Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини різні до шкільних автобусів
Очікувана вартість
18 167,92 UAH
UA-2019-10-25-000768-a 92afb6d0a59149e3b09511b401b3d7e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241179 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241179
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 найменувань
Запасні частини різні до шкільних автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Незалежності, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на визначений цим Договором рахунок Продавця при умові надходження бюджетних коштів на рахунок покупця. Датою оплати товару є дата перерахування коштів на наданий Продавцем рахунок Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

25 жовтня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сабадишин Юрій Миколайович
#2626905012
Переможець 18 167,92
UAH
25 жовтня 2019 15:50

Документи

25 жовтня 2019 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:59
Договір укладений
25 жовтня 2019 15:58