Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування» (Джерело фінансування робіт – кошти місцевого бюджету та кошти ЄС в рамках Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020.)
Очікувана вартість
20 624 301,40 UAH
UA-2019-10-25-000739-a 36a02988ff7c4e179bb8337f607d6b12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталія Олександрівна

+380314243706 gumenyknata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053714
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Контактна особа: Гуменюк Наталія Олександрівна
+380314243706
gumenyknata@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:18
Очікувана вартість: 20 624 301,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування» (Джерело фінансування робіт – кошти місцевого бюджету та кошти ЄС в рамках Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська обл., Хуст, "Руїни Хустського замку"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:11
Технічне завдання.doc
25 жовтня 2019 15:11
Проект Договору.doc
25 жовтня 2019 15:11
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бруківка.
Дата подання: 27 жовтня 2019 12:35
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:06
Добрий день! Прошу уточнити тип, марку, вид назву мозаїкової бруківки (шашки), оскільки для розцінювання пропозиції, інформації в тендерній документації недостатньо. Дякую!
Відповідь: Бруківка гранітна Габбро 100х100х60=162,026 м.куб.(площа 2195,48 м.кв.) 100х100х100=526,01 м.кв.(площа = 5009,63 м.кв.)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація "Комунальник" 18 461 872,80
UAH з ПДВ
18 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП" 19 515 174,00
UAH з ПДВ
18 207 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:13
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:22
Форма__Цiнова_пропозицiя.PDF
08 листопада 2019 12:22
Технiчне_завдання.PDF
08 листопада 2019 12:22
Статут_Комунал_ника.PDF
08 листопада 2019 12:22
План-графік.PDF
08 листопада 2019 12:22
Паспорт_Цюра_Т.I.__IН.PDF
08 листопада 2019 12:22
Основнi_умови_договору.PDF
08 листопада 2019 12:22
Наказ на Цюру.PDF
08 листопада 2019 12:22
лист_по_ох_працi.PDF
08 листопада 2019 12:22
Лист_зобов.до_п.6_3_4_.PDF
08 листопада 2019 12:22
Лист гарант ст 17.PDF
08 листопада 2019 12:22
Заг_вiдомостi.PDF
08 листопада 2019 12:22
Дозвіл підв небезп ЗБЕЗ.PDF
08 листопада 2019 12:22
довідка про несудимість.pdf
08 листопада 2019 12:22
Довідка ЄДРПОУ Комунальник.PDF
08 листопада 2019 12:22
довiдка_по_бенефецiару.PDF
08 листопада 2019 12:22
Довiдка_i__паспорт_Цюри_Т.I..PDF
08 листопада 2019 12:22
Дов_про_працiвникiв.PDF
08 листопада 2019 12:22
Дов_про_обладн_i_МТБ.PDF
08 листопада 2019 12:22
Дов__застосув_еквiвал.PDF
08 листопада 2019 12:22
Гарант_лист_про_рiвен__цiн.PDF
08 листопада 2019 12:22
гарант_лист_на_матерiали.PDF
08 листопада 2019 12:22
Гарант_лист додаток 7.PDF
08 листопада 2019 12:22
відомості з ЄДРПОУ ЗБЕЗ.pdf
08 листопада 2019 12:22
витяг з ЄДР юросіб.PDF
08 листопада 2019 12:22
Вiдомостi_з_реeст_корупц.PDF

Публічні документи

09 листопада 2019 11:15
Електронний підпис
09 листопада 2019 10:53
Субпідряд.pdf
09 листопада 2019 10:53
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2019 10:53
Технічне завдання.pdf
09 листопада 2019 10:53
Стаття 17.pdf
09 листопада 2019 10:53
Стаття 17 п. 6.pdf
09 листопада 2019 10:53
Проект договору.pdf
09 листопада 2019 10:53
Інші документи.pdf
09 листопада 2019 10:53
Договір оренди спецтехніки.pdf
09 листопада 2019 10:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація "Комунальник"

ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація "Комунальник"
#22331507
Відхилено 18 206 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:45
ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП"
#40042237
Переможець 18 207 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна компанія "МВ ГРУП"
#40042237
18 207 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2023 16:41
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 10:34
Додаткова 14.PDF зміни до договору
14 листопада 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 11:51
Додаткова 13.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 10:25
Додаткова 12.PDF зміни до договору
16 серпня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:49
додаткова№11 замок.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 15:32
Додаткова 10.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 10:17
Додаткова 09 (1).jpg зміни до договору
09 квітня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:29
Додаткова 08 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:25
Додаткова 07 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 12:27
Додаткова Руїни 06 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 12:54
Додаткова Руїни 05 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2020 12:54
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:24
Додаткова руїни 04 (1).pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 10:47
Додаткова Руїни 03 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 15:16
Додаткова Руїни 02 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:46
Додаткова Руїни 01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 08:33
РУЇНИ Хустського замку.pdf укладений
05 грудня 2019 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних призначень за рахунок видатків місцевого бюджету на 37 277,20 грн. 2. Сума договору після внесених змін не змінилась. 3. Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 756 034,94 (сімсот п’ятдесят шість тисяч тридцять чотири грн. 94 коп.) гривень. 2. Сума договору після внесених змін не змінилась. 3.Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 249 471,06 ( двісті сорок дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 06 коп) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС. 2. Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 100 000,00 (сто тисяч грн. 00 коп.) гривень за рахунок коштів місцевого бюджету. 3 Сума договору піся внесених змін не змінилась.4. Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 891 023,48 (вісімсот дев’яносто одна тисяча двадцять три грн. 48 коп) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС. 2. Сума договору після внесених змін не змінилась. 3. Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився. 4. Категорія Замовника : Орган місцевого самоврядування
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 50 268,07 гривень за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС. 2. Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні призначення на 197 546,00 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.3. Сума договору та обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 295 258,45грн.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 4.4, 4.6, 4.9, 17.2 Договору № 389 від 05.12.2019р. Сторони дійшли згоди, продовжити строк виконання робіт. Відповідно пункт 4.1. пункт 12.4. пункт 17.1. Договору викладаються в новій редакції, а саме: «4.1.Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повиннен завершити їх в строк до 31.12.2021року (з правом дострокового виконання)». «12.4. Кінцеві розрахунки між сторонами здійснюються до 31.12.2021р.» «17.1. Цей договір вступає в силу з дня його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до 31.12.2021р.»
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 1 868 841,60 (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч вісімсот сорок одна грн. 60 коп.) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних призначень на 665 718,00 гривень
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 1 310 500,16 (один мільйон триста десять тисяч п’ятсот грн. 16 коп.) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС. Загальна сума бюджетних призначень у 2021 році на дату укладання додаткової угоди склала 3 845 059,76 ( три мільйони вісімсот сорок п’ять тисяч п’ятдесят дев’ять грн. 76 коп.).
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди та визначили, що у 2022 році обсяг виконання робіт складає 3 092 325,00 (три мільйони дев’яносто дві тисячі триста двадцять п’ять гривень 00 копійок) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС.Загальна сума коштів за договором у 2022 році на дату укладання додаткової угоди склала 3 092 325,00 (три мільйони дев’яносто дві тисячі триста двадцять п’ять гривень 00 копійок) Інші положення договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди та визначили, що у 2022 році обсяг виконання робіт складає 59 474,95 (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят чотири гривні 95 копійок) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фінансову спроможність Замовника Сторони вирішили визначити обсяг робіт за основним договором у 2022 році. 1. Сторони дійшли згоди та визначили, що у 2022 році обсяг виконання робіт складає 3 151,799,95 ( три мільйони сто п’ятдесят одна тисяча сімсот дев’яносто дев’ять гривень 95 копійок) за рахунок коштів Проекту «Відновлення історичних пам’яток Сніна-Хуст» №HUSKROUA/1702/3.1/0083 Програма транскордонного співробітництва ЄІСП(Європейський Інструмент Сусідства і Партнерства) Угорщина-Словаччина-Румунія-України 2014-2020 та коштів ЄС.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 558 789,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 593 131,56 UAH)