Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Олексія Потапенка в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 106 132,00 UAH
UA-2019-10-25-000267-a 19b70197b6704a83b134c5de12b45861
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гопкало Тетяна Володимирівна

+380459555037 gugkgv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Кивїський Шлях, 72
Контактна особа: Гопкало Тетяна Володимирівна
+380459555037
gugkgv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 11:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 11:26
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 1 106 132,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 530,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. Олексія Потапенка в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Олексія Потапенка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та № КБ-3 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-000267-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн", Код ЄДРПОУ:33003362
Дата подання: 15 листопада 2019 14:46
Вимога на рішення Замовника
ВИМОГА
про неправомірність дискваліфікації ТОВ «Автобанн» як Переможця в закупівлі
Капітальний ремонт дороги по вул. Олексія Потапенка в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Уважно та ретельно вивчивши ще раз оголошення про проведення допорогової закупiвлi та Технічне завдання по вищезазначеній закупівлі, наголошуємо, що вказана Вами причина дискваліфікації ТОВ «Автобанн» як переможця, що «учасник надав кошториснi документи. в яких зазначено,що договiрна цiна є твердою, що суперечить вимогам оголошення про проведення допорогової закупiвлi», є безпідставною, так як в оголошення про проведення допорогової закупiвлi ніде не вказано, що договірна ціна повинна бути динамічною, а також причина дискваліфікації з ознаками корупційної складової, так як наша пропозиція була найвигіднішою для місцевого бюджету за головним критерієм – ціною, але Ви її відхилили неправомірно та упереджено і вибрали Переможцем закупівлі учасника з набагато вищою ціною.
Також виникає питання, відповідно ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Аукціон було проведено 05.11.2019 року, а інформація про дискваліфікацію нашої пропозиції була оголошена тільки 14.11.2019 року, що перевищує строк 5 робочих днів. Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовником оприлюднено в електронній системі закупівель не було, що є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про звернення громадян», Конституцією України, -

ВИМАГАЮ:

1. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені законом строки.
2. Надати роз’яснення щодо вищезазначеного дискримінаційного рішення.
3. У разі не надання позитивної відповіді ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2019 11:04
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі, а саме п. 3.1 проекту договору, що є додатком 3 до оголошення, визначено, що договірна ціна є динамічною. У документах наданих Учасником зазначено, що договірна ціна є твердою, що суперечить вимогам зазначеним в оголошенні про проведення закупівлі.
Згідно Наказу від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі - Наказ) на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЄЗС окремими файлами. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕЗС автоматично. При цьому повторно здійснює дії щодо визначення переможця закупівлі.
Тобто, Наказом не встановлено строку для розгляду пропозицій учасників, строк встановлений для завершення закупівлі в ЕЗС шляхом підписання договору - 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 14:46
Олексія Потапенка вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн" 988 194,00
UAH з ПДВ
870 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 1 046 710,97
UAH з ПДВ
871 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євробуд-17 1 103 646,17
UAH з ПДВ
1 103 646,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:35
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:00
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:58
14 Паспорт та код директора.pdf
01 листопада 2019 16:58
21 Кошторисна документація.pdf
01 листопада 2019 16:58
13 Додаток 2.pdf
01 листопада 2019 16:58
25 Ліцензія та дозвіл.pdf
01 листопада 2019 16:58
19 Довідка про субпідряд.pdf
01 листопада 2019 16:58
24 Довідка про санкції.pdf
01 листопада 2019 16:58
23 Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 16:58
6 Розрахунок ЗП.pdf
01 листопада 2019 16:58
5 Довідка про працівників 2.pdf
01 листопада 2019 16:58
12 Форма цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:58
9 Лист відгук.pdf
01 листопада 2019 16:58
1 Довідка про МТБ.pdf
01 листопада 2019 16:58
4 Довідка про працнвиків.pdf

Публічні документи

03 листопада 2019 09:55
Електронний підпис
03 листопада 2019 09:54
копія Статуту та опис.pdf
03 листопада 2019 09:54
Лист_довідки_інформація.pdf
03 листопада 2019 09:54
Лист відгук.pdf
03 листопада 2019 09:54
Додаток 3. Проект договору.pdf
03 листопада 2019 09:54
Довіреність_на_Лахно.pdf
03 листопада 2019 09:54
Довідка про наявність МТБ.pdf
03 листопада 2019 09:54
Довідка про наявність ІТП.pdf
03 листопада 2019 09:54
Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2019 09:54
1760.imd

Публічні документи

01 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:47
ст 17.PDF
01 листопада 2019 14:47
ст 17 (2).PDF
01 листопада 2019 14:47
проект договору.PDF
01 листопада 2019 14:47
пояснювальна записка.PDF
01 листопада 2019 14:47
тендерна пропозиція.PDF
01 листопада 2019 14:47
кошторисні розрахунки.PDF
01 листопада 2019 14:47
Інф тех. якісн кіл-ні хар.PDF
01 листопада 2019 14:47
згода з умовами ТД.PDF
01 листопада 2019 14:47
ЗВВ.PDF
01 листопада 2019 14:46
довідка техніку.PDF
01 листопада 2019 14:46
відомість про учасника.PDF
01 листопада 2019 14:46
відмова від аванс платежу.PDF
01 листопада 2019 14:46
довідка про субпідрядника.PDF
01 листопада 2019 14:46
Штатний розпис.pdf
01 листопада 2019 14:46
довідка про санкції.PDF
01 листопада 2019 14:46
фінзвіт 2018.pdf
01 листопада 2019 14:46
Довідка про працівників.PDF
01 листопада 2019 14:46
Статут.pdf
01 листопада 2019 14:46
довідка про МТБ.PDF
01 листопада 2019 14:46
Сертифікати.PDF
01 листопада 2019 14:46
Сертифікати (2).PDF
01 листопада 2019 14:46
Довідка про матеріали.PDF
01 листопада 2019 14:46
довідка про ліцензію.PDF
01 листопада 2019 14:46
Наказа трудові.PDF
01 листопада 2019 14:46
довідка про дотр чинного ЗУ.PDF
01 листопада 2019 14:46
довідка про дорожній рух.PDF
01 листопада 2019 14:46
Ліцензія.pdf
01 листопада 2019 14:46
Лабораторія.pdf
01 листопада 2019 14:46
довідка про бенефициара.PDF
01 листопада 2019 14:46
керівник.pdf
01 листопада 2019 14:46
дія тендерної пропизиції.PDF
01 листопада 2019 14:46
ІМД.rar
01 листопада 2019 14:46
ГЛ про захист персон даних.PDF
01 листопада 2019 14:46
Договір оренди техніки _4.PDF
01 листопада 2019 14:46
гарант щодо достовірн інф.PDF
01 листопада 2019 14:46
Договір оренди МТБ _1.PDF
01 листопада 2019 14:46
Договір оренди _5.PDF
01 листопада 2019 14:46
договір АБ Столичний.pdf
01 листопада 2019 14:46
витяг платника ПДВ.pdf
01 листопада 2019 14:46
Витяг з ЄДР.PDF
01 листопада 2019 14:46
Атестати.PDF
01 листопада 2019 14:46
аналогічні договори.pdf
01 листопада 2019 14:46
1 ДФ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн"

Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"

ТОВ Євробуд-17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автобанн"
#33003362
Відхилено 870 900,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:52
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Переможець 871 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 11:08

Документи

14 листопада 2019 11:52
Протокол

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
871 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:13
дод уг 1 дог 606.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:10
дог 606.pdf укладений
28 листопада 2019 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна до п.3.2. уточнення суми фінансування 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 606
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 862 733,24
UAH (в тому числі ПДВ 143 788,87 UAH)