Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
377 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001911-c e12b546dd4474d9c81ffab2703689ef9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свєтлова Ольга Олександрівна

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Свєтлова Ольга Олександрівна
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:54
Очікувана вартість: 377 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Придбання систем кондиціювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Придбання систем кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відстрочка платежу Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:53
Зміни в тендерній докуменитації (кондиціонери).doc
25 жовтня 2019 17:53
ТД Кондиціонери (зі змінами).pdf
24 жовтня 2019 17:54
ТД кондиціонери.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Додаток №1.Техничні вимоги(зі змінами).doc
24 жовтня 2019 17:56
Додаток №1.Техничні вимоги.doc
24 жовтня 2019 17:57
Додаток №5. Лист-згода.doc
24 жовтня 2019 17:57
Загальні положення.doc
24 жовтня 2019 17:57
Додаток №3. Тендерна пропозиція.doc
24 жовтня 2019 17:56
Додаток №4. Кваліфікаційні критерії.doc
24 жовтня 2019 17:55
Проект договору кондиціонери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Какая модель?
Дата подання: 24 жовтня 2019 18:17
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:43
В ТД написано: "Предмет закупівлі не передбачає розробку проектної-кошторисної документації". Так какая номинальная хладопроизводительность кондиционера нужна?
Відповідь: Доброго дня. Читайте уважно оголошення. З технічних питань звертайтесь будь-ласка за вказаним номером телефону.
Технічні вимоги кондиціонера
Дата подання: 24 жовтня 2019 18:37
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:43
Поясніть як можливо запропонувати не інверторний кондиціонер, але при цьому його робота повинна бути -25 С ? Якщо ви плануєте використовувати взимку, тоді надайте в ТД наприклад зимовий комплект для кондиціонера.
Відповідь: Доброго дня. Читайте уважно оголошення. З технічних питань звертайтесь будь-ласка за вказаним номером телефону.
Фреон
Дата подання: 24 жовтня 2019 18:42
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:43
Такой питания про фреон R32 використовується в інверторний моделях наскільки нам відомо.Ви вказуєте його як не інверторний кондиціонер.
Відповідь: Доброго дня. Читайте уважно оголошення. З технічних питань звертайтесь будь-ласка за вказаним номером телефону.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так якщо вони не будуть відрізнятись від технічного завдання 2.У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
монтаж
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:40
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:56
Які умови монтажу: довжина фреономагістралі, поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка?
Відповідь: Відповіді на Ваші запитання Ви можете отримати під час відвідування об'єкту, як цього вимагають тендерні вимоги Замовника. У нас не має спеціалістів у цій галузі.
монтаж
Дата подання: 28 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 13:13
У торгах на закупівлю приймають участь Учасники зі всієї України. Виїжджати на кожен об'єкт не має змоги. Замовник повинен надати всі необхідні дані для всіх Учасників, а не тільки тому хто приїхав на огляд! Надайте будь ласка умови монтажу!
Відповідь: Надати умови монтажу немає можливості, так як в штаті немає відповідного фахівця. Знайдіть, будь ласка, можливість оглянути об'єкт самостійно, так як ця умова прописана в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001911-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Старлайт Компані", Код ЄДРПОУ:38111162
Дата подання: 14 листопада 2019 17:05
Не відповідність пропозиціії вимогам закупівлі
Шановний замовник, прошу відхилити рішення (протокол № 117 від 13 листопада 2019р.) ФОП Радкевич Наталя Вікторівна, оскільки пропозиція ФОП Радкевич Наталя Вікторівна не відповідає БАГАТЬОМ вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. № 1 ФОП Радкевич Наталя Вікторівна не надала:
1.1 - Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону(надається у вигляді довідки в довільній формі на бланку та завірена підписом і печаткою (за наявності) учасника (сканується та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик до завершення періоду прийому пропозицій);
1.2 - Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (відповідно до Додатку 1 до тендерної документації);
1.3 - Усі документи не містять № та дату ;
1.4 - Калькуляцією кошторисної вартості згідно з технічними вимогами;
1.5 - Проект Договору (Додаток 2 до ТД);
1.6 - Відомості про учасника
1.7 - Гарантія на кондиціонері Leberg становить 24 місяця (https://leberg.ua/ua/fra26ua/) (10.Учасник повинен встановити предмети закупівлі гарантійний термін Виробника, яких не менше 36 місяців з дня вводу в експлуатацію.);
1.8 - ФОП Радкевич Наталя Вікторівна має заборгованість перед бюджетом, тим є підтвердження відповідь на запит з ДФС від 14.11.2019 р.
1.9 - Документи (Паспорт громадянина України, Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, Виписка з ЄДР, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Витяг з реєстру платників єдиного податку) не завірений належним чином (Перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на електронному майданчику до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації);
