Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fish patron s / f b / h (Purchasing Financing Source: Local Budget)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина +380487069772 buhgalter134@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa" |
National ID: | 40703130 |
Contact point: |
Safronova Iryna +380487069772 buhgalter134@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:36 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 10 692 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 076,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 4 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 4 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 320760 UAH |
Publication date: | 25 жовтня 2019 15:32 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 00:00 |
Planned auction date: | 09 грудня 2019 14:36 |
Information
Estimated total value: | 10 692 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 076 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 4 |
Agreement duration: | 4 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 15:33 |
Рамкова проект.docx | |
25 жовтня 2019 15:33 |
Риба_П.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000062 ● 6477dff900a942ab9d01dc2be255a421
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
28. UA-2019-10-25-000791-a 25.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-16 17:47:11
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-10-25-000791-а, дата оприлюднення 25.10.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-000791-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно довідки про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1409 загальна площа складських приміщень, які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 610,8 м2, що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, а згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 400 м2?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 15.02.2018 № РН-0017717, від 20.03.2018 № РН-0028820, від 17.05.2018 № РН-0048916, від 26.06.2018 № РН-0064207, від 06.09.2018 № РН-0087645 на загальну суму за Договором від 06.02.2018 № 11П – 4 878,96 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1445 та додаткової угоди від 22.11.2018 № 3 про внесення змін до Договору № 11П про закупівлю товарів від 06.02.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 1 772 839,50 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 02.09.2019 - скан-копія документу містить накладення?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Розділу «Загальні положення» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 05.06.2019 - скан-копія документу містить накладення, а також частина документу не містить перекладу?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» вимог ТД та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 10.12.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Вищезазначена відповідь була надана Замовником 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)
2019-12-24 09:27:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-12-24 10:37:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Лекка | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
10 594 800,00
UAH з ПДВ
|
10 594 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
10 659 600,00
UAH з ПДВ
|
10 659 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
10 692 000,00
UAH з ПДВ
|
10 692 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
10 692 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:47
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
10 594 800,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:48
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Переможець |
10 659 600,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 13:48
|
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Риба патрана, с/ заморожена б/г (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету) | ||
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
Рамкова угода
Статус:Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Процедуру закупівлі відмінено 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається) |
24 грудня 2019 10:28
|
SCAN0102.PDF |
24 грудня 2019 10:28
|
фото.JPG |
Дата відміни: | 24 грудня 2019 10:29 |
Коментар щодо відміни: | У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Процедуру закупівлі відмінено 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається) |
24 грудня 2019 10:29
|
фото.JPG |
24 грудня 2019 10:29
|
SCAN0102.PDF |