Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк тканини одягу сцени
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-10-25-001050-c 1b8bb60c7a9c48fda45b9803b6562e7d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Євчук Марія Григорівна

380444253015 kmatobzakupka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад"Театрально-видовищний заклад культури"Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва"
Код ЄДРПОУ: 05492734
Вебсайт: http://musictheatre.kiev.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., 04070, Межигірська,2
Контактна особа: Євчук Марія Григорівна
380444253015
kmatobzakupka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Друк тканини одягу сцени
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Друк тканини одягу сцени
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, МЕЖИГІРСЬКА,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня , В даній закупівлі друк тканини одягу сцени вказані конкретні розміри тканина та формат друку якій відповідає розмірам сцени , конкретних марок не вказано. Нерозуміємо суть поставленого питання. По суті другої частини питання що стосується ПДВ ми є платниками ПДВ головним критерієм є ціна 100% нам прийдеться заплатити за учасника з 0 ставкою ПДВ з власних коштів про яку дискримінацію ідеться
Щодо аналогічних договорів.
Дата подання: 29 жовтня 2019 18:08
Чи можливо надати як аналогічний підписаний, але ще не повністю виконаний договір щодо одягу сцени, але з виконаними друкованими елементами одягу сцени, включно з фото надрукованих та вивішених на об'єкті елементів? Дякую.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-001050-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:53
Прошу зняти дискримінаційну вимогу.
Вимога Замовника: "Замовник, є платником ПДВ. Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником. Для фізичних осіб, у тому числі фізична особа - підприємець, юридичних осіб, які не є платниками ПДВ та оподатковуються за нульовою ставкою, в ціну при визначенні переможця до товарів, робіт та послуг буде умовно додатково включатися податок на додану вартість за ставкою згідно діючого законодавства України." є дискримінаційною щодо неплатників ПДВ.
Для платників ПДВ цей податок зараховується в видатки майбутніх періодів та перераховується при продажу товарів з ПДВ. У неплатників такого перерахунку немає, тому такі Учасники купують товари з ПДВ, а продають без ПДВ і мають на закупівлях втрати, які не гасяться в майбутніх періодах.
Тому різниці в прибутках Учасників тендеру платників та неплатників ПДВ немає.
Тому прошу не дискримінувати учасників неплатників ПДВ, бо умова "умовного додавання ПДВ" є завідомо дискримінаційною та робить участь неплатників ПДВ невигідною. До того ж ця умова порушує законодавство в частині рівності всіх видів власності та всіх видів платників податків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 жовтня 2019 12:25
Ми є платниками ПДВ основним критерієм є ціна Замовнику прийдеться заплатити податок за даною закупівлею, В сою чергу повідомляємо що розглянемо всі пропозиції з ПДВ І без ПДВ Участь можуть взяти всі бажаючі, які можуть виконати технічні параметри за кращою ціною.
Ми є платниками ПДВ основним критерієм є ціна Замовнику прийдеться заплатити податок за даною закупівлею,
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-25-001050-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 28 жовтня 2019 15:24
Щодо "умовного" ПДВ.
Шановні Тендерний Комтіет!
Ви точно розумієте та погоджуєтесь на кримінальне правопорушення щодо неправомірного "умовного" додавання ПДВ
всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"?
Зараз Ви точно знаєте про порушення та цілком усвідомлюєте свої дії, надалі у Вас немає аргументів на кшталт "не знав - не розумів".
Але ж дорослі люди, робіть...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 09:25
МИ розглянемо всі пропозиції з пдв та без пдв головним критерієм є 100% ціна. Ваша скарга виглядає як погроза .
МИ розглянемо всі пропозиції з пдв та без пдв головним критерієм є 100% ціна. Ваша скарга виглядає як погроза .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Новий друк 97 188,00
UAH з ПДВ
97 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:19
File0001.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Витяг.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Статут 2019 (2).pdf
30 жовтня 2019 15:19
договор1.pdf
30 жовтня 2019 15:19
договор2.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Cв-во.pdf
30 жовтня 2019 15:19
ген. дир..pdf
30 жовтня 2019 15:19
Св-во НДС.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Ком.проп.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Инфо.pdf
30 жовтня 2019 15:19
Ком.проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Новий друк

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Новий друк
#22891092
Переможець 97 188,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Новий друк
#22891092
97 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог.№ 06.11.19-1 друк..pdf укладений
06 листопада 2019 17:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 188,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 198,00 UAH)