1.10 - Відсутні договори підтверджують виконання робіт, згідно довідки про досвід робіт;
1.11 - Інструкція на кондиціонер (9.Учасник повинен разом з комерційною пропозицією надати копії в форматі pdf, сертифікатів на предмети закупівлі, технічних паспортів на
предмети закупівлі, документ який би підтверджував право Виконавця на монтаж предмета закупівлі зі збереженням гарантійних зобов‘язань Виробника предметів закупівлі.)
1.12 - ФОП Радкевич Наталя Вікторівна не надала Лист про Термін поставки та гарантію установки предмета закупівлі які сертифіковані на території України, та які мають сервісний центр в місті Києві*.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 14:40
Рішення (протокол № 117 від 13 листопада 2019р.) ФОП Радкевич Наталя Вікторівна буде відхилено.
Вимогу ТОВ "Старлайт Компані" від 14-11-19, 17:05:39 задовольнити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РАДКЕВИЧ НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА 329 102,00
UAH з ПДВ
267 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Старлайт Компані" 322 900,00
UAH з ПДВ
291 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЄВРО БУД 2008 377 000,00
UAH з ПДВ
377 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 19:37
Електронний підпис
11 листопада 2019 19:36
2023.01-2018.01_412 SES LEBERG.pdf
11 листопада 2019 19:36
пасс.pdf
11 листопада 2019 19:36
Единий податок.pdf
11 листопада 2019 19:36
свидетельство.pdf
11 листопада 2019 19:36
труд дог Радкевич ВВ.pdf
11 листопада 2019 19:36
труд дог Радкевич ОВ.pdf
11 листопада 2019 19:36
НДС.pdf
11 листопада 2019 19:36
труд дог Радкевич СВ.pdf
11 листопада 2019 19:36
комерційна пропозиція.pdf
11 листопада 2019 19:36
инн.pdf
11 листопада 2019 19:36
Decl_1067,1077,139_Leberg_LOKI.pdf
11 листопада 2019 19:35
pic00014.jpg
11 листопада 2019 19:35
Decl_1067,1077,139_FREYA_FRA.pdf
11 листопада 2019 19:35
обладнання.pdf
11 листопада 2019 19:35
працівники.pdf
11 листопада 2019 19:35
досвід.pdf
11 листопада 2019 19:35
лист згода.pdf
11 листопада 2019 19:35
сервісний центр.pdf
11 листопада 2019 19:35
Счет.pdf
11 листопада 2019 19:35
довкілля.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:26
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:24
Справка ДФС 22.11.2019.pdf
20 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:34
Справка ДФС-1.rar
18 листопада 2019 17:13
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:10
Справка МВС.rar
18 листопада 2019 17:10
Довідка корупція.zip
11 листопада 2019 20:53
Електронний підпис
11 листопада 2019 20:52
55_Антикорупційна программа.pdf
11 листопада 2019 19:45
Електронний підпис
11 листопада 2019 19:42
51_Дог № 2 Днепр 46000 + накл.pdf
11 листопада 2019 19:42
48_Договор Днепр 69000.pdf
11 листопада 2019 19:42
52_Договор 35 Кроп.+Накладная.pdf
11 листопада 2019 19:42
53_Відгук Харків.pdf
11 листопада 2019 19:42
50_Договір №280 Харьков + накл.pdf
11 листопада 2019 19:42
54_Відгук Дніпро.pdf
11 листопада 2019 19:42
5_Статут нова редакція.pdf
11 листопада 2019 19:42
39_Інструкція Lanzkraft.pdf
11 листопада 2019 19:42
4_рішення накази.pdf
11 листопада 2019 19:42
27_Проект Договору.pdf
11 листопада 2019 19:42
38_Сертификат Ланзкрафт.pdf
11 листопада 2019 19:42
6_Довідка Статистика.pdf
11 листопада 2019 19:42
45_ЦПВ0010=2019.pdf
11 листопада 2019 19:42
42_ЦПВ 006=2019.pdf
11 листопада 2019 19:42
25_Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2019 19:42
11_Посвідчення.pdf
11 листопада 2019 19:42
26_Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2019 19:42
22_Довідка стаття 17.pdf
11 листопада 2019 19:42
9_Протокол № 17-41-2019.pdf
11 листопада 2019 19:42
44_ЦПВ 009=2019.pdf
11 листопада 2019 19:42
10_Протокол № 23-42-19.pdf
11 листопада 2019 19:42
41_ЦПВ 006=2017.pdf
11 листопада 2019 19:42
14_Довідка МТБ.pdf
11 листопада 2019 19:42
43_ЦПВ 008=2019.pdf
11 листопада 2019 19:42
16_Довідка про досвід.pdf
11 листопада 2019 19:42
24_Калькуляція.pdf
11 листопада 2019 19:42
12_Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2019 19:42
29_Лист гарантія загальне.pdf
11 листопада 2019 19:42
15_Довідка працівники.pdf
11 листопада 2019 19:42
35_Лист згода на обробку ПД.pdf
11 листопада 2019 19:42
40_Сертифікат Аспен.pdf
11 листопада 2019 19:42
37_Лист про лицензію.pdf
11 листопада 2019 19:42
21_Довідка стаття 17 +1.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 17:08
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РАДКЕВИЧ НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА

ТОВ "Старлайт Компані"

ТОВ ЄВРО БУД 2008

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РАДКЕВИЧ НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА
#2779911907
Рішення скасоване 267 666,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:41
ФОП РАДКЕВИЧ НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА
#2779911907
Відхилено 267 666,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:55
ТОВ "Старлайт Компані"
#38111162
Переможець 291 400,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:09

Документи

18 листопада 2019 14:52
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:51
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Старлайт Компані"
#38111162
291 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:53
Договір 115 (ВТ кондиціонери).pdf укладений
29 листопада 2019 12:52