Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (Кошти районного бюджету)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001522-b e946b90b9ad44a5a978874be4e27727b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 13:40
Початок аукціону: 12 листопада 2019 13:49
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 найменувань
Меблі (Кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:36
ТД меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на Ваші запитання містяться в Примітці до Додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації та в п. 21.
- До участі в торгах допускаються всі учасники незалежно від юридичного статусу та форми оподаткування. Тендерна пропозиція розглядається по загальній сумі.
кваліфікаційні випробування
Дата подання: 25 жовтня 2019 13:15
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:10
Шановний Замовнику, на вимогу п. 14 Технічних вимог потрібно надати в складі тендерної пропозиції протокол кваліфікаційних випробувань меблів. Просимо уточнити: випробування яких параметрів повінно бути відображено у протоколі кваліфікаційних випробувань. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Показники, що визначаються при випробуванні: - стійкість, міцність, жорсткість та довговічність столів; - зусилля висування, міцність та довговічність шухляд.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-001522-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 листопада 2019 14:16
Вимога тендерному комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» щодо необхідності усунення грубого порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом відміни вашого одноголосного протиправного рішення, оформленого Протоколом без № від 14.11.2019 р. про визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-24-001522-b «Меблі (Кошти районного бюджету)» учасника ФОП Герус Віктор Петрович.
Вимагаємо тендерному комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» (далі – Тендерний комітет) усунути грубе порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом відміни вашого одноголосного протиправного рішення, оформленого Протоколом без № від 14.11.2019 р. про визначення переможцем закупівлі UA-2019-10-24-001522-b «Меблі (Кошти районного бюджету)» учасника ФОП Герус Віктор Петрович. (далі – Учасник). Означене пов’язано з тим, що тендерна пропозиція цього Учасника не відповідає вимогам вашої тендерної документації, зокрема, але не виключно з таких причин:
- в Інформаційній довідці про учасника (вимагалася у Додатку 1 тендерної документації) без № та дати, Учасником вказано не повне найменування учасника (ФОП); не правильно зазначено форму власності (приватний підприємець); не вказано посаду керівника (який згідно з чинним законодавством України може бути у фізичної особи-підприємця).
- у Тендерній пропозиції Учасника без № та дати не наведено дані про номер факсу; всупереч вимозі форми - не зазначено «прізвище, ім’я та по батькові» (є лише на відбитку печатки).
- Учасником проігноровано вимогу тендерної документації, що «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді КОЛЬОРОВИХ скан-копій…» (окремі сторінки паспорту Учасника, висновок ДСЕЕ від 31.03.2016 р. №05.03.02-04/10582).
- Учасником у складі його пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» (доводимо до відома Тендерного комітету, що наявний у складі пропозиції Учасника витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – є іншим документом, а ніж вимагаємий вами).
- Учасником проігноровано вимогу тендерної документації, що «Вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством» підтверджується низкою окремих ДОВІДОК, замість цього, Учасником у складі його пропозиції, надано ОДНУ ДОВІДКУ (надання замість низки вимагаємих документів – одного, тендерна документація не відносить до формальних (несуттєвих) помилок).
- Учасником у складі його тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, не надано «інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; (дивись технічні вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 3 ТД)» (залишається не зрозумілим, де у складі тендерної пропозиції Учасника, всі без виключення члени Тендерного комітету, які одноголосно голосували «ЗА», побачили «підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» у 22. Перелік товару, включеного в закупівлю), а саме підтвердження таблиці з переліком товару?).
- Учасником проігноровану вимогу Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги», у частині надання низки ГАРАНТІЙНИХ ЛИСТІВ, замість цього, Учасником у складі його пропозиції, надано ОДИН ДОКУМЕНТ – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ у якому він «гарантує…» (ще раз наголошуємо, що надання замість низки вимагаємих документів – одного, тендерна документації не відносить до формальних (несуттєвих) помилок).
- Учасником проігноровано вимогу Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги», у частині надання «в складі тендерної пропозиції протокол кваліфікаційних випробувань меблів (стоЛИ)». (Замовником у тендерній документації не висунуто вимогу щодо органу, який повинен оформити «протокол кваліфікаційних випробувань меблів (стоЛИ)», однак зазначена вимога стосується саме стоЛІВ (множина). У складі тендерної пропозиції Учасника надано Протокол № 02 кваліфікаційних випробувань стоЛА від 02 березня 2018 року., оформлений приватним ТОВ, у якому здійснено випробування саме ОДНОГО СТОЛА (Стіл реєстр № 018), що не відповідає вимогам тендерної документації).
- Учасником замість вимагаємої у тендерній документації кольорової «копії паспорту» надано лише окремі сторінки паспорту (відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88x125 мм, що складається з обкладинки та 16 СТОРІНОК).
З усією відповідальність запевняємо Тендерний комітет Замовника, що вищенаведені невідповідності тендерної пропозиції Учасника, які повинні були призвести до її відхилення, ґрунтуються не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та судової практики судів України. Зокрема, але не виключно, стосовно «копії паспорту» уповноваженим органом оскарження було прийнято такі рішення №12257-р/пк-пз від 30.11.2018 та №1899-р/пк-пз від 21.02.2019 (додаються). Наполегливо просимо Тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначених рішеннях.
Таким чином, залишається не зрозумілим одноголосне «ЗА»плющення очей» всіх членів Тендерного комітету на низку очевидних невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам вашої ж тендерної документації та бажання зробити його переможцем.
Підбиваючи підсумки, вимагаємо повернутися членам Тендерного комітету у правове русло чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель та скасувати безпідставне рішення про обрання Учасника ФОП Герус Віктор Петрович переможцем цієї закупівлі.
Також, у разі не скасування відповідного рішення*, дотримуючись стилістики вашого «Учасника-переможця», ПП «ТК-Ренессанс» гарантує наступне:
1. Звернення з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Ініціювання, відповідно до ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення моніторингу цієї закупівлі органами державного фінансового контролю.
3. Порушення перед розпорядником коштів місцевого бюджету питання доречності виділення коштів для вашої установи (у зв’язку з їх можливим нецільовим та неефективним використанням).


