Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001895-c cbb4aa29710c4439ac8202e84412cb52
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іовчева Сніжана Вікторівна

0487223402 hozdep@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04056919
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, Думська площа, 1
Контактна особа: Іовчева Сніжана Вікторівна
0487223402
hozdep@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:14
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні характеристики зазначено у Додатку №1 до тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі:
бюджет міста Одеси
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1015 пач.
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, ОДЕСА, пл. Думська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: бюджет міста Одеси Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:44
Протокол №59 від 04.11.2019р.pdf
04 листопада 2019 17:44
TD nova redakcia.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 5.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 4.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 3.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 2.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 1.docx
04 листопада 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:44
Протокол №59 від 04.11.2019р.pdf
04 листопада 2019 17:44
TD nova redakcia.docx
24 жовтня 2019 17:37
TD.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 5.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 4.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 3.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 2.docx
24 жовтня 2019 17:37
Dodatok 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001895-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 жовтня 2019 16:15
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-10-24-001895-c на закупівлю «папір офісний» де Замовником ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-10-24-001895-c нами було встановлено дискримінаційні умови.
Згідно тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вимагається такі документи:
1. Копії (скановану копію оригіналу або копію завірену учасником) сертифікатів ISO – 9001, ISO 14001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво (дійсних на момент розкриття тендерних пропозицій).
2. Довідку або лист від виробника, або його офіційного представника в Україні (скановану копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), підписаному уповноваженою особою, з відтиском печатки виробника, або його офіційного представника в Україні (у разі наявності печатки), щодо надання Учаснику копій сертифікатів якості, або паспортів якості, або декларацій якості, або посвідчень якості та копії сертифікатів ISO – 9001, ISO 14001 з позначенням номеру оголошення торгів, найменуванням Замовника та назвою Учасника. Якщо копії сертифікатів якості, або паспортів якості, або декларацій якості, або посвідчень якості, або копії сертифікатів ISO – 9001, ISO 14001 завіряє офіційний представник, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, підтверджуючі правовідносини офіційного представника з безпосередніми виробниками продукції.
2.1 Надати фото товару або фото упаковки на папір, який зазначено у позиції №1, 3 технічних вимог, підписане уповноваженою посадовою особою учасника та завірене печаткою Учасника з наявністю :
2.2 - екологічного маркування еколейблами:
- PEFC (Program for the Endorsement of Forest Certification)- "програма із затвердження схем лісної сертифікації", або
- FSC (Forest Stewardship Council), "Лісова опікунська рада" міжнародна організація".
2.3 - назви товару; назва фірми-виробника, країна виробника.
2.4 - наявність ISO – 9001, ISO 14001
2.5 -наявність показника 80 г/м2 ( Щільність(маса,вага) (ISO 536)
3. Надати фото товару або фото упаковки на папір, який зазначено у позиції №2 технічних вимог, підписане уповноваженою посадовою особою учасника та завірене печаткою Учасника, з наявністю інформації:
3.1 що товар (папір) на 100% виготовляється з паперу, що був у використанні (або вторинної сировини /або вживаного паперу)
3.2 з наявністю екологічного маркування двома еколейблами:
по-перше: Blue Angel (який відповідає сучасному рівню безпеки для зовнішнього середовища);
по-друге: FSC (Forest Stewardship Council") - "Лісова опікунська рада" "міжнародна організація" або EU Ecolabеl"EU Flower (з англ. "квітка ЕС") або -"Nordic Ecolabel"-Стандарт Nordic Swan (з англ. "скандинавський лебідь").
3.3 назви товару; назва фірми-виробника, країна виробника.
3.4 наявність показника 80 г/м2 ( Щільність(маса,вага)(ISO 536)
