Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання, (Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки, 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука)
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001655-c ● 64371475b45d4a9ba8ada8d4a23513da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» |
Код ЄДРПОУ: | 37308938 |
Вебсайт: | http://example.com |
Місцезнаходження: | 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4 |
Контактна особа: |
Новак Алла Олександрівна 380442571105 krvpub1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 83 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 415,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики:
1. Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки:
Тип паперу – щільна;
Призначення – для офісу;
Технологія друку – лазерна;
Формат друку – А4;
Колірність – кольоровий;
Роздільна здатність друку - 600x600 dpi;
Швидкість чорно-білого друку,стор/хв. – 27;
Швидкість кольорового друку,стор/хв. – 27;
Час виходу першої сторінки,с - 9,7;
Мін. щільність паперу,гр/м2 – 60;
Макс. щільність паперу,гр/м2 – 176;
Лоток подачі – 50;
Лоток прийому – 150;
Друк на рулонному папері – ні;
Дротові інтерфейси – Ethernet, USB;
Бездротові інтерфейси – Wi-Fi;
Вбудована СБПЧ – ні;
Прямий друк – є;
Двосторонній друк – є;
РК-дисплей – є;
Кількість картриджів – 4;
Підтримка ОС – Android, Mac OS, Windows;
Мови описання – PCL5, PCL6, PostScript 3, PWG, URF;
Матеріал корпусу – пластик;
Підтримка AirPrint – є;
Друк конвертів – є;
Колір – білий;
Гарантія,міс. – 12;
Комплект поставки: принтер, 4 попередньо пробних тонер-картриджа HP LaserJet (чорний, блакитний, пурпурний, жовтий: 1200 сторінок), документація в комплекті (посібник для початківців, плакат з інструкціями по установці), листівка з нормативними вимогами, кабель живлення, USB- кабель.
2. 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука:
Технологія друку – моделювання методом наплавлення (FDM/FFF);
Область побудови – 200х200х190мм;
Товщина шару – 0,1-0,4 мм;
Діаметр сопла – 0,4 мм;
Кількість друкуючих головок: 1.
Діаметр нитки: 1,75 мм;
Інтерфейси – USB, Wi-Fi ;
Витратні матеріали – пластик PLA, ABS,
Підтримуваний тип файлів - .stl, .obj, .gcode, .amf, .dae;
Операційні системи –Win7, Win8, MacOS;
Гарантія – не менше 12 місяців+ гарантійний талон.
Підтвердження відповідності основним вимогам:
- Транспортні витрати, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, налаштування, інсталяція обладнання забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника.
- Учасник гарантує якість товару протягом встановленого терміну експлуатації товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.
- Товар та всі його компоненти, є новими, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів.
- Товар постачається в упаковці підприємства-виробника, що забезпечує захист його від пошкодження та псування під час транспортування.
- Постачальник на момент поставки товару надає замовнику на кожний окремий вид товару копію: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки:
Тип паперу – щільна;
Призначення – для офісу;
Технологія друку – лазерна;
Формат друку – А4;
Колірність – кольоровий;
Роздільна здатність друку - 600x600 dpi;
Швидкість чорно-білого друку,стор/хв. – 27;
Швидкість кольорового друку,стор/хв. – 27;
Час виходу першої сторінки,с - 9,7;
Мін. щільність паперу,гр/м2 – 60;
Макс. щільність паперу,гр/м2 – 176;
Лоток подачі – 50;
Лоток прийому – 150;
Друк на рулонному папері – ні;
Дротові інтерфейси – Ethernet, USB;
Бездротові інтерфейси – Wi-Fi;
Вбудована СБПЧ – ні;
Прямий друк – є;
Двосторонній друк – є;
РК-дисплей – є;
Кількість картриджів – 4;
Підтримка ОС – Android, Mac OS, Windows;
Мови описання – PCL5, PCL6, PostScript 3, PWG, URF;
Матеріал корпусу – пластик;
Підтримка AirPrint – є;
Друк конвертів – є;
Колір – білий;
Гарантія,міс. – 12;
Комплект поставки: принтер, 4 попередньо пробних тонер-картриджа HP LaserJet (чорний, блакитний, пурпурний, жовтий: 1200 сторінок), документація в комплекті (посібник для початківців, плакат з інструкціями по установці), листівка з нормативними вимогами, кабель живлення, USB- кабель.
2. 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука:
Технологія друку – моделювання методом наплавлення (FDM/FFF);
Область побудови – 200х200х190мм;
Товщина шару – 0,1-0,4 мм;
Діаметр сопла – 0,4 мм;
Кількість друкуючих головок: 1.
Діаметр нитки: 1,75 мм;
Інтерфейси – USB, Wi-Fi ;
Витратні матеріали – пластик PLA, ABS,
Підтримуваний тип файлів - .stl, .obj, .gcode, .amf, .dae;
Операційні системи –Win7, Win8, MacOS;
Гарантія – не менше 12 місяців+ гарантійний талон.
Підтвердження відповідності основним вимогам:
- Транспортні витрати, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, налаштування, інсталяція обладнання забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника.
- Учасник гарантує якість товару протягом встановленого терміну експлуатації товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.
- Товар та всі його компоненти, є новими, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів.
- Товар постачається в упаковці підприємства-виробника, що забезпечує захист його від пошкодження та псування під час транспортування.
- Постачальник на момент поставки товару надає замовнику на кожний окремий вид товару копію: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комп’ютерне обладнання, (Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки, 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2019
—
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 16:29 |
ЗРАЗОК договір.doc |
24 жовтня 2019 16:29 |
ДКТ.doc |
24 жовтня 2019 16:29 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:54
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядатися не будуть.
ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ.
У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.
ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ.
У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 10:59
Невідовідність пропозиції вимогам тендерної документації
Вимагаємо відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутній Гарантійний лист відповідно до вимог
п.8 Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження ТД.
п.8 Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження ТД.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:45
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 11:03
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимам ТД, а саме: Цінова пропозиція подана з порушенням форми Додатку 1 до ТД.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:44
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 13:53
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимогам п.6 Вимог до кваліфікації учасників та способу іх підтвердженяя ТД, а саме: відсутність копій документів, що свідчать про якість товару.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:44
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Скарга
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 11:18
Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію.
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Скарга
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 11:18
Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію.
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
74 280,00
UAH з ПДВ
|
67 739,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
77 670,00
UAH з ПДВ
|
67 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
67 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
82 500,00
UAH з ПДВ
|
69 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
78 882,00
UAH з ПДВ
|
72 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
67 739,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 14:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Переможець |
67 740,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №470 від 25.11.2019р..pdf | укладений |
26 листопада 2019 13:00
|