Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер (системний блок)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-10-25-000987-c 7a673090e0a84a0baa9781314849ffb8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Солдатенкова Лариса Петрівна

common@k106.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ"
Код ЄДРПОУ: 05496862
Вебсайт: http://www.sociotherapy.org.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Контактна особа: Солдатенкова Лариса Петрівна
common@k106.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 13:30
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 13:56
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 13:56
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


кошти місцевих бюджетів

кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп'ютер (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару постиавка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тексті оголошення про закупівлю та додатках №1, 3 зазначено , що аналоги до розгляду допускаються.
При розгляді пропозиції основним є дотримання технічних характеристик товару а не конкретної торгової марки.
В додатку №3 конкретно зазначено про необхідність прописати марку товару.
Всі учасники, не залежно від статусу платника ПДВ можуть брати участь у закупівлі. При розгляді пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, до порівняння приймається остаточна ціна товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 23 287,00
UAH з ПДВ
23 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 24 330,00
UAH з ПДВ
24 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 27 350,00
UAH з ПДВ
27 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 13:26
Витяг з ЄДР_09.09.2019р..PDF
30 жовтня 2019 13:26
Сертифікати_DC_Link.pdf
30 жовтня 2019 13:26
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2019 12:21
Пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 12:21
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 23 287,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
23 287,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР СИСТЕМНИЙ БЛОК ФОП ЗУБ.pdf укладений
13 листопада 2019 15:50