Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-24-003048-b 332e412c6d994609a099558d3e314a79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 13:05
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:11
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
613 м.кв
Поточний ремонт тротуарів міста за об’єктами: вул.Першотравнева в м.Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Першотравнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 18:00
Дог_послуги.doc
24 жовтня 2019 18:00
Додаток 4.DOC
24 жовтня 2019 18:00
Тендерна Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-003048-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:38836305
Дата подання: 13 листопада 2019 15:21
Скарга
За результатами розгляду пропозицій відповідно до статті 28 Закону було визначено переможця ТОВ «БРУКСТОН» за найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства м. Нікополь №460/19 від 11.11.2019 р. встановлено відповідність переможця ТОВ «БРУКСТОН» умовам тендерної Документації, що була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-10-24-003048-b.
Відповідно до вимог Додатку1 та Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цих Додатках до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БРУКСТОН» були не надані документи, а саме:
1. Відсутній витяг з реєстру платників на додану вартість - для платників податку на додану вартість (сканований з оригіналу).
2. Відсутня Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса-юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів).
3. Відсутня копія паспорту представника учасника, що уповноважений на підпис тендерної пропозиції;
4. Відсутні скановані акти виконаних робіт до договорів, які підтверджують виконання аналогічних робіт;
5. Відсутня Пояснювальна записка до договірної ціни.

Також просимо звернути увагу, що в локальному кошторису ТОВ «БРУКСТОН» є невідповідність даних технічним завданням вказаних в Додатку №4, а саме:
1. Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу- 550 м (Згідно Додатку № 4-409 шт)
2. Каменi бортовi тротуарні БР 50-20-6 - 550 м (Згідно Додатку № 4-409 шт)
3. Укладання полотна геотекстилю та геотекстиль щільністю 70 г/м2 –виконується двічі
4. Установлення боллардів нерухомих світловідбиваючих -409 стовпів (Згідно Додатку № 4-210 шт)
5. Боллард -409 шт (Згідно Додатку № 4-210 шт)

Виходячи з вищевикладеного та керуючись частиною 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо пропозиція ТОВ «БРУКСОН» не відповідає вимогам тендерної документації.

ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Відхилити пропозицію ТОВ "БРУКСТОН", щоб уникнути порушення чинного законодавства, та перейти до розгляду наступних пропозицій у відповідності до Закону (ч. 4 ст. 28)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 08:49
Метою закону України "Про публічні закупівлі" є максимальна економія бюджетних коштів, відкритість та прозорість, недискримінація учасників. За результатами аукціону, сиситемою обрано пропозицію ТОВ "Брукстон" як найбільш економічно вигіну.
За резульатами розгляду скарги ТОВ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО" на дії Замовника під час визначення переможця процедури відкритих торгів тендерний комітет Управління повідомляє наступне:
1. За пунктом 1: ТОВ Брукстон надав довідку в довільній формі від 08.11.2019 № 08/11/6 про те, що ТОВ "Брукстон" не є платником податку на додану вартість
2. Беручи до уваги основну мету Закону, а саме максимальна економія, враховуючи що документи надані ТОВ "Брукстон" виконані з застосуваннм фірмового бланку, Комітетом було визначено несуттєвими помилки з не надання довідки в довільній формі про підприємство.
Підвердежння виконання аналогичних договорів. ТОВ Брукстон, для підтердження виконання аналогічних договорів надано договори від 21.11.2018 № 399 та договір від 22.12.2018 № 463/18. Зазначені договори укладені з Управлінням благоустрою інфраструктури та комунального господарства - Замоником закупівлі. В даному випадку, враховуючи значну економію бюджетних коштів, не надання зазначених документів ТОВ Брукстон визначено Завником як те, що не може вплинути на технічні та якісні показники предмету закупівлі.
За пунктом 5 Скарги: Звернутись до ТОВ Брукстон з вимогою про надання Пояснювальної записки протягом 5 днів з дня визначення перможця. У разі ненадання такої записки, визнати пропозицію ТОВ Брукстон такою, що не відповідає умовам тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 15:21
скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000240 ● 855572eda2e54af99fa615e102a905b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.12.2019 № 205

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-10-24-003048-b 24.10.2019 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 26136719) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Вашого звернення, можемо роз'яснити, що на момент приняття рішення переможця, підрядник вже неодноразово виконував роботи за нашими договорами, тому було прийнято рішення визначити саме його пропозицію переможною, так як він запропонував найнижчу вартість виконання, що являється головним пріорітетом державних закупівель. Опираючись на вказане вище було прийняте саме це рішення. Підрядна організація підгрузила недостаючі документи одразу після Вашого проханя. Усі участники тендерного комітету були направлені на додаткові курси підвищення кваліфікації у сфері державних закупівель.

