Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для облаштування гуртожитку
Очікувана вартість
799 889,00 UAH
UA-2019-10-25-000896-c ● 17d6646b1f144aecb223a0f6c5f3e51b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Андрєєва Світлана Михайлівна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 799 889,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 999,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
458 штуки
Меблі для облаштування гуртожитку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, місто Київ, Київ, вул. Старосільська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 12:44 |
Тендерна документація.doc | |
25 жовтня 2019 12:44 |
Тендерна Документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:15
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких
відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.
2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.
відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.
2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.
Кількість товару
Дата подання: 28 жовтня 2019 18:21
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 08:05
ДОброго дня!В тендерній документації ліжок меньше ніж матрасів на 52 одиниці, чи це не являється опечаткою? Просимо Вас уточнити, яка точно кількість ліжок та матрацівпотрібна.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Ліжок дійсно потрібно 203, а матраців - 255, це не опечатка.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МИКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2757808850 |
Переможець |
796 735,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 15:50
|
Договір 462 Меблі для гуртожитку.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:49
|