*довідково – відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення у новій редакції буде передбачати, що «невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до законом … тягнуть за собою накладення штрафу на службовИХ (посадовИХ), УПОВНОВАЖЕНУ особу замовника за одне із правопорушень від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині другій цієї статті, – тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважену особу замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 11:41
У відповідь автору вимоги (без номера, дати, підписів) повідомляємо наступне:
Всі помилки, виявлені вами в тендерній пропозиції ФОП Герус В.П., тендерний комітет вважає як несуттєві помилки, які не вплинули на зміст пропозиції, якісні показники товару та його ціну.

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 14:16
рішення АМКУ від 21.02.2019 №1899.pdf
14 листопада 2019 14:16
рішення АМКУ від 30.11.2018 №12257.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-24-001522-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 22 листопада 2019 18:34
Скарга
Скарга щодо порушення комунальним некомерційним підприємством «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» процедури закупівлі Меблі (Кошти районного бюджету) та неправомірності рішень замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:56
рішення від 26.11.2019 № 17322 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:56
Рішення від 12.12.2019 № 18467.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 19:17

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 18:34
копія паспорта..pdf
22 листопада 2019 18:34
Протокол випробувань.pdf
22 листопада 2019 18:34
Протокол розгляду ТП.PDF
22 листопада 2019 18:34
Платіжне доручення 4865633268.pdf

Документи подані замовником

25 листопада 2019 08:25
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Герус Віктор Петрович 630 190,00
UAH з ПДВ
630 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 637 956,00
UAH з ПДВ
637 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБІЩЕНКО ОЛЕНА ПАВЛІВНА" 639 290,00
UAH з ПДВ
639 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 21:33
документи переможця ..pdf
06 листопада 2019 23:58
тендерн пропозиція.pdf
05 листопада 2019 14:35
довідка банку1.pdf
04 листопада 2019 21:51
серт МДФ.pdf
04 листопада 2019 21:51
ЛДСП2018 EGGER.pdf
04 листопада 2019 21:51
висновок держ. СЕС..pdf
04 листопада 2019 21:51
Гигиена клей .pdf
04 листопада 2019 21:51
сертіфікат фурнітура .pdf
04 листопада 2019 21:51
копія паспорта. (1).pdf
04 листопада 2019 21:51
кваліф.критерії.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 17:36
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:34
10. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 13:02
Кваліфікаційні документи.pdf
04 листопада 2019 13:02
Технічна частина.pdf
04 листопада 2019 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 13:02
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Герус Віктор Петрович

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ФОП "ОБІЩЕНКО ОЛЕНА ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
Переможець 630 190,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Герус Віктор Петрович
#2319219914
630 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:23
договір укладений
18 грудня 2019 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 630 190,00
UAH