2019-12-24 10:05:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення норми пункту 2 Наказу № 490 в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи на оголошення про проведення закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-28-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.02.2020 № 50 Дніпро Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 28 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-06-04-000900-a; UA-2019-03-21-001609-b; UA-2019-10-24-003048-b, здійснених Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 26136719). 2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; КОВАЛЬОВА Ольга Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-02-28 09:58:26


Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРУКСТОН" 999 472,00
UAH з ПДВ
993 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" 1 098 032,00
UAH з ПДВ
999 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО" 1 188 777,97
UAH з ПДВ
1 188 777,97
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ляшенко 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

25 листопада 2019 10:01
Dovidka_19324314160830764274.pdf
20 листопада 2019 06:38
file.pdf
19 листопада 2019 22:50
Пропоз.pdf
15 листопада 2019 14:36
346_ДЦ_ЛСССР_5.rtf
15 листопада 2019 14:36
346_ДЦ_ДЦ.rtf
08 листопада 2019 16:54
сметы1.pdf
08 листопада 2019 16:54
сметы.pdf
08 листопада 2019 16:54
Рішення 1.pdf
08 листопада 2019 16:54
статут.pdf
08 листопада 2019 16:54
витяг.pdf
08 листопада 2019 16:54
Досвід роботи.pdf
08 листопада 2019 16:54
Додаток 4.pdf
08 листопада 2019 16:54
Дог_послуги.pdf
08 листопада 2019 16:54
7. аналог договори.pdf
08 листопада 2019 16:54
6. ПДВ.pdf
08 листопада 2019 16:54
5. Захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 16:54
4. ст 17.pdf
08 листопада 2019 16:54
3. Працівники.pdf
08 листопада 2019 16:54
2. мат тех.pdf
08 листопада 2019 16:54
1. Субпідрядники.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 11:26
довідка субпідрядники.doc
08 листопада 2019 11:26
довідка МТБ.doc
08 листопада 2019 11:26
довідка згідно статті 17.docx
08 листопада 2019 11:26
довідка досвід.doc
08 листопада 2019 11:26
довідка про несудимість.pdf
08 листопада 2019 11:26
копія паспорту 6.jpeg
08 листопада 2019 11:26
копія паспорту 5.jpeg
08 листопада 2019 11:26
копия паспорта 9.jpeg
08 листопада 2019 11:26
копия паспорта 8.jpeg
08 листопада 2019 11:26
копия пасорта 7.jpeg
08 листопада 2019 11:26
копія_паспорту_4[1].pdf
08 листопада 2019 11:26
копія_паспорту_3[1].pdf
08 листопада 2019 11:26
копія_паспорту_2[1].pdf
08 листопада 2019 11:26
копія_паспорту_1[1].pdf
08 листопада 2019 11:26
ІПН.jpeg
08 листопада 2019 11:26
витяг4.jpeg
08 листопада 2019 11:26
витяг3.jpeg
08 листопада 2019 11:26
витяг2.jpeg
08 листопада 2019 11:26
витяг1.jpeg
08 листопада 2019 11:26
матеріально-технічна база.jpeg
08 листопада 2019 11:26
відомості про учасника.jpeg
08 листопада 2019 11:26
витяг платнику податків.jpeg

Публічні документи

08 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:44
лист з умовами договору.pdf
08 листопада 2019 16:44
довідка по статті 17 закону.pdf
08 листопада 2019 16:44
відомості про участника.pdf
08 листопада 2019 16:44
тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 16:44
Статут 2019.pdf
08 листопада 2019 16:44
лист з кодом доступу.pdf
08 листопада 2019 16:44
відомості ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 16:44
Договір-додаток 6.pdf
08 листопада 2019 16:44
кошторис.pdf
08 листопада 2019 16:44
довідка ПДВ.pdf
08 листопада 2019 16:44
довідка субпідрядник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРУКСТОН"

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО"

ФОП Ляшенко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРУКСТОН"
#42527170
Переможець 993 472,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРУКСТОН"
#42527170
993 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:07
20122019130512.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:29
02122019152602.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 12:32
підписаний договір укладений
25 листопада 2019 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): кольорові Додатки
Номер договору про закупівлю: 745/19
Договір:
Номер додаткової угоди: кольорові Додатки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): та об'ємів
Номер договору про закупівлю: 745/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML