Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба патрана, с/ заморожена б/г (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Fish patron s / f b / h (Purchasing Financing Source: Local Budget)
Очікувана вартість
10 692 000,00 UAH
UA-2019-10-25-000791-a dd0b4c3181234ae2808b0fcc115fc8ad
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa"
National ID: 40703130
Contact point: Safronova Iryna
+380487069772
buhgalter134@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:36
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:36
Очікувана вартість: 10 692 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 076,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 320760 UAH
Publication date: 25 жовтня 2019 15:32
Enquiries until: 15 листопада 2019 00:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2019 00:00
Planned auction date: 09 грудня 2019 14:36

Information

Estimated total value: 10 692 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 076 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Scope of the procurement
Закупівля 2020-2023 рік
Purchase 2020-2023 year
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108000 кілограми
Риба патрана, с/ заморожена б/г (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Fish patron s / f b / h (Purchasing Financing Source: Local Budget)
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:33
Рамкова проект.docx
25 жовтня 2019 15:33
Риба_П.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000062 ● 6477dff900a942ab9d01dc2be255a421
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.




Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
28. UA-2019-10-25-000791-a 25.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 17:47:11

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-10-25-000791-а, дата оприлюднення 25.10.2019).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-000791-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно довідки про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1409 загальна площа складських приміщень, які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 610,8 м2, що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, а згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 400 м2?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 15.02.2018 № РН-0017717, від 20.03.2018 № РН-0028820, від 17.05.2018 № РН-0048916, від 26.06.2018 № РН-0064207, від 06.09.2018 № РН-0087645 на загальну суму за Договором від 06.02.2018 № 11П – 4 878,96 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1445 та додаткової угоди від 22.11.2018 № 3 про внесення змін до Договору № 11П про закупівлю товарів від 06.02.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 1 772 839,50 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника від 02.09.2019 - скан-копія документу містить накладення?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Розділу «Загальні положення» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 05.06.2019 - скан-копія документу містить накладення, а також частина документу не містить перекладу?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» вимог ТД та визнання їх переможцями даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 10.12.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Вищезазначена відповідь була надана Замовником 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)

2019-12-24 09:27:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-12-24 10:37:37

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2019
UA-2019-10-25-000791-add0b4c3181234ae2808b0fcc115fc8ad
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Учасник Документи Рішення
ТОВ Лекка Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 листопада 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 22:39
Електронний підпис
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 6.zip
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 5.zip
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 4.zip
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 3.zip
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 2.zip
18 листопада 2019 22:39
Документи ТОВ ЛЕККА 1.zip

Документи

25 листопада 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 грудня 2019 19:27
Електронний підпис
12 грудня 2019 19:27
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:51
3.3.Документи якості риба.pdf
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.zip
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.pdf
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.P7S
22 листопада 2019 19:53
Довіреність.zip
22 листопада 2019 19:53
Довіреність Свобода.pdf
22 листопада 2019 19:53
Довіреність Свобода.P7S
22 листопада 2019 19:53
Банківська гарантія.zip
22 листопада 2019 19:53
6. Інші документи.pdf
22 листопада 2019 19:53
5.Проект договору.pdf
22 листопада 2019 19:53
4. Повноваження.pdf
22 листопада 2019 19:53
2.Відповідність ст.17.pdf
22 листопада 2019 19:53
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
22 листопада 2019 19:53
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Документи

25 листопада 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:16
Документи переможця.pdf
23 листопада 2019 18:24
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:23
3. МТБ Моторна Приморський.pdf
23 листопада 2019 18:23
1.НАССР Приморський.pdf
23 листопада 2019 18:23
2.Гарантія риба Приморский.rar

Документи

25 листопада 2019 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:51
Довідки МВС та ДПС.pdf
24 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
24 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
24 листопада 2019 22:16
Сертифікат якості.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток № 4, №5)_П.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток №2)_П.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток №1)_П_(Н9).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лекка

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 10 594 800,00
UAH з ПДВ
10 594 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 10 659 600,00
UAH з ПДВ
10 659 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 10 692 000,00
UAH з ПДВ
10 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:16
Документи переможця.pdf
23 листопада 2019 18:24
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:23
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:23
3. МТБ Моторна Приморський.pdf
23 листопада 2019 18:23
1.НАССР Приморський.pdf
23 листопада 2019 18:23
2.Гарантія риба Приморский.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:51
Довідки МВС та ДПС.pdf
24 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
24 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
24 листопада 2019 22:16
Сертифікат якості.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток № 4, №5)_П.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток №2)_П.pdf
24 листопада 2019 22:16
Документи (додаток №1)_П_(Н9).pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 19:27
Електронний підпис
12 грудня 2019 19:27
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
24 листопада 2019 16:51
3.3.Документи якості риба.pdf
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.zip
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.pdf
22 листопада 2019 19:53
Ліцензія.P7S
22 листопада 2019 19:53
Довіреність.zip
22 листопада 2019 19:53
Довіреність Свобода.pdf
22 листопада 2019 19:53
Довіреність Свобода.P7S
22 листопада 2019 19:53
Банківська гарантія.zip
22 листопада 2019 19:53
6. Інші документи.pdf
22 листопада 2019 19:53
5.Проект договору.pdf
22 листопада 2019 19:53
4. Повноваження.pdf
22 листопада 2019 19:53
2.Відповідність ст.17.pdf
22 листопада 2019 19:53
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
22 листопада 2019 19:53
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 10 692 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:47
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 10 594 800,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:48
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 10 659 600,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 10 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 10 594 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 10 659 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 26 грудня 2019 00:00
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Риба патрана, с/ заморожена б/г (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Процедуру закупівлі відмінено 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)
Документи:
24 грудня 2019 10:28
SCAN0102.PDF
24 грудня 2019 10:28
фото.JPG
Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 10:29
Коментар щодо відміни: У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедуру закупівлі за рамковою угодою. Процедуру закупівлі відмінено 24.12.2019 р , через технічні причини в електронній системі закупівель (фото технічного збою на електронному майданчику NEWTEND додається)
Документи:
24 грудня 2019 10:29
фото.JPG
24 грудня 2019 10:29
SCAN0102.PDF