4. Надати довідку або лист від виробника, або його офіційного представника, або його офіційного дистриб’ютора (імпортера) в Україні (скановану копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), підписану уповноваженою особою з відбитком печатки (у разі наявності печатки) виробника, або його офіційного представника, або його офіційного дистриб’ютора (імпортера) в Україні про те, що товар (папір), зазначений у позиції №2, на 100% виготовляється з паперу, що був у використанні (або вторинної сировини або вживаного паперу), підписану уповноважену посадовою особою Учасника та завіреної печаткою Учасника.
Наша компанія вважає, що такий перелік документів є дискримінаційний. Якісні характеристики паперу в першу чергу підтверджуються сертифікатом або паспортом якості де зазначаються всі параметри паперу та екологічне маркування.
Просимо Вас виключити з вимог надання вищезгаданих дискримінаційних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 17:09
Уважно ознайомившись з вимогою №UA -2019-10-24-001895-c.а1 від 30.10.2019 року повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, як кінцевий споживач, має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про якість паперу, який буде використовуватись в роботі. Ця інформація повинна бути надана Замовнику до придбання ним товару. Подання копій зазначених сертифікатів є обов’язковим, оскільки Замовник повинен бути впевнений, що документи, які надає Учасник у складі тендерної документації, є чинними і достовірними, і не є фальсифікованими.
Державних реєстрів або інших державних інформаційних джерел, у яких Замовник мав би можливість перевірити документи, а саме: сертифікати якості, або паспорти якості, або декларації якості, або посвідчення якості, не існує. До інформації, яка зазначена у вищевизначених документах, відсутній вільний доступ. Тому Замовником вжито вимоги, визначені у п. 6, 8 р.5 Тендерної документації (Інші документи, які надаються учасниками) щодо надання копій сертифікатів, паспортів якості та інших документів.
Стосовно вимог п. 6, 7 р. 5 Тендерної документації (Інші документи, які надаються учасниками) повідомляємо наступне. Виробники або постачальники продукції, які бажають продемонструвати безпечні та якісні властивості своєї продукції, оформляють етикетки, обкладинку, обгортку своєї продукції так, щоб кінцевому споживачеві було зрозуміло, що продукція має ті чи інші сертифікати, еколейбли, назву виробника, адресу виробника та іншу інформацію. Застосування екологічних критеріїв до предмета закупівлі (еколейбли) відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Згідно зі ст. 22 цього Закону Замовник має можливість застосовувати екологічні критерії в технічних специфікаціях тендерної документації як критерії відбору.
Стосовно вимог, визначених у р. 5 Тендерної документації (Інші документи, які надаються учасниками) щодо надання копій сертифікатів ISO - 9001, ISO 14001, тендерним комітетом буде розглянуто питання щодо внесення змін в Технічне завдання.
Таким чином, вважаємо, що у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 р. (протокол №57), не встановлено дискримінаційної вимоги до учасників, яка би обмежувала конкуренцію, або звужувала коло учасників, або порушувала вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 93 798,30
UAH з ПДВ
93 798,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Європейський пролісок" 94 291,50
UAH з ПДВ
94 291,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:46
технічний опис.rar
11 листопада 2019 16:46
кваліфікаційні документи.rar
11 листопада 2019 16:46
документи щодо підпису.rar

Публічні документи

11 листопада 2019 13:41
Проєкт договору.pdf
11 листопада 2019 13:41
інформаційна довідка.pdf
11 листопада 2019 13:41
лист про ліцензування.pdf
11 листопада 2019 13:41
лист про якість товару.pdf
11 листопада 2019 13:41
погодження ТД.pdf
11 листопада 2019 13:41
Довідка про несертифікацію.pdf
11 листопада 2019 13:41
довідка про уповнов.особу.pdf
11 листопада 2019 13:41
тендерна пропоз.pdf
11 листопада 2019 13:41
погодження тех вимог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "Європейський пролісок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Відхилено 93 798,30
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:06
ТОВ "Європейський пролісок"
#43179992
Відхилено 94 291,50
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:17

Документи

18 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:00
Протокол №63 від 18.11.2019р.pdf
13 листопада 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:12
Протокол №63 від 18.11.2019р.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2019 16:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі