30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001658-c ae99c5c4238049d19f76ef0f2a19ecb1
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393735
Вебсайт замовника: http://podil.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., Київ, вул. Костянтинівська, 22/17 оф. 26
Контактна особа замовника: Смаровоз Ігор Олександрович
380444251072
ujkgpodil@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Костянтинівська 22/17.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товарів після пред'явлення Постачальником відповідної накладної. Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом поставки товарів на умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та в межах надходжень до спеціального фонду згідно із законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються протягом 7 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 жовтня 2019 16:43
Проект договору_додаток.doc
24 жовтня 2019 16:31
Запрошення портативні компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В документації на проведення закупівлі відсутні будь-які посилання на торгову марку, а визначені лише технічні вимоги до товару. Також, в документації відсутні будь-які обмеження щодо участі у торгах ФОП. Згідно вимого документації, в ціну пропозиції учасник має включити усі витрати, пов'язані із поставкою товару, включаючи всі передзначені законодавством податки та збори. Тому, оцінка пропозицій учасників буде здійснюватися, виходячи із поданих ними пропозицій, за умови підтвердження відповідності його пропозиції кваліфікаційним вимогам та технічним (якісним) вимогам до товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 13:02

Документи

01 листопада 2019 13:01
сканирование0011.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 13:01
сканирование0011.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір №5.pdf укладений
06 листопада 2019 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку