Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 51)
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2019-10-25-000163-c ● d527f3eb328241bb88ba31707f18ec90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з встановлення та монтажу протипожежного обладнання в ЗДО № 51)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 09:51 |
ТД АПС 51.docx |
25 жовтня 2019 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 жовтня 2019 09:51 |
ТД АПС 51.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-25-000163-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 29 жовтня 2019 12:18
OHSAS 18001:2010
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці. Вимоги. ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що така вимога є дискримінаційною, оскільки з березня 2018 року діє нова редакція ISO 45001: 2018, яка приходить на зміну OHSAS 18001:2010. Таким чином, отримання сертифікату старої редакції ДСТУ OHSAS 18001:2010 на сьогоднішній день є просто не можливим.
Просимо Вам внести зміни до документації та виключити даний пункт або привести його відповідно до норм чинного законодавства.
В іншому Випадку , ми змушені будемо звернутися до АМКУ, у зв’язку з порушенням Вами принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що така вимога є дискримінаційною, оскільки з березня 2018 року діє нова редакція ISO 45001: 2018, яка приходить на зміну OHSAS 18001:2010. Таким чином, отримання сертифікату старої редакції ДСТУ OHSAS 18001:2010 на сьогоднішній день є просто не можливим.
Просимо Вам внести зміни до документації та виключити даний пункт або привести його відповідно до норм чинного законодавства.
В іншому Випадку , ми змушені будемо звернутися до АМКУ, у зв’язку з порушенням Вами принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 15:43
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації передбачається, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення щодо надання такого документу
Враховуючи вкладене вище, в разі відсутності у Вас документів, не передбачених чинним законодавством для Вас, ви маєте можливість у складі тендерної пропозиції надати відповідне письмове пояснення.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації передбачається, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення щодо надання такого документу
Враховуючи вкладене вище, в разі відсутності у Вас документів, не передбачених чинним законодавством для Вас, ви маєте можливість у складі тендерної пропозиції надати відповідне письмове пояснення.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Вимога/скарга не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-25-000163-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 06 листопада 2019 18:50
Дата подання: 06 листопада 2019 18:50
Оскарження умов тендерної закупівлі
Опис викладений в Скарзі № 06/11-1 від 06.11.2019 року, прикріплена в додатку
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково подана
Дата: 08 листопада 2019 18:06
рішення від 11.11.2019 № 16346.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 18:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
450 756,00
UAH з ПДВ
|
450 756,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
455 000,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" #42944209 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
450 756,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 20:59
|
2 623.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 20:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 19:07
|
2 623.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 12:17
|
1 до 623.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 15:59
|
623.pdf | укладений |
06 грудня 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |