Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2019 13:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2019 13:05 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 18:00 |
Дог_послуги.doc |
24 жовтня 2019 18:00 |
Додаток 4.DOC |
24 жовтня 2019 18:00 |
Тендерна Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до вимог Додатку1 та Додатку 3 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цих Додатках до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БРУКСТОН» були не надані документи, а саме:
1. Відсутній витяг з реєстру платників на додану вартість - для платників податку на додану вартість (сканований з оригіналу).
2. Відсутня Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса-юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів).
3. Відсутня копія паспорту представника учасника, що уповноважений на підпис тендерної пропозиції;
4. Відсутні скановані акти виконаних робіт до договорів, які підтверджують виконання аналогічних робіт;
5. Відсутня Пояснювальна записка до договірної ціни.
Також просимо звернути увагу, що в локальному кошторису ТОВ «БРУКСТОН» є невідповідність даних технічним завданням вказаних в Додатку №4, а саме:
1. Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу- 550 м (Згідно Додатку № 4-409 шт)
2. Каменi бортовi тротуарні БР 50-20-6 - 550 м (Згідно Додатку № 4-409 шт)
3. Укладання полотна геотекстилю та геотекстиль щільністю 70 г/м2 –виконується двічі
4. Установлення боллардів нерухомих світловідбиваючих -409 стовпів (Згідно Додатку № 4-210 шт)
5. Боллард -409 шт (Згідно Додатку № 4-210 шт)
Виходячи з вищевикладеного та керуючись частиною 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо пропозиція ТОВ «БРУКСОН» не відповідає вимогам тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Відхилити пропозицію ТОВ "БРУКСТОН", щоб уникнути порушення чинного законодавства, та перейти до розгляду наступних пропозицій у відповідності до Закону (ч. 4 ст. 28)
За резульатами розгляду скарги ТОВ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО" на дії Замовника під час визначення переможця процедури відкритих торгів тендерний комітет Управління повідомляє наступне:
1. За пунктом 1: ТОВ Брукстон надав довідку в довільній формі від 08.11.2019 № 08/11/6 про те, що ТОВ "Брукстон" не є платником податку на додану вартість
2. Беручи до уваги основну мету Закону, а саме максимальна економія, враховуючи що документи надані ТОВ "Брукстон" виконані з застосуваннм фірмового бланку, Комітетом було визначено несуттєвими помилки з не надання довідки в довільній формі про підприємство.
Підвердежння виконання аналогичних договорів. ТОВ Брукстон, для підтердження виконання аналогічних договорів надано договори від 21.11.2018 № 399 та договір від 22.12.2018 № 463/18. Зазначені договори укладені з Управлінням благоустрою інфраструктури та комунального господарства - Замоником закупівлі. В даному випадку, враховуючи значну економію бюджетних коштів, не надання зазначених документів ТОВ Брукстон визначено Завником як те, що не може вплинути на технічні та якісні показники предмету закупівлі.
За пунктом 5 Скарги: Звернутись до ТОВ Брукстон з вимогою про надання Пояснювальної записки протягом 5 днів з дня визначення перможця. У разі ненадання такої записки, визнати пропозицію ТОВ Брукстон такою, що не відповідає умовам тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000240 ● 855572eda2e54af99fa615e102a905b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:31 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-10-24-003048-b 24.10.2019 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 26136719) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Вашого звернення, можемо роз'яснити, що на момент приняття рішення переможця, підрядник вже неодноразово виконував роботи за нашими договорами, тому було прийнято рішення визначити саме його пропозицію переможною, так як він запропонував найнижчу вартість виконання, що являється головним пріорітетом державних закупівель. Опираючись на вказане вище було прийняте саме це рішення. Підрядна організація підгрузила недостаючі документи одразу після Вашого проханя. Усі участники тендерного комітету були направлені на додаткові курси підвищення кваліфікації у сфері державних закупівель.
2019-12-24 10:05:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення норми пункту 2 Наказу № 490 в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи на оголошення про проведення закупівлі.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-02-28-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.02.2020 № 50 Дніпро Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 28 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-06-04-000900-a; UA-2019-03-21-001609-b; UA-2019-10-24-003048-b, здійснених Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 26136719). 2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; КОВАЛЬОВА Ольга Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
2020-02-28 09:58:26
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БРУКСТОН" |
999 472,00
UAH з ПДВ
|
993 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" |
1 098 032,00
UAH з ПДВ
|
999 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМФОРТ-ДНІПРО" |
1 188 777,97
UAH з ПДВ
|
1 188 777,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ляшенко |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРУКСТОН" #42527170 |
Переможець |
993 472,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 13:07
|
20122019130512.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 15:29
|
02122019152602.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 12:32
|
підписаний договір | укладений |
25 листопада 2019 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | кольорові Додатки |
Номер договору про закупівлю: | 745/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | кольорові Додатки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | та об'ємів |
Номер договору про закупівлю: | 745/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |