Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплектуючі до комп’ютера (комплектуючі до комп’ютера - лот № 1; комплектуючі до комп’ютера – лот № 2; комплектуючі до комп’ютера - лот № 3; комплектуючі до комп’ютера - лот № 4; комплектуючі до комп’ютера - лот № 5; комплектуючі до комп’ютера - лот № 6; комплектуючі до комп’ютера - лот № 7; комплектуючі до комп’ютера - лот № 8; комплектуючі до комп’ютера - лот № 9; комплектуючі до комп’ютера - лот № 10)
Очікувана вартість
439 000,00 UAH
UA-2019-10-24-002073-b 005bf2e7296f4f2baa771858a2cb71a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Іванович Іващенко

+380679020331 bas1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
Код ЄДРПОУ: 02071180
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2
Контактна особа: Василь Іванович Іващенко
+380679020331
bas1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 439 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

31 жовтня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:11
Зміни що були внесені до тендерної документації.docx
31 жовтня 2019 15:11
Тендерна документація (нова редакція).docx
24 жовтня 2019 15:06
Тендерна документація.docx
31 жовтня 2019 15:11
Проект договору (нова редакція).docx
24 жовтня 2019 15:06
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 26 жовтня 2019 15:46
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 13:13
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 до документації: "Товар поставляється та вводиться в експлуатацію учасником, що повинно бути документально підтверджено у складі тендерної пропозиції учасника."

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 75,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 листопада 2019 13:32
Закінчення: 11 листопада 2019 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харікв, вул. Кирпичова, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі пропозиції: опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.» (Додаток 1 до документації).
Відповідно до закону подавати тендерні пропозиції можуть всі бажаючі. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 13 879,20
UAH з ПДВ
13 879,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 14 239,20
UAH з ПДВ
14 239,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 10:24
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:24
Докукменти переможця.pdf
05 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:04
Тендерна пропозиція лот1.pdf
05 листопада 2019 16:04
Тех частина.pdf
05 листопада 2019 16:04
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:04
Кваліфікаційні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
13 879,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 09:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 13:23
Договор комплектуючі лот1.pdf укладений
26 листопада 2019 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в Специфікації.
Номер договору про закупівлю: 388-ХПІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 879,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 313,20 UAH)