Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, (Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки, 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука)
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001655-c 64371475b45d4a9ba8ada8d4a23513da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:32
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики:
1. Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки:
Тип паперу – щільна;
Призначення – для офісу;
Технологія друку – лазерна;
Формат друку – А4;
Колірність – кольоровий;
Роздільна здатність друку - 600x600 dpi;
Швидкість чорно-білого друку,стор/хв. – 27;
Швидкість кольорового друку,стор/хв. – 27;
Час виходу першої сторінки,с - 9,7;
Мін. щільність паперу,гр/м2 – 60;
Макс. щільність паперу,гр/м2 – 176;
Лоток подачі – 50;
Лоток прийому – 150;
Друк на рулонному папері – ні;
Дротові інтерфейси – Ethernet, USB;
Бездротові інтерфейси – Wi-Fi;
Вбудована СБПЧ – ні;
Прямий друк – є;
Двосторонній друк – є;
РК-дисплей – є;
Кількість картриджів – 4;
Підтримка ОС – Android, Mac OS, Windows;
Мови описання – PCL5, PCL6, PostScript 3, PWG, URF;
Матеріал корпусу – пластик;
Підтримка AirPrint – є;
Друк конвертів – є;
Колір – білий;
Гарантія,міс. – 12;

Комплект поставки: принтер, 4 попередньо пробних тонер-картриджа HP LaserJet (чорний, блакитний, пурпурний, жовтий: 1200 сторінок), документація в комплекті (посібник для початківців, плакат з інструкціями по установці), листівка з нормативними вимогами, кабель живлення, USB- кабель.

2. 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука:
Технологія друку – моделювання методом наплавлення (FDM/FFF);
Область побудови – 200х200х190мм;
Товщина шару – 0,1-0,4 мм;
Діаметр сопла – 0,4 мм;
Кількість друкуючих головок: 1.
Діаметр нитки: 1,75 мм;
Інтерфейси – USB, Wi-Fi ;
Витратні матеріали – пластик PLA, ABS,
Підтримуваний тип файлів - .stl, .obj, .gcode, .amf, .dae;
Операційні системи –Win7, Win8, MacOS;
Гарантія – не менше 12 місяців+ гарантійний талон.

Підтвердження відповідності основним вимогам:
- Транспортні витрати, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, налаштування, інсталяція обладнання забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до закладу Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, з підйомом на необхідний поверх, до певного кабінету, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника.
- Учасник гарантує якість товару протягом встановленого терміну експлуатації товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.
- Товар та всі його компоненти, є новими, без видимих недоліків, а саме: пошкоджень, потертостей, тріщин, подряпин, плям або розводів.
- Товар постачається в упаковці підприємства-виробника, що забезпечує захист його від пошкодження та псування під час транспортування.
- Постачальник на момент поставки товару надає замовнику на кожний окремий вид товару копію: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комп’ютерне обладнання, (Принтер лазерний HP Color LJ Pro M454dw з Wi-Fi у кількості 3 штуки, 3D принтер XYZprinting da Vinci 1.0 PRO 3-в-1 WiFi (3F1ASXEUO1K) у кількості 1 штука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 16:29
ЗРАЗОК договір.doc
24 жовтня 2019 16:29
ДКТ.doc
24 жовтня 2019 16:29
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:54
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги не розглядатися не будуть.
ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ.
У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 10:59
Невідовідність пропозиції вимогам тендерної документації
Вимагаємо відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутній Гарантійний лист відповідно до вимог
п.8 Вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження ТД.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:45
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 11:03
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимам ТД, а саме: Цінова пропозиція подана з порушенням форми Додатку 1 до ТД.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:44
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.b3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 листопада 2019 13:53
Невідповідність пропозиції вимогам ТД
Вимагаємо відхилити пропозицію по причині невідповідності вимогам п.6 Вимог до кваліфікації учасників та способу іх підтвердженяя ТД, а саме: відсутність копій документів, що свідчать про якість товару.
Скасована
Дата: 05 листопада 2019 15:44
Причина: задоволена
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Скарга
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 11:18
Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію.
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».
Номер вимоги: UA-2019-10-24-001655-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Скарга
Ви дискваліфікували пропозицію ФОП Виничук А.Ю. через ненадання сертифікатів на товар та невірно оформлену пропозицію. По - перше, ФОП Виничук А.Ю. подав довідку, в якій вказано, що даний товар відноситься до переліку тих, що не потребують обовязкової сертифікації. По-друге, наша пропозиція оформлена згідно вашого бланку. Тому ви вимагаємо відмнітити нашу дискваліфікацію. Інашке ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 11:18
Шановний ФОП Виничук Артем Юрійович. Замовником в документації проведення закупівлі було вказано, що Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, сертифікат відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Тобто хоча б один з документів, яки й би засвідчував якість товару. Документи якості необхідні для того, щоб виключити отримання обладнання, яке не відповідає вимогам безпеки та вимогам технічних регламентів. Оскільки Вами не було надано жодного з документів на обладнання, яке закуповується для безпосереднього використання дітьми, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію.
В ціновій пропозиції за результатами аукціону, яку було подано 04.11.2019р, що не відповідає Додатку №1 до документації про проведення закупівлі також було допущено помилку при розрахунку суми пропозиції. Загальна сума пропозиції по Вашим розрахункам склала 43693,00 грн., а не 67739,00 грн.
Виходячи з цього, Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем ТОВ «Мегапринт Сервіс».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 74 280,00
UAH з ПДВ
67 739,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 77 670,00
UAH з ПДВ
67 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 80 000,00
UAH з ПДВ
67 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 82 500,00
UAH з ПДВ
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 78 882,00
UAH з ПДВ
72 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:40
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (9) (1).pdf
01 листопада 2019 17:21
Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 17:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (9).pdf
01 листопада 2019 17:21
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 17:21
довідка про несертифікацію.pdf
01 листопада 2019 17:21
Установчі док.(підпис).pdf
01 листопада 2019 17:21
Аналог.дог. відгук.pdf
01 листопада 2019 17:21
Довідка без печатки.pdf
01 листопада 2019 17:21
Відомості ФОП Виничук.pdf
01 листопада 2019 17:21
Довідки для кваліфікації.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 16:01
оновлена цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:03
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:00
статут.pdf
01 листопада 2019 10:00
СЕС HP.pdf
01 листопада 2019 10:00
пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:00
декларація XYZ.jpg
01 листопада 2019 10:00
декларація HP.pdf
01 листопада 2019 10:00
витяг.pdf
01 листопада 2019 10:00
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:11
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:10
Цінова Пропозиція.pdf
01 листопада 2019 14:10
Ідентифікаційний код.pdf
01 листопада 2019 14:10
Довідка про сертифікацію.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:15
Сервіс_центри.pdf
30 жовтня 2019 14:15
!Пропозиція - 82500.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 17:30
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 17:30
Довідки для кваліфікації.zip
01 листопада 2019 17:30
Уставні_завірені.zip
01 листопада 2019 17:30
Накладна.pdf
01 листопада 2019 17:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 листопада 2019 17:30
Договір П10-19.pdf
01 листопада 2019 17:30
Декларація.pdf
01 листопада 2019 17:30
Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 67 739,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 14:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 67 740,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
67 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №470 від 25.11.2019р..pdf укладений
26 листопада 2019 13:00