Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Придбання інтерактивної дошки в комплекті для 1-Б класу Коростенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Г. Сковороди, 24 а в м. Коростені Житомирської області
Очікувана вартість
29 700,00 UAH
UA-2019-10-24-002548-b a2fd10eecfd74c57987bbfeba9fb82f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:38
Очікувана вартість: 29 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Придбання інтерактивної дошки в комплекті для 1-Б класу Коростенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Г. Сковороди, 24 а в м. Коростені Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Придбання інтерактивної дошки в комплекті для 1-Б класу Коростенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Г. Сковороди, 24 а в м. Коростені Житомирської області
(джерело фінансування – кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Г. Сковороди, 24-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через Державну казначейську службу у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-002548-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 12 листопада 2019 10:32
Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ВЕКТОР-АВ" вимогам Тендерної документації
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ "ВЕКТОР-АВ" не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме - 1. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасники повинні надати перелік автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, або інший спосіб поставки згідно наведеної у Додатку форми. Крім цього, якщо транспортний засіб орендований/найманий, учасник надає відповідним чином завірену копію договорів оренди/найму або інший спосіб здійснення поставки, ПІДТВЕРДЖЕНИЙ ВІДПОВІДНИМ ДОКУМЕНТОМ. ТОВ "ВЕКТОР-АВ" у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено, що для здійснення поставок товарів компанія підписала контракт з національною логістичною компанією "Нова пошта". Однак, жодного документу (договору про надання послуг), який би це підтвердив, як вимагалося Тендерною документацією, Учасник не надав. 2. У складі ТОВ "ВЕКТОР-АВ" надано Відомості про Учасника без дотримання форми, що розміщена у Додатку 3 до Тендерної документації. 3. Пунктом 4.4. Додатку 3 передбачено необхідність надання Учасниками довідки у довільній формі із зазначенням прізвища і посади осіб, уповноважених діяти від імені учасника, та які мають право укласти договір про закупівлю за результатами торгів. Зазначена довідка відсутня у складі пропозиції ТОВ "ВЕКТОР-АВ". 4. Згідно з пунктом 4.8. Додатку 3 Учасники процедури закупівлі у складі пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару відповідно до вимог, визначених Замовником у Додатку №1. ТОВ "ВЕКТОР-АВ" не надано ні Гарантійного листа, ні підписаного уповноваженою особою Учасника Додатку 1. Таким чином, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-АВ" як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 10:38
Добрий день! Рішення щодо визначення переможця закупівлі приймається виключно тендерним комітетом. Оскільки пропозиції не розглянуті вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-10-24-002548-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 листопада 2019 09:20
Про відміну статусу переможця
Шановний Замовнику, 15.11.2019 Протоколом розгляду тендерних пропозицій Вами було визнано учасника ТОВ “Інтер Системс” переможцем. Проте, пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, викладеним в тендерній документації. Зокрема, в Додатку 1 до тендерної документації “Технічні вимоги”, Вами вказано, що учасники можуть пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. Від технічними рішеннями слід розуміти набір технічних параметрів та характеристик товару, які дозволяють відрізнити один товар від іншого (функціонал, колір, розмір тощо.). При цьому “еквівалент” - значить рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками, тобто, такий же. ТОВ “Інтер Системс” порушив ці вимоги.

1) Так, у вимогах до характеристики інтерактивної дошки Вами було чітко вказано, що зовнішні розміри обладнання повинні бути не менше 1746 мм х 1255 мм х 32 мм (одна з характеристик дошки, дотримання якої вимагалось). Учасник ТОВ “Інтер Системс” не виконав цю вимогу та запропонував меншу дошку, розміри якої 1730мм х 1260мм х 32 мм.

2) У вимогах стосовно поверхні інтерактивної дошки, Вами було вказано, що робоча область має бути керамічна або nano xps. Проте, як можна перевірити на офіційному сайті ТОВ “Інтер Системс”, поверхня запропонованої дошки, моделі INTECH RE80A, має металеву проекційну панель спереду, гальванізовану металева панель позаду.

3) Окрім того, учасником ТОВ «Інтер Системс» вказано, що запропонована інтерактивна дошка INTECH RE80A має по 22 гарячі клавіші з кожного боку. Проте, на прикріпленому фото явно видно, що клавіші21.

Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати статус переможця ТОВ «Інтер Системс», як такого, що запропонував обладнання, яке не відповідає технічним вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 15:54
Голова тендерного комітету Зубрицька О.О., яка запропонувала розглянути вимогу від 18.11.2019р. учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» про відміну статусу переможця ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС". Тендерний комітет здійснює закупівлі через систему PROZORRO, суворо дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», створюючи рівні умови для всіх учасників закупівель, чесний та неупереджений розгляд та оцінку їх пропозицій. Члени тендерного комітету вивчили зміст вимоги та прийшли до висновку, що вимога ТОВ " КРЕО СІНЕРЖІ " задоволенню не підлягає з наступних підстав:
1. Запропонований еквівалент при інших розмірах зовнішньої частини дошки – розміри робочої поверхні такі, що відповідають вимогам, тобто розмір робочої області: 1675х1175 мм. та розміру діагоналі – 80”.
2. На офіційному сайті ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» зазначено назву товару: Інтерактивна дошка INTECH RE80A на 10 користувачів, з керамічною поверхнею по якій можна писати сухостеральними маркерами, про характеристики задньої панелі в технічній документації мова не йде
3. Відповідно до тендерної документації точна кількість гарячих клавіш не входили в технічні характеристики, а зазначено лише вимога – опційно.


1.Вирішили: Відхилити вимогу ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Документи

18 листопада 2019 15:54
Протокол відповіді.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР-АВ" 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 22 083,00
UAH з ПДВ
22 083,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 29 424,00
UAH з ПДВ
29 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 23:50
статут завіренний.pdf
07 листопада 2019 23:50
гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 23:50
відомості про Участника.pdf
07 листопада 2019 23:50
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 14:47
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:47
Довідка.pdf.p7s
15 листопада 2019 14:47
Довідка про несудимість.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка податкова оригінал.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка на ТОВ.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка на директора.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка корупція директор.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка з ЄДР банкрутство.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка ЄДР юр особа.pdf
15 листопада 2019 14:46
Довідка банкрутство.pdf
06 листопада 2019 13:08
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:07
Документи якості оригінали.pdf
06 листопада 2019 13:07
Документи якості копії.pdf
06 листопада 2019 13:01
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:01
Установчі документи.pdf
06 листопада 2019 13:01
Уповноважена особа.pdf
06 листопада 2019 13:01
Технічні вимоги згода.pdf
06 листопада 2019 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 13:01
Таблиця відповідності.pdf
06 листопада 2019 13:01
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 13:01
Лист-гарантія стаття 17.pdf
06 листопада 2019 13:00
Документи якості оригінали.pdf
06 листопада 2019 13:00
Документи якості копії.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка ТЗ.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка стаття 17.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка ліцензування.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка досвід.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка довкілля.pdf
06 листопада 2019 13:00
Довідка відповідність КМУ.pdf
06 листопада 2019 13:00
Гарантійний лист технічні.pdf
06 листопада 2019 13:00
Гарантійний лист поставка.pdf
06 листопада 2019 13:00
Гарантійний лист документи.pdf
06 листопада 2019 13:00
Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 10:11
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:07
25. Довідка персонал.pdf
06 листопада 2019 10:07
23. Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2019 10:07
21. Дод 4 Проект договору.pdf
06 листопада 2019 10:07
20. Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 10:07
19. Довідка_ що товар новий.pdf
06 листопада 2019 10:07
18. Технічний опис.pdf
06 листопада 2019 10:07
12. СЕС на дошки.pdf
06 листопада 2019 10:07
11. Сертифікати дошки.pdf
06 листопада 2019 10:07
8. Довідка про санкції.pdf
06 листопада 2019 10:07
7. Лист-гарантія Статття 17.pdf
06 листопада 2019 10:07
6. Досвід.pdf
06 листопада 2019 10:07
6.2 Договір досвід 2019.pdf
06 листопада 2019 10:07
6.1 Досвід лист-відгук 2019.pdf
06 листопада 2019 10:07
3. Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 10:07
1.6 СТАТУТ.pdf
06 листопада 2019 10:07
1.4 НАКАЗ.pdf
06 листопада 2019 10:07
1.3 ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР-АВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР-АВ"
#42591555
Відхилено 18 900,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 15:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 22 083,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
22 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:18
договір №181 від 28.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 083,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 680,50 UAH)