Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція на замовлення
Очікувана вартість
2 900,00 UAH
UA-2019-10-25-001291-c 317f456004494b31ac8a83064251029c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черковська Надія Володимирівна

+380347265425 kalushrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Районна лікарня Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 33271905
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Каракая,25
Контактна особа: Черковська Надія Володимирівна
+380347265425
kalushrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Аналіз виділення із сечостатевих органів – 2000 шт., карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома – 1000 шт., картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду – 1000 шт., медична карта огляду водія (кандидата у водії) транспорту – 2000 шт., особові рахунки – 500 шт., протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів – 2000 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Друкована продукція на замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Каракая, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється на основі отриманих від постачальника видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 жовтня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУСАК ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
#2833603236
Переможець 2 900,00
UAH
25 жовтня 2019 14:40

Документи

25 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:44
Договір укладений
25 жовтня 2019 14:42