Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер (системний блок)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-10-25-000987-c ● 7a673090e0a84a0baa9781314849ffb8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05496862 |
Вебсайт: | http://www.sociotherapy.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А |
Контактна особа: |
Солдатенкова Лариса Петрівна common@k106.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 13:56 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 31 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
кошти місцевих бюджетів
кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп'ютер (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська, м.Київ, Голосіївський район, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
—
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | постиавка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 13:10 |
ОГОЛОШЕННЯ системний блок НВ 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тексті оголошення про закупівлю та додатках №1, 3 зазначено , що аналоги до розгляду допускаються.
При розгляді пропозиції основним є дотримання технічних характеристик товару а не конкретної торгової марки.
В додатку №3 конкретно зазначено про необхідність прописати марку товару.
Всі учасники, не залежно від статусу платника ПДВ можуть брати участь у закупівлі. При розгляді пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, до порівняння приймається остаточна ціна товару.
При розгляді пропозиції основним є дотримання технічних характеристик товару а не конкретної торгової марки.
В додатку №3 конкретно зазначено про необхідність прописати марку товару.
Всі учасники, не залежно від статусу платника ПДВ можуть брати участь у закупівлі. При розгляді пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, до порівняння приймається остаточна ціна товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
23 287,00
UAH з ПДВ
|
23 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
24 330,00
UAH з ПДВ
|
24 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
27 350,00
UAH з ПДВ
|
27 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3169712593 |
Переможець |
23 287,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР СИСТЕМНИЙ БЛОК ФОП ЗУБ.pdf | укладений |
13 листопада 2019 15:50
|