Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001878-b af3ac873251e4296a7706d0577a472ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Лебідь

+380432651746 lebid@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна державна адміністрація (апарат)
Код ЄДРПОУ: 20089290
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул.Соборна 70
Контактна особа: Анатолій Лебідь
+380432651746
lebid@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Соборна,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 14:40
Документація на серверне обладнання.docx
24 жовтня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 14:40
Документація на серверне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:16
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документацією закупівлі нами передбачені торгові марки та моделі обладнання, яке необхідно для комплектації існуючого сервера, що експлуатується Замовником. Учасники зобов’язані в своїх пропозиціях зазначати торгові марки та моделі обладнання, яке визначено Замовником специфікацією закупівлі.
До участі в закупівлі допускаються усі учасники (платники та неплатники ПДВ), загальна вартість товару яких (з ПДВ, без ПДВ) не буде вищою за зазначену документацією та оголошенням закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001878-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 26 жовтня 2019 16:12
внести зміни
Шановний замовник!

1. Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в місті Вінниці із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес.

Ця вимога є дискримінаційною за місцем розташування

Якщо, наприклад, сервісний центр знаходиться в місті Житомир та інженер може приїхати протягом двох годин на місце експлуатації за власний рахунок, то така компанія не зможе взяти участь.

Крім цього ви повинні розуміти, що більшість сервісних центрів знаходяться в Києві і склади з компонентами для виконання гарантії теж.

Ви повинні вказувати рівень сервісу і терміни ремонту серверу, штрафи за невиконання, доставку в сервіс за рахунок постачальника та інше, а якщо робити прив'язку до міста, це вкрай обмежить участь компаній з інших міст, і не гарантує якісного сервісу.

Така ваша вимога буде дискримінаційною для більшості можливих учасників.

Прохання її прибрати.

Крім цього треба змінити технічні вимоги.

DELL Power Edge R530 та Intel Xeon E5-2650 v4 це обладнання зняте з виробництва, 2016 року та недоступне к замовленню у офіційних дистриб’юторів DELL в Україні. Прохання надати актуальну специфікацію, зараз актуальна модель R540, а також можливість пропонувати аналогічні моделі інших виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 12:22
1. Вносимо уточнення до п.4 Технічних вимог, виклавши його у такій редакції: «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в місті Вінниці або сервісного центру у найближчому населеному пункті із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес.»
2. Щодо зміни технічних вимог обладнання повідомляємо, що Замовник проводить закупівлю комплектуючих до існуючого сервера DELL Power Edge R530 з метою підвищення його потужності, а тому в специфікації обладнання вказані конкретні марки на складові саме до цієї моделі сервера.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 101 460,00
UAH з ПДВ
101 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 101 460,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 12:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
101 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 14:46
Договір на сервер.pdf укладений
05 листопада 2019 14:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 101 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 910,00 UAH)