Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавиці та рукавички
Очікувана вартість
15 600,00 UAH
UA-2019-10-25-001236-b d221850de6b74b3fbe739c189d4aa8b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тарахта Вінницьке шляхове упр Вінницьке

+380432276350 vindorupr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління"
Код ЄДРПОУ: 03338981
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Гліба Успенського, 6
Контактна особа: Тарахта Вінницьке шляхове упр Вінницьке
+380432276350
vindorupr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 11:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 11:47
Початок аукціону: 01 листопада 2019 13:13
Очікувана вартість: 15 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пара
Рукавиці (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Гліба Успенського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
2000 пара
Рукавички (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Гліба Успенського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Переможця протягом 30 робочих днів з дня підписання акту прийому-передачі за наявності фінансової можливості Замовника Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:18
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні до закупівлі не було прив’язки до марок чи моделей закуповуємого товару. У визначенні якості товару будуть братись характеристики (вимоги) які прописані в оголошенні.
Участь у торгах мають можливість приймати всі бажаючі.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Інші критерії оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції крім ціни не застосовуються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП" 14 880,00
UAH з ПДВ
12 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЮР 13 920,00
UAH з ПДВ
13 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 13 946,40
UAH з ПДВ
13 333,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ ЗАГАРІЯ" 15 476,40
UAH з ПДВ
13 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 13:56
img262.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Заверенные инновация.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Заверенные 2019.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Референц лист.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Реквизиты.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Працівники.pdf
29 жовтня 2019 14:29
НДС Заверенный.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Матбаза.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Досвід.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Досвід 2019.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Банк 2019.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Статут заверенный.pdf
29 жовтня 2019 14:29
ОПИС.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Опис 2.pdf
29 жовтня 2019 14:29
статистика заверенная.pdf
29 жовтня 2019 14:29
Витяг 18.07.2019 р..pdf
29 жовтня 2019 14:29
заверенное ИННОВАЦИЯ.pdf
29 жовтня 2019 14:29
ilovepdf_merged (10).pdf
29 жовтня 2019 14:29
img111.pdf
29 жовтня 2019 14:29
img110.pdf
29 жовтня 2019 14:29
img109.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:52
Довідка №8.pdf
29 жовтня 2019 17:52
Довідка №5.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:59
спецификация.jpg
30 жовтня 2019 11:59
додаток 2.jpg
30 жовтня 2019 11:59
додаток 2_2.jpg
30 жовтня 2019 11:59
додаток 2_1.jpg
30 жовтня 2019 11:59
додаток 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"

ТОВ АЛЮР

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ ЗАГАРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"
#40366193
Переможець 12 060,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП" #40366193

№ рішення у справі

60/92-р/к

Дата рішення у справі

11.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

05 листопада 2019 15:17
Протокол №81.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНОВАЦІЯ ГРУП"
#40366193
12 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 15:17
Протокол №81.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:56
Договір №142 ТОВ Інновація груп.PDF укладений
12 листопада 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 010,00 UAH)