Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телеметричне та термінальне обладнання
Очікувана вартість
972 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001488-c 051dcd06480e44518f5110c0b5c7eb77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Олена

380975623730 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Черниш Олена
380975623730
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У жовтні 2019 р. між Комунальним підприємством "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради та ТОВ «МД СОФТ» був укладений договір на постачання Програмного комплексу автоматизованої інформаційної системи оплати за проїзд – АСООП. Згідно договору нашому підприємству було поставлено (згідно специфікації): програмне забезпечення для впровадження «Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг».
В даний час, в зв'язку з впровадженням і розвитком системи АСООП, у підприємства виникла необхідність розширити функціонал системи та провести закупівлю термінального обладнання з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу та поповнення Транспортних карток – електронних квитків, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг.
Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм «Програмне забезпечення формування поповнення і продовження дії транспортних карток через інформаційні канали зв’язку Білетний Сервер БС», реєстраційний номер 4113, дата реєстрації 19.12. 2018р., комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р.; комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», реєстраційний номер 4115, дата реєстрації 19.12. 2018р., що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», офіційним дилером підприємства у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який є постачальником Програмного комплексу АСООП у м. Кривому Розі.
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Телеметричне та термінальне обладнання» (Термінали NEWPOS 8210 з інтегрованим програмним забезпеченням для продажу, активації поповнення Електронних квитків) з системою АСООП , що впроваджується в м. Кривому Розі, наше підприємство має підстави відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням) розпочати переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Телеметричне та термінальне обладнання» код ДК 021:2015 32440000-«Телеметричне та термінальне обладнання»9 (Термінали NEWPOS 8210 з інтегрованим програмним забезпеченням для продажу, активації поповнення Електронних квитків) з ТОВ «МД СОФТ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 04 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплект
Телеметричне та термінальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул .Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування- місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

24 жовтня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 972 000,00
UAH
24 жовтня 2019 17:14

Документи

24 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:05
Рішення стр.2.pdf
24 жовтня 2019 17:05
Рішення стр.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
972 000,00
UAH
Документи

Документи

24 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:05
Рішення стр.2.pdf
24 жовтня 2019 17:05
Рішення стр.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 09:41
Видаткова накладна.docx укладений
14 листопада 2019 09:38
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 13:58
Doc1 (3).docx укладений
11 листопада 2019 13:57
Договір №15 від 11.11.2019.pdf укладений
11 листопада 2019 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 972 000,00
UAH