Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 520,28 UAH
UA-2019-10-25-000095-c 68e74a90d6c24f24852dcac667f3caa8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арафтеній Євдокія Михайлівна

380487146142 ofek_admin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський фінансово-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету
Код ЄДРПОУ: 40397462
Вебсайт: http://ofek-knteu.od.ua/index.html
Місцезнаходження: 65070, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Інглезі (25-ої Чапаєвської дивізії), 6
Контактна особа: Арафтеній Євдокія Михайлівна
380487146142
ofek_admin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.12.2003 №811 (із змінами) "Про затвердження Положення про ІВС "ОСВІТА" та Порядок замовлення, видачі та обліку документів про освіту державного зразка" зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2004 р. за № 201/8800 уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України, що забезпечує організацію замовлення, видачі та обліку документів про загальну середню освіту є Державне підприємство «Інфоресурс».

Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 35 Закону , у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 09:31
Оскарження наміру укласти договір: 05 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, місто Київ, Київ, Смілянська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за товари здійснюється ЗАМОВНИКОМ в повному обсязі шляхом повної попередньої оплати на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури (якщо ЗАМОВНИК є бюджетною установою, передплата за товари здійснюється в повному обсязі згідно з постановою КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти). Аванс 14 Робочі 100

Тендерна документація

25 жовтня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інфоресурс"
#37533381
Переможець 1 520,28
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 09:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інфоресурс"
#37533381
1 520,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 15:29
le 1 FNTCNFN.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 15:27
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 13:05
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:59
атестати.pdf укладений
06 листопада 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору: 1. Пункт 3.2. викласти в наступній редакції: 3.2. Оплата за товари здійснюється ЗАМОВНИКОМ в повному обсязі шляхом повної попередньої оплати на підставі виставленого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури (якщо ЗАМОВНИК є бюджетною установою, передплата за товари здійснюється в повному обсязі згідно з постановою КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти») протягом 14 днів з дати виставлення рахунку-фактури.
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 520,28
UAH (в тому числі ПДВ 253,38 UAH)