпечну експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки – контейнерів з рідким хлором, під час виробничого процесу споживача рідкого хлору – Замовника.
Товар, що є предметом даної закупівлі – рідкий хлор в контейнерах, може бути як вітчизняного так і іноземного виробництва. А відповідно до вимог зазначеного вище Закону і Постанови Кабміну №1107 від 26.10.2011р. передбачено отримання на території України Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів).
Тому, з метою виконання вимог діючого законодавства України, ви, як Замовник, зобов’язані вимагати від Учасників даної закупівлі, документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду, - на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації: Учасник несе відповідальність за технічне обслуговування та стан хлорної тари. Контейнери (сталеві барабани) та балони повинні відповідати вимогам до хлорної тари згідно «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18) та
«Правилам охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (НПАОП 0.00-1.23-10). Контейнери повинні мати два запірних кутових вентилі Ду15 Ру 25 з вихідною різьбою 1". Балони повинні комплектуватися запірним кутовим вентилем Ду5 Ру25 з вихідною різьбою 1/2 ''. Кожна партія Товару повинна супроводжуватися Паспортом на рідкий хлор, оформлений згідно вимог НПАОП 0.00-1.23-10 та містить інформацію про тару та норму наливу. Рідкий хлор постачатиметься партіями в контейнерах та балонах за умови зберігання на складах станцій не більш ніж 15-добового запасу згідно вимог р.5 п.2 НПАОП 0.00-1.23-10 .Транспортний засіб, що здійснює перевезення рідкого хлору в балонах і контейнерах, в обов'язковому порядку повинен бути укомплектований відповідно до вимог "Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів". Екіпаж автомобілю повинен пройти спеціальне навчання відповідно Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Також, додатково повідомляємо, що предметом закупівлі є рідкий хлор, а за технічний стан хлорної тари несе відпмовідальність Учасник закупівлі.
«Правилам охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (НПАОП 0.00-1.23-10). Контейнери повинні мати два запірних кутових вентилі Ду15 Ру 25 з вихідною різьбою 1". Балони повинні комплектуватися запірним кутовим вентилем Ду5 Ру25 з вихідною різьбою 1/2 ''. Кожна партія Товару повинна супроводжуватися Паспортом на рідкий хлор, оформлений згідно вимог НПАОП 0.00-1.23-10 та містить інформацію про тару та норму наливу. Рідкий хлор постачатиметься партіями в контейнерах та балонах за умови зберігання на складах станцій не більш ніж 15-добового запасу згідно вимог р.5 п.2 НПАОП 0.00-1.23-10 .Транспортний засіб, що здійснює перевезення рідкого хлору в балонах і контейнерах, в обов'язковому порядку повинен бути укомплектований відповідно до вимог "Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів". Екіпаж автомобілю повинен пройти спеціальне навчання відповідно Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Також, додатково повідомляємо, що предметом закупівлі є рідкий хлор, а за технічний стан хлорної тари несе відпмовідальність Учасник закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 січня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Зовнішагротранс-1 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" #05761620 |
Переможець |
83 288 660,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 08:58
|
Звіт_153605_32Т.docx | укладений |
31 грудня 2021 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:41
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:37
|
Зміни договір 32Т.docx | зміни до договору |
14 вересня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 08:50
|
Зміни договір 32Т.docx | зміни до договору |
03 серпня 2020 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2020 11:38
|
Зміни хлор.docx | зміни до договору |
05 лютого 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 12:44
|
Договір 153605 32Т хлор.pdf | укладений |
29 січня 2020 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 83 288 652,72 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1820 тонн. |
Номер договору про закупівлю: | 153605/32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товару)» Номер додаткової угоди: 2 Сума договору після внесення змін: 47 077 281,91 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1820 тонн. |
Номер договору про закупівлю: | 153605/32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що при внесенні змін в електронну систему закупівель, технічно не має можливості обрати підставу внесення змін, відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (враховуючи той факт, що закупівля оголошена та проведена до вступу в дію чинної редакції Закону, а тому виконується та завершується відповідно до редакції Закону, чинній до 19.04.2020р.) , тому Замовник обирає при заповненні електронних полів, при внесення змін, відповідний пункт частини п’ятої статті 41 Закону. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» Номер додаткової угоди: 3 Сума договору після внесення змін: 47 077 281,91 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1694,0057018443 тонни. |
Номер договору про закупівлю: | 153605/